Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 18 Kwi 2024, 12:13


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Ankalagon
Offline
 Temat postu: Sorcerer PrE
PostWysłany: 26 Lip 2011, 18:12  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 04 Sty 2010, 15:06
Posty: 31
Favor: Neutralny
Miejscowość: Gród nad Motławą

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
Witam, chciałem zapytać o PrE Sorcerera od jakiegoś 1,5 roku nie grałem sorcererem a wtedy żadnych PrE on nie miał chodzi o podstawowe działanie jak biorę przykładowo Fire Savant I to dostaje +2 clvl do fire spells i -3 clvl do water spells a jak biorę Fire Savant II to dostaję kolejną premię +2 do fire clvl i kolejną karę do water clvl i na Fire Savant III tak samo, przynajmniej tak ja to rozumiem to razem jest +6 clvl fire (nice) i - 9 CLVL WATER! (to chyba dużo) + zdolności czaropodobne


Chce tylko wiedzieć czy dobrze to rozumiem. To mi nieco przypomina szkoły magii czarodzieja specjalisty w oryginalnym D&D (o wiele bardziej niż Archmage) specjalizujesz się w czymś kosztem czegoś, proszę o potwierdzenie bądź ewentualną korektę bo zastanawiam sie nad powrotem do sorcerera. :gnom:
Góra
 Profil E-mail  
 
Asgarna
Offline
 Temat postu: Re: Sorcerer PrE
PostWysłany: 27 Lip 2011, 21:56  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 15 Mar 2010, 22:11
Posty: 158
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Denister - Art + Zwierzak
Płeć: Facet
Prawie dobrze :)

Na każdy poziom PrE dostajesz +2 CL oraz +1 maksimum CL dla twojego żywiołu, oraz -3 CL do żywiołu przeciwnego. Dodatkowo SL-a na każdy poziom PrE ze swojego żywiołu. Oraz jakieś inne bonusy.

Czyli dla przykładu Fire Savant:

- na poziomie 6: Może rzucać Fireball z siłą CL=8 (zamiast CL=6). Natomiast Frost Lance będzie miało CL=3 (zamiast CL=6) czyli jedna lanca.
- na poziomie 10: Może rzucać Fireball z siłą CL=11 (zamiast CL=10, gdyż pomimo bonusu +2 twoje maximum CL zostało zwiększone tylko o jeden). Frost Lance będzie miało CL=7 (zamiast CL=10) czyli dwie lance.
- na poziomie 12: Jeżeli weźmiesz drugi poziom PrE to Fireball będzie miał CL=12 (zamiast CL=10, znowu bonus +4 jest zmniejszony z powodu tylko +2 maximum CL). Natomiast Frost Lance CL=6 (zamiast CL=12) czyli znowu tylko jedna lanca.

Natomiast Specjalizacja dla Czarodzieja (szkoda, że tego nie ma w DDO...) to coś innego. Gdyż dotyczy szkół magii (zamiast żywiołu), nie ingeruje w CL tylko w rzuty obronne (jeżeli dobrze pamiętam to +2 to twojej szkoły oraz -5 to przeciwnej), dodaje dodatkowy slot na czar oraz zakazuje używania szkoły przeciwnej.

Dodam jeszcze, że Archmage w DDO to kompletne nieporozumienie jeżeli chodzi o idee Archmage z DnD. Zamiast czarodzieja ogólnie lepszego w każdej dziedzinie mamy specjalistę w szkole magii... :fak:
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|