Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 13 Gru 2018, 12:49 Obecny czas: 13 Gru 2018, 12:49


 [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Piond
Offline
 Temat postu: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 23 Wrz 2011, 18:42  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 18:22
Posty: 6
Favor: Neutralny
witam, jestem nowy zarówno tutaj jak i w grze. zanim zrobiłem pierwszą postać trochę grzebałem na forum i w internecie, mam już podstawową wiedzę, ale nigdzie nie znalazłem informacji na temat idealnego dwuosobowego party. grać będę z jeszcze jedną osobą, nie przewidujemy większych party (bo nie) :P moja wiedza na temat mechaniki gry jest niewystarczająca, żeby wymyślić to samemu, gdyż dzisiaj doszedłem do wniosku, że bez rogala jednak jest ciężko, co trochę psuje mi dotychczasową wizję. na razie jestem zwolennikiem rogal+kleryk lub rogal+paladyn, proszę jednak o propozycje poparte merytorycznymi argumentami. pozdrawiam :)
Góra
 E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 23 Wrz 2011, 23:46  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Był już tu kiedyś podobny temat (viewtopic.php?f=8&t=1108&p=8983#p8983) ale autor się zmył ;)

Powtórzę się
Cytuj:
Potrzebujecie DPS, kogoś do rozbrajania pułapek, healera i castera...
Może tak:
- drow, 18/2 wizard/rogue palemaster - buffy, leczenie, pułapki
- WF barbarian THF - tank i dps


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
Piond
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 09:58  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 18:22
Posty: 6
Favor: Neutralny
tak, widziałem ten temat, ale oba są płatne z tego co mi wiadomo ;)
Góra
 E-mail  
 
Asgarna
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 25 Wrz 2011, 17:08  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 15 Mar 2010, 23:11
Posty: 158
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Denister - Art + Zwierzak
Płeć: Facet
WF rzeczywiście jest płatny. Ale Drowa możesz bardzo szybko odblokować poprzez punkty favor. 400 punktów favor szybko się zdobywa.

W innym wypadku każdy z drużyny musi mieć możliwość samoleczenia.

Ranger czy Palladyn mają taką możliwość. Podobnie jak Bard.

Więc jedna z postaci można zrobić 12 Bard / 6 Fighter / 2 Rogue a drugą na przykład 20 poziom Paladyna.
Góra
 E-mail  
 
Piond
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 25 Wrz 2011, 22:24  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 18:22
Posty: 6
Favor: Neutralny
tak, ale wydaje mi się że bardem dość ciężko się gra początkującemu graczowi, zastanawiałem się bardziej nad kleryk/paladyn, tylko że wtedy któryś z nich musiałby być podparty lvlami z rogala, nie wiem tylko który
Góra
 E-mail  
 
Kęs
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 26 Wrz 2011, 14:48  
Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 07 Kwi 2010, 15:42
Posty: 115
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: http://my.ddo.com/character/cannith/piewca/
http://my.ddo.com/character/cannith/kesior/
http://my.ddo.com/character/cannith/kompozytor/
http://my.ddo.com/character/cannith/archetypetwo/
Płeć: Facet
Złe pytanie postawiłeś, bo idealne to by było jak dla mnie wf 18 wiz 2 rouge i wf jakiś do walki wręcz barb, fighter lub coś łączonego. Ty szukasz coś free to play a to już nie "idealne".
Ja bym robił coś takiego np.
16 bard (spellsinger) 2 fighter 2 rouge dwarf w greateaxy - dps, buffy, leczenie, pułapki
18 paladyn 2 rouge - dwarf w greateaxy - dps, aura, jakieś leczenie, tankowanie

ogólnie jeśli chcesz grać tylko w dwuosobowym party to evasion jest bardzo potrzebne. To co napisałeś cle/pal jest poprawne, ale bez takich czarów jak displacement i haste będzie Wam trudno i mozolnie. Dlatego myślę, że bard będzie najlepszym wyjściem - leczy, walczy, wzmacnia. Paladyn z rougem dla dpsu i żywotności. Od biedy mógłby być jakiś splash np 12 ranger (dla featów do walki na dwie bronie i evasion) 6 fighter (featy) 2paladyn(lepsze savy)

Ogólnie proponował bym celować w to by mieć evasion, lecznie, haste i displacement.
Góra
 E-mail  
 
Piond
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 26 Wrz 2011, 22:02  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 18:22
Posty: 6
Favor: Neutralny
czyli w takim razie (pytam o barda) jechać ścieżką spellsingera i mniej więcej opierać się o to - http://forums.ddo.com/showthread.php?t=343683, czy coś więcej kombinowania? osobiście włączyłbym rogua jak najszybciej, ale zgodnie z tym co tam gość radzi, od 10 poziomu dopiero...
aha, i olać to, że nie jestem proficient z great axem? to nic nie zmienia?
Góra
 E-mail  
 
Morgein
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 27 Wrz 2011, 12:17  
Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 29 Maj 2010, 17:21
Posty: 36
Favor: Neutralny
Idealne, dwuosobowe party to zaklinacz, łotrzyk i dwóch kapłanów - hirelingów. Czy trzeba wyjaśniać dlaczego?
A wyjaśnię.

Zaklinacz - zabijacz. Na większości zadań wystarczy sam zaklinacz z kapłanem hirelingiem. Dużo many, wysoka charyzma i jeśli jest 32 to UMD wysoko. Leczyć może się wtedy nawet sam różdżkami. Jeśli sobie nie może poradzić sam to przez pułapki, albo na niektórych zadaniach bitewnych jeśli mu czary nie pasują pod przeciwnika.

Łotrzyk - po to by zaklinacz poradził sobie na zadaniach z pułapkami.
Góra
 E-mail  
 
Kęs
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 28 Wrz 2011, 17:20  
Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 07 Kwi 2010, 15:42
Posty: 115
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: http://my.ddo.com/character/cannith/piewca/
http://my.ddo.com/character/cannith/kesior/
http://my.ddo.com/character/cannith/kompozytor/
http://my.ddo.com/character/cannith/archetypetwo/
Płeć: Facet
np taki bard:
Czary to są docelowa, a nie jakie masz brać na poziomach bo w międzyczasie przydało by się leczenie więc później zamienisz na takie lub wg uznania. Ogólnie ja na początku nie mam czarów leczących tylko maksuje wand i scroll mastery i używam różdżek tych przedostanich (nalepsza za drogie) i dopiero jak mam dostęp do leczenia z 3 poziomu to resetuje enchy. Na początku i tak za mało many by buffować i leczyć czarami.
Spoiler: Pokaż
Character Plan by DDO Character Planner Version 03.11.01
DDO Character Planner Home Page

Level 20 True Neutral Dwarf Male
(2 Fighter \ 2 Rogue \ 16 Bard)
Hit Points: 270
Spell Points: 710
BAB: 15\15\20\25\25
Fortitude: 11
Reflex: 15
Will: 9

Starting Feat/Enhancement
Abilities Base Stats Modified Stats
(28 Point) (Level 1) (Level 20)

Strength 16 22
Dexterity 8 8
Constitution 16 17
Intelligence 14 14
Wisdom 8 8
Charisma 12 12


Starting Feat/Enhancement
Base Skills Modified Skills
Skills (Level 1) (Level 20)

Balance 3 15
Bluff 1 1
Concentration 5 11
Diplomacy 1 1
Disable Device 6 24
Haggle 5 24
Heal -1 -1
Hide -1 -1
Intimidate 1 1
Jump 7 15
Listen 3 3
Move Silently -1 -1
Open Lock 3 7
Perform n/a 24
Repair 2 2
Search 6 26
Spot -1 -1
Swim 3 6
Tumble 3 3
Use Magic Device 5 28

Level 1 (Rogue)
Skill: Balance (+4)
Skill: Concentration (+2)
Skill: Disable Device (+4)
Skill: Haggle (+4)
Skill: Jump (+4)
Skill: Listen (+4)
Skill: Open Lock (+4)
Skill: Search (+4)
Skill: Tumble (+4)
Skill: Use Magic Device (+4)
Feat: (Selected) Toughness


Level 2 (Fighter)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Search (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Power Attack


Level 3 (Bard)
Skill: Haggle (+2)
Skill: Perform (+4)
Skill: Use Magic Device (+2)
Feat: (Selected) Extend Spell
Spell (1): Detect Secret Doors


Level 4 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+2)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (1): Focusing Chant


Level 5 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+2)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (1): Expeditious Retreat


Level 6 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Insightful Reflexes
Spell (2): Blur
Spell (2): Rage


Level 7 (Rogue)
Skill: Disable Device (+2)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Open Lock (+4)
Skill: Search (+2)
Skill: Use Magic Device (+1)


Level 8 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+2)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (1): Sonic Blast
Spell (2): Invisibility


Level 9 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Maximize Spell


Level 10 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (2): Cat's Grace
Spell (3): Haste
Spell (3): Good Hope


Level 11 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (3): Displacement


Level 12 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Improved Critical: Slashing Weapons


Level 13 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (3): Crushing Despair
Spell (4): Freedom of Movement
Spell (4): Dimension Door


Level 14 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (4): Cure Critical Wounds


Level 15 (Bard)
Skill: Balance (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Two Handed Fighting


Level 16 (Fighter)
Skill: Jump (+4)
Feat: (Fighter Bonus) Weapon Focus: Slashing Weapons


Level 17 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+2)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+2)
Spell (4): Neutralize Poison
Spell (5): Greater Heroism
Spell (5): Mass Cure Light Wounds


Level 18 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+2)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Quicken Spell
Spell (5): Greater Dispel Magic


Level 19 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Perform (+2)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)


Level 20 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Jump (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (1): Merfolk's Blessing
Spell (5): Shadow Walk
Spell (6): Mass Cure Moderate Wounds
Spell (6): Otto's Irresistible Dance
Enhancement: Rogue Haste Boost I
Enhancement: Bard Inspired Attack I
Enhancement: Bard Inspired Attack II
Enhancement: Bard Inspired Attack III
Enhancement: Bard Inspired Damage I
Enhancement: Bard Inspired Damage II
Enhancement: Bard Inspired Damage III
Enhancement: Bard Lingering Song I
Enhancement: Bard Lingering Song II
Enhancement: Bard Lingering Song III
Enhancement: Bard Spellsinger I
Enhancement: Bard Spellsinger II
Enhancement: Dwarven Axe Attack I
Enhancement: Dwarven Axe Damage I
Enhancement: Dwarven Axe Damage II
Enhancement: Dwarven Constitution I
Enhancement: Dwarven Spell Defense I
Enhancement: Dwarven Spell Defense II
Enhancement: Racial Toughness I
Enhancement: Racial Toughness II
Enhancement: Racial Toughness III
Enhancement: Rogue Sneak Attack Accuracy I
Enhancement: Rogue Sneak Attack Training I
Enhancement: Improved Concentration I
Enhancement: Improved Concentration II
Enhancement: Bard Lyric of Song I
Enhancement: Bard Lyric of Song II
Enhancement: Bard Song Magic I
Enhancement: Bard Song Magic II
Enhancement: Bard Song Magic III
Enhancement: Bard Song Magic IV
Enhancement: Bard Energy of the Music I
Enhancement: Bard Energy of the Music II
Enhancement: Bard Energy of the Music III
Enhancement: Fighter Strength I
Enhancement: Fighter Toughness I
Enhancement: Rogue Improved Trap Sense I
Enhancement: Bard Wand and Scroll Mastery I
Enhancement: Bard Wand and Scroll Mastery II
Góra
 E-mail  
 
Piond
Offline
 Temat postu: Re: idealne dwuosobowe party?
PostWysłany: 28 Wrz 2011, 20:39  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 18:22
Posty: 6
Favor: Neutralny
super, dziękuję bardzo za wkład, sporo mi rozjaśniłeś ;)
ale powrócę do pytania: dlaczego great axe? próbowałem tym grać przez chwilę, trafiam średnio 1 uderzenie na 10, gdzie tu sens? później coś się zmienia? czy po prostu miałeś na myśli że mam robić postać pod great axe, a na razie grać czymś innym? a jeśli tak, to czym? pozdro, miłego wieczoru :)
Góra
 E-mail  
 
 [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry