Dużo tu się nie poszaleje. Widać, że build był pod THF. Już jak masz imp crit:slash i wf:slah to nawet szkoda zmieniać na rapiery. Ja bym na Twoim miejscu ciągną coś standardowego - 15 bard 3 rouge 2 fighter i potem liczył na drop lesser reincarnation
, ale to raczej z zamiarem grania głównie tą postacią, a nie od czasu do czasu (Piewca też zaczynał podobnie jak ta Twoja postać jako THFighter potem go reinkarnałem w TWF, ale niestety DEX based teraz bym robił STR based TWF).
Jak mam tylko ulepszyć to co teraz masz to bym proponował 12 bard 6 ranger 2 fighter najlepiej na khopeshe. Tak Force of Person bym wywalił (darmowy feat swap) - sam to mam i w sumie zmarnowany feat Free of Move i Prot from Evil ochronią cię przed większością upierdliwych czarów z will save. Clave też nie przyda się w ogóle, za to nie masz Extended Spell też nie mam i potysiąckroć bym zamienił to z FoM. Extended to podstawa. Kolejnym minusem dalszego rozwoju tej postaci będzie to, że dwa razy drożej będzie wymaksować perform i umd (nie rozwijasz już barda), a by się przydało UMD na pewno.
Zatem tak
9 lev darmowy feat swap z FoM na Extended
13 lev Fighter - dodge
14 lev fighter mobility
15 lev Ranger spring attack
18 lev Ranger khopesh, tu jak bardzo się upierasz możesz wiziąć OTWF i walczyć sejmitarami
Character Plan by DDO Character Planner Version 3.8.1DDO Character Planner Home PageLevel 20 True Neutral Drow Female
(2 Fighter \ 6 Ranger \ 12 Bard)
Hit Points: 272
Spell Points: 453
BAB: 17\17\22\27\27
Fortitude: 14
Reflex: 15
Will: 9
Starting Feat/Enhancement
Abilities Base Stats Modified Stats
(28 Point) (Level 1) (Level 20)Strength 16 22
Dexterity 12 14
Constitution 14 14
Intelligence 10 10
Wisdom 8 8
Charisma 16 16Tomes Used+1 Tome of Dexterity used at level 12
Starting Feat/Enhancement
Base Skills Modified Skills
Skills (Level 1) (Level 20)Balance 1 2
Bluff 3 3
Concentration 2 2
Diplomacy 3 3
Disable Device n/a n/a
Haggle 3 3
Heal -1 -1
Hide 1 2
Intimidate 3 7
Jump 3 6
Listen -1 1
Move Silently 1 2
Open Lock n/a n/a
Perform n/a n/a
Repair 0 0
Search 0 2
Spot -1 1
Swim 3 6
Tumble n/a n/a
Use Magic Device n/a n/a
Level 1 (Bard)Feat: (Selected) Power AttackLevel 2 (Bard)Level 3 (Bard)Feat: (Selected) Weapon Focus: Slashing WeaponsLevel 4 (Bard)Level 5 (Bard)Level 6 (Bard)Feat: (Selected) ToughnessLevel 7 (Bard)Level 8 (Bard)Level 9 (Bard)Feat: (Selected) Extend SpellLevel 10 (Bard)Level 11 (Bard)Level 12 (Bard)Feat: (Selected) Improved Critical: Slashing WeaponsLevel 13 (Fighter)Feat: (Fighter Bonus) DodgeLevel 14 (Fighter)Feat: (Fighter Bonus) MobilityLevel 15 (Ranger)Feat: (Favored Enemy) Favored Enemy: Evil OutsiderFeat: (Selected) Spring AttackLevel 16 (Ranger)Level 17 (Ranger)Level 18 (Ranger)Feat: (Selected) Exotic Weapon Proficiency: KhopeshLevel 19 (Ranger)Feat: (Favored Enemy) Favored Enemy: ElementalLevel 20 (Ranger)Enhancement: Fighter Haste Boost IEnhancement: Ranger Sprint Boost IEnhancement: Bard Extra Song IEnhancement: Bard Extra Song IIEnhancement: Bard Extra Song IIIEnhancement: Bard Inspired Attack IEnhancement: Bard Inspired Attack IIEnhancement: Bard Inspired Bravery IEnhancement: Bard Inspired Bravery IIEnhancement: Bard Inspired Bravery IIIEnhancement: Bard Inspired Damage IEnhancement: Bard Inspired Damage IIEnhancement: Bard Inspired Damage IIIEnhancement: Bard Lingering Song IEnhancement: Bard Lingering Song IIEnhancement: Bard Lingering Song IIIEnhancement: Bard Warchanter IEnhancement: Bard Warchanter IIEnhancement: Scimitar TrainingEnhancement: Fighter Critical Accuracy IEnhancement: Racial Toughness IEnhancement: Racial Toughness IIEnhancement: Ranger Favored Attack IEnhancement: Ranger Favored Damage IEnhancement: Ranger Favored Damage IIEnhancement: Ranger Tempest IEnhancement: Bard Song Magic IEnhancement: Bard Song Magic IIEnhancement: Bard Song Magic IIIEnhancement: Bard Song Magic IVEnhancement: Bard Energy of the Music IEnhancement: Bard Energy of the Music IIEnhancement: Ranger Dexterity IEnhancement: Fighter Strength IEnhancement: Fighter Toughness IEnhancement: Bard Wand and Scroll Mastery IEnhancement: Bard Wand and Scroll Mastery IIEnhancement: Bard Wand and Scroll Mastery IIIEnhancement: Bard Wand and Scroll Mastery IV Tu masz przykład, ze skill-i musisz wymaksować umd reszte wedle uznania myślę, że perform potem concentration i co tam chcesz.
Co zyskujesz:
połowe GTWF, którego nie możesz mieć ze względu na dexa (tempest I daje 10% do off-hand attacku)
+2 shield ac w sumie marginalne
khopeshe, całkiem inaczej już ludzie będą na Ciebie patrzeć (ewentualnie OTWF i sejmitary) Teraz jak nie będzie autocritów to sejmitary będą porównywalne z khopeshami, więc można wziąć OTWF, khopeshe bardziej dla szpanu.
z enhów Fightera masz:
haste boost - przydatne,
+1 str - przydatne
10 hp (to samo co barbem)
+2 to confirm cirit - w sumie wiziete bo został 1AP, ale też się przyda
tracisz +1 con z barba i z tomem +1 to jest 20 hp, ale tomy +2 da Ci to samo, a nie jest jakoś strasznie rzadki, da się kupić na aukcji
enhy które musisz mieć to wand i scroll mastery IV- za mało many by się leczyć, a czasami trzeba z tym ze zwoju heala będziesz leczył 192HP z wandów (moderate, crit jest za drogie jak dla mnie) tak 3x-4x, jako, że zostało trochę AP wziełem Bard SOng Magic na IV by w sytuacjach podbramkowych się uleczyć (ale to wymaga od Ciebie noszenia itemu z superior devotion przynajmniej 4) Z song magic IV można zrezygnować wtedy nie musisz nosić predmiotu z devotion bo i tak nic nie daje na scrolle i wandy i dodatkowo, zwalniają się w sumie dwa spelle z leczeniem (choć ja jeden zawsze zostawiam nawet WF-em bo przeważnie jak padnę to kupuje miksa many silnego i regeneruje mane i międzyczasie się leczę czarem hp, do tego przydaje się jak ktoś leży nieprzytomny). Ogólnie bym zostaił Bard Song magic bo nic lepszego nie ma. Dwa czary leczące dają ci taki myk, że jak się szybko musisz uleczyć to pakujesz najpierw cure crit potem od razu możesz cure moderate.
Podsumowując i tak jak poważnie myślisz o graniu bardem to walisz 15 bard 3 rouge 2 fighter i liczysz na lesser reincarnation