Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 19 Paź 2018, 07:13 Obecny czas: 19 Paź 2018, 07:13


 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Vill
Offline
 Temat postu: Barbarian Build
PostWysłany: 14 Lis 2011, 22:10  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 14 Lis 2011, 21:06
Posty: 3
Favor: Neutralny
Mam pewien problem z rozwojem postaci. Zastanawiam się jakie wziąć enhancementy i featy, bardziej to pierwsze. Przeczytałem niemało poradników, ale szczerze mówiąc system DnD nieco mnie przerósł. Artykuły zawierały setki, czasem sprzecznych, czasem tożsamych, ale zazwyczaj całkowicie różnych informacji. I ja biedny musiałbym łowić i przesiewać te najważniejsze fragmenty, co wydaje się przy moim braku doświadczenia niemożliwe.

DnD ugryzłem głównie grając w NwN 1 (podstawkę) tworząc postacie SUPERUBERMEGAPR0DMG-o-DPS-o-LIKE. Takąż postać postanowiłem stworzyć w DDO.

Wybór padł na Barbarzyńcę z racji (podobno) dużego DPS’u. Rasę radbym wziąć Pół-Orka, ale niestety jestem biedny aka nie mam w zwyczaja wydawać pieniędzy na grę. Wobec powyższego urodziłem się Krasnalem.
Statysyki rodzieliłem następująco: Wymaxowałem STR i CON, a resztę do DEX (nie wiem po co mi DEX, ale 2 punkty zostały…)

18STR, 10 DEX, 18CON, 8INT, 6 CHA

Anyway, radośnie tłukłem, mordowałem i rozczłonkowywałem hordy najróżniejszych monstrów (przede wszystkim ludzi… oj, tak…) wywijając dwuręcznym toporem i ciesząc oczy widokiem tryskającej krwi i latających wnętrzności, gdy dostałem w swe ręce pierwsze AP.
Skąd one się biorą? Poziomu nie zdobyłem. Za questy? oO

Tu się pojawił problem w postaci setki razy wałkowanego i nigdy dosyć tematu: „Ghdzie mam dadź pungdy?!?!?!”

Poczytałem, porozkminiałem i doszedłem do wniosku, że nie wiem. Ich jest zwyczajnie za dużo i wszystkie wydają się świetne.

Weźmy najpierw wzmocnienia Barbarzyńcy. Wybrałem oczywiście te, które mi wpadły w oko:

Najpierw „Barbarian Frenzied Berserker”.
Nie wiem, co o nim myśleć. Zwiększa szansę na critical, czyli super. 2% szansy na „glancing blow” cokolwiek to jest. I jakieś udziwnienia w postaci… eee… ataków? Chyba tak. Ale czy te… eee… ataki (?) są przydatne? Dużo buildów proponowało ów rozwiązanie, więc pewnie jest dobre. Z drugiej strony ma duże wymagania. Nie wiem.

Podobno siłą barba, jest jego rage. Toteż przypuszczam, że Extend Rage, Extra Rage, Power Rage i Hardy Rage są tzw. must-have.
Ale czy słusznie? Dłuższy rage, raczej na pewno. Power rage? Może. Niby większe dmg, ale zmniejsza mi KP. No i, zawsze mogą istnieć efektywniejsze sposoby zwiększenia obrażeń. Extra Rage, niby pozwala na częstsze używanie rage, ale czy jest to konieczne? Nie wiem jak jest w end-game, ale może na przykład się okazać, że można przejść całego questa w oparciu na jednym rage. Hardy Rage daje mi CON. Niby fajnie, ale czy da mi więcej hp? Zwiększy długość rage? Czy tylko da mi parę „saveów”.

Constitution
Też wygląda ładnie. CON, a my lubimy CON… Mniej niż DMG, ale wciąż jakoś żyć muszę, zgadza się? Martwy ciosów nie zadam.

No i Toughness.
Wymaga atutu o podobnej nazwie. To raz. Z drugiej strony daje niemało życia. Wygląda na świetny, ale czy starczy mi AP na to-to?

Pojawiło się jeszcze coś takiego jak Improved Damage Reduction.
Śmiem przypuszczać, że zmniejsza obrażenia jakie dostaję, co wydaje się być sprawą doskonałą. Z drugiej strony nie mam pojęcia, nie wiem, czy wielkości jakie oferuje to wzmocnienie jest zauważalne w grze

Pojawiły się też takie dwudziestosekundowe… hmm… buffy. Od razu interesuje mnie ich celowość. Czy będę ich używał? Czy nie będzie to na zasadzie: a szkoda mi użyć, zachowam na potem, kończąc na tym, że nigdy nie użyję?

Zauważyłem parę ładnych:
Damage Boost – który zwiększy mi obrażenia – a my lubimy obrażenia.
Damage Reduction Boost – gdzie podobnie na zasadzie pasywnego odpowiednika nie wiem wtf
Extra Action Boost – który (jeśli miałbym używać tych buffów) pozwoli mi na częstsze używanie takowych.

No i kończąc na wzmocnieniach barbarzyńcy przytoczę jeszcze: Power Attack.
Niby zwiększa obrażenia, ale za to tracę na celności. Czy to ma sens? No i druga sprawa będę musiał mieć odpowiedni atat. I jeszcze, czy w ogóle będę tego używał? Czy współgra z rage?

Oczywiście bym zapomniał. Było jeszcze pełno „~ Lore”, które dawało odporności. I znowuż nie mam pojęcia ile to jest warte. Czy ileśtam odporności w tę czy w tamtą da mi jakiekolwiek korzyści, czy będzie tylko ładnie wyglądało.

Teraz pora kolej na wzmocnienia rasowe:

Pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to Dwarven Axe Attack i Dwarven Axe Damage.
Duuużo DMG, większa celność? Czego można chcieć więcej?! Z drugiej strony nie wiem, czy topory są satysfakcjonującymi brońmi i czy nie ma lepszych rozwiązań. Dwa, podobno będąc w rage o celność nie powinienm się martwić. Także pierwsze wzmocnienie mogłoby odpaść.

Dwarven Tactics też wyglądał ładnie.
Większa szansa na trafienie tymi specjalnymi atakami. Tylko, że znowu nie wiem ile są warte. Czy będę z nich korzystał, czy przez większość czasu tępo łupał toporem?

Dalej wpadło mi w oko Dwarven Constitution i Racial Toughness.
Jedno daje CON, a drugie HP (ale wymaga Thoughness). Wszak HP będę potrzebował z racji niskiego KP. Razem z wszystkich wzmocień mogę uzbierać aż osiem CON, co nie może być małą ilością. Ale czy konieczną, by przeżyć?

Dalej już nie mam pojęcia:
Pojawiło się coś jak „Dragonmark Use”. Ile Dragonmark wiem, że jest specjalnym tatuażem dającym określone korzyści, tyle „Dragonmark Use” mówi mi tyle co nic. Zaciekawił mnie też „Companion”, ale z drugiej strony szczerze wątpię w jego siłę, a marnować cennych punktów dla „szpanu” nie zamierzam. I jeszcze wzmocnienia dające umiejętności. Szczerze mówiąc nisko sobie cenię umiejętności. Ja mam mordować, a zamiast bawić się z drzwiami, wolę transmutować je w latające drzazgi.

Tyle enhancementów. Zostały atuty:

Primo: Two-Handed Fighting. Jako, że będę używał dwuręków, wydaję się, że nie ma o czym mówić. Brać, nie gadać. Rozwinięte formy też.

Secundo: Weapon Focus. Nie wiem czy będą pudłował. Jeśli będę, wypadałoby wziąć.

Trzecie Primo: Wyższe Weapon Focus wymagają fightera. Nie wiem czy się opłaca.

Czwarte Primo: Specialization. Niby świetne, ale również wymaga fightera. Może wartoby zainwestować w niego I wziąć focus na deser? Ale wtedy będę musiał zrezygnować z części rage.

Piąte Primo: Power Critical. Wygląda ładnie, większy dmg z critical, ale nie widziałem tego nigdzie użytego. Czemu?

Trzecie Secundo: Improved Critical. Dwa razy większa szansa na krytyka! OMG, OMG, mówcie, co chcecie, ale TO JEST MOJE!

No I ta siódme primo zostaną mi wszystkie ataki specjalne, które nie mam pojęcia jak efektywne są, co dają I czy warto ich uzywać. Cieżko z opisu wydedukować ich wartość praktyczno-bojową.

To tyle. Mam nadzieję, że komuś będzie się chciało poczytać i mi pomóc.
Vill

PS: Długie mi to wyszło... oO
Góra
 E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Barbarian Build
PostWysłany: 14 Lis 2011, 23:00  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Na początek polecam Ci Shade i jego megaporadnik - http://forums.ddo.com/showthread.php?t=296816

Jest tam też gotowy build dla dwarfa.

Przede wszystkim - kompletnie olej AC. Jako barb nie osiągniesz żadnego sensownego (czyli przynajmniej 70), Twoje zadanie jest proste - masz zabić wrogów na tyle szybko by nie zdążyli zadać wielkich obrażeń.

Skąd biorą się AP? Każdy level jest podzielony na kilka mniejszych (rank), za każdą kolejną rangę dostajesz 1 AP (z wyjątkiem wielokrotności 5, wtedy awansujesz na kolejny poziom. Czyli rank 1, 2, 3, 4 = po jednym AP, rank 5 = lvl up, rank 6, 7, 8, 9 = po jednym AP, rank 10= lvl up). Z AP jest o tyle dobrze że możesz je zawsze zresetować i rozdać ponownie, chociaż kosztuje to trochę platyny i można to robić tylko raz na trzy dni.

Za chwilę dopiszę resztę.


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
Vill
Offline
 Temat postu: Re: Barbarian Build
PostWysłany: 14 Lis 2011, 23:09  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 14 Lis 2011, 21:06
Posty: 3
Favor: Neutralny
Dzięki. Czekam z niecierpliwością.
Poradnik przeczytałem, ale bardzo pobieżnie. Tak właściwie przeleciałem, zatrzymując się na multiklasowości tylko =P Ale jako, że polecasz, niezwłocznie zgłębię się znacznie bardziej.
Vill

BTW: Jak wygląda Polonia w DDO?
Góra
 E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Barbarian Build
PostWysłany: 15 Lis 2011, 00:25  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Generalnie Shade nazywany jest królem barbarzyńców i coś w tym jest ;)

Co do Polaków - w DDO jest kilka serwerów, na kilku z nich działają polskie gildie. Wiem tylko o tych na Orienie (na którym sam gram, chociaż jestem w gildii prowadzonej przez Szwedów, otwartej dla wszystkich znający angielski i grający w okolicach GMT), na Cannith działa Gildia DDOpl i oprócz tego kilka innych. Co do pozostałych serwerów - sprawdź na forum dział z gildiami, pewnie nie jest zbyt aktualny ale może znajdziesz kilka aktywnych.

Frenzied Berserker to PRE - odpowiednik klasy prestiżowej w DDO. Póki co barb ma tylko jedną do wyboru i jeśli chodzi o DPS to jest świetna. Pamiętaj tylko że korzystając z Frenzy/Death Frenzy ranisz też sam siebie dlatego trochę rozwagi i kleryk w pobliżu nie zaszkodzi.

Jeszcze w kwestii planowania postaci i rozwoju - polecam zapoznać się z http://compendium.ddo.com/wiki/Class:Barbarian - znajdziesz tam info co dostajesz za darmo na którym poziomie, na co możesz wydać AP itp.
Gdy już to przeczytasz możesz spróbować stworzyć zarys swojej postaci korzystając z tego narzędzia - http://forums.ddo.com/showthread.php?t=194531
A gotowy build możesz wstawić na forum :)

Extend Rage, Extra Rage, Power Rage i Hardy Rage
Możesz wziąć Extend x 1, Power i Hardy na maksa. Generalnie długość Rage zależy od CON postaci, z początku możesz wziąć jeszcze dodatkowo Extra rage a gdy po kilku lvl szał będzie trwał wystarczająco długo możesz to zamienić na coś innego.
Ważna uwaga - ponieważ grasz dwarfem zainwestuj w miksturki "lesser restorarion". Po rage jesteś zmęczony a te mikstury usuwają ten efekt. Póżniej (na 17 lvl) staniesz się odporny na zmęczenie po szale bojowym.

Tougness (i wersja racial) - moim zdaniem powinnieneś wziąć feat Tougness jak najszybciej (1 lub 3 lvl) i wziąć Barbarian Toughness II oraz Dwarven Tougness II (co da razem 40HP za cenę 6AP).

Improved Damage Reduction - przydaje się, weź pod uwagę że Twoje AC praktycznie nie istnieje i trafi Cię nawet kobold, nie wspominając o silniejszych stworach. Bierz w miarę możliwości.

Action Boost - moim zdaniem niewarte uwagi. Fajny jest Haste boost ale barb chyba nie ma do niego dostępu.

Power attack (zarówno jako feat jak i enhancements) - generalnie barb jest na tyle silny że trafia praktycznie wszystko, spokojnie możesz sobie pozwolić na małe kary do trafienia celem zwiększenia zadawanych obrażeń (-5 attack, +10 dmg). Power attack można w każdej chwili wyłączyć (gdybyś zbyt często pudłował, zdarza się na niskich lvl)

Lore - IMO możesz olać, lepsze efekty można uzyskać miksturami/czarami/buffami od gildlii

Dwarven Axe Attack i Dwarven Axe Damage - dmg tak, attack raczej nie

Dwarven Tactics - olej, całkiem fajny jest stunning blow ale do tego potrzeba feata a zazwyczaj nie ma na to miejsca.

Dwarven Constitution i Racial Toughness - jak już pisałem wcześniej - toughness na II, constitution w sumie też możesz jak wystarczy punktów

Dragonmark/ companion /skill - olej, nie ma tam w sumie nic przydatnego.

Punkty z lvl up (4,8,12,16,20) najlepiej dać do STR.

Jakie brać featy i na których lvl:
1 toughness (bo dodatkowe HP na niskich lvl bardzo się przydają)
3 THF
6 power attack
9 cleave
12 improved critical: slashing
15 improved THF
18 greater THF

Raz jeszcze polecam skorzystać z plannera - dzięki temu będziesz mniej więcej wiedział czy wystarczy Ci punktów na wszystkie enhancements z których chcesz skorzystać.

Możliwe że coś jest tutaj niejasne, jakby co to pytaj :)


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
Vill
Offline
 Temat postu: Re: Barbarian Build
PostWysłany: 15 Lis 2011, 01:21  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 14 Lis 2011, 21:06
Posty: 3
Favor: Neutralny
Coś takiego mi wyszło:
Z tego co widzę i tak założę nową postać w związku z jakimiś rebirth i tomami.

BTW: Jeśli zalożę na siebie ciuszki +1000 do CON, to dostanę bonus w postaci 500hp na lvl, zgadza się?


Level 20 Neutral Good Dwarf Male
(20 Barbarian)
Hit Points: 462
Spell Points: 0

BAB: 20/20/25/3030
Fortitude: 18
Reflex: 6
Will: 5

Starting Feat/Enhancement
Abilities Base Stats Modified Stats
(28 Point) (Level 1) (Level 20)
Strength 18 25
Dexterity 10 10
Constitution 18 23
Intelligence 8 8
Wisdom 8 8
Charisma 6 6

Starting Feat/Enhancement
Base Skills Modified Skills
Skills (Level 1) (Level 20)
Balance 2 15.5
Bluff -2 -2
Concentration 4 6
Diplomacy -2 -2
Disable Device n/a n/a
Haggle -2 -2
Heal -1 -1
Hide 0 0
Intimidate -2 -2
Jump 8 30
Listen -1 -1
Move Silently 0 0
Open Lock n/a n/a
Perform n/a n/a
Repair -1 -1
Search -1 1
Spot 1 10.5
Swim 4 7
Tumble n/a n/a
Use Magic Device n/a n/a

Level 1 (Barbarian)
Feat: (Selected) Two Handed Fighting

Level 2 (Barbarian)

Level 3 (Barbarian)
Feat: (Selected) Power Attack

Level 4 (Barbarian)

Level 5 (Barbarian)

Level 6 (Barbarian)
Feat: (Selected) Improved Two Handed Fighting

Level 7 (Barbarian)

Level 8 (Barbarian)

Level 9 (Barbarian)
Feat: (Selected) Cleave

Level 10 (Barbarian)

Level 11 (Barbarian)

Level 12 (Barbarian)
Feat: (Selected) Improved Critical: Slashing Weapons

Level 13 (Barbarian)

Level 14 (Barbarian)

Level 15 (Barbarian)
Feat: (Selected) Greater Two Handed Fighting

Level 16 (Barbarian)

Level 17 (Barbarian)

Level 18 (Barbarian)
Feat: (Selected) Toughness

Level 19 (Barbarian)

Level 20 (Barbarian)
Enhancement: Barbarian Damage Boost I
Enhancement: Barbarian Damage Boost II
Enhancement: Barbarian Damage Boost III
Enhancement: Barbarian Damage Boost IV
Enhancement: Barbarian Sprint Boost I
Enhancement: Barbarian Hardy Rage I
Enhancement: Barbarian Hardy Rage II
Enhancement: Barbarian Hardy Rage III
Enhancement: Barbarian Power Attack I
Enhancement: Barbarian Power Attack II
Enhancement: Barbarian Power Attack III
Enhancement: Barbarian Power Rage I
Enhancement: Barbarian Power Rage II
Enhancement: Barbarian Power Rage III
Enhancement: Barbarian Power Rage IV
Enhancement: Barbarian Frenzied Berserker I
Enhancement: Barbarian Frenzied Berserker II
Enhancement: Barbarian Frenzied Berserker III
Enhancement: Barbarian Might
Enhancement: Dwarven Axe Damage I
Enhancement: Dwarven Axe Damage II
Enhancement: Dwarven Constitution I
Enhancement: Dwarven Constitution II
Enhancement: Racial Toughness I
Enhancement: Racial Toughness II
Enhancement: Barbarian Constitution I
Enhancement: Barbarian Constitution II
Enhancement: Barbarian Constitution III
Enhancement: Barbarian Toughness I
Enhancement: Barbarian Toughness II
Enhancement: Barbarian Toughness III
Enhancement: Barbarian Toughness IV
Góra
 E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Barbarian Build
PostWysłany: 15 Lis 2011, 20:48  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Generalnie zbyt wielu różnic nie ma, głównie w kolejności brania featów.
Dlaczego toughness na 1 lvl? Bo wtedy najbardziej potrzebujesz dodatkowych HP, poza tym feat otwiera możliwość kupowania racial/barbarian tougness które są przydatne w początkowym stadium gry.

Co do HP i CON - to działa troszkę inaczej.
Za CON dostajesz bonus do HP w wysokości lvl * mod CON
Czym jest mod CON? Najprościej wytłumaczyć na przykładzie
10 CON, mod 0
11 CON, mod 0
12 CON, mod 1
13 CON, mod 1
14 CON, mod 2
itd.
Najłatwiej obliczyć to w ten sposób (CON - 10)/2 i bierzemy z tego część całkowitą.
Zatem jeśli będziesz miał CON 80, mod 35 to na 20 lvl dostaniesz dodatkowo 35 * 20 = 700 HP


Level 20 True Neutral Dwarf Male
(20 Barbarian)
Hit Points: 442
Spell Points: 0

BAB: 20/20/25/30/30
Fortitude: 18
Reflex: 6
Will: 5

Starting Feat/Enhancement
Abilities Base Stats Modified Stats
(28 Point) (Level 1) (Level 20)
Strength 18 25
Dexterity 10 10
Constitution 18 23
Intelligence 8 8
Wisdom 8 8
Charisma 6 6

Starting Feat/Enhancement
Base Skills Modified Skills
Skills (Level 1) (Level 20)
Balance 2 12
Bluff -2 -2
Concentration 4 6
Diplomacy -2 -2
Disable Device n/a n/a
Haggle -2 -2
Heal -1 -1
Hide 0 0
Intimidate 2 21
Jump 8 13
Listen -1 -1
Move Silently 0 0
Open Lock n/a n/a
Perform n/a n/a
Repair -1 -1
Search -1 1
Spot -1 10
Swim 4 7
Tumble n/a 1
Use Magic Device n/a n/a

Level 1 (Barbarian)
Feat: (Selected) Toughness

Level 2 (Barbarian)

Level 3 (Barbarian)
Feat: (Selected) Two Handed Fighting

Level 4 (Barbarian)
Ability Raise: STR

Level 5 (Barbarian)

Level 6 (Barbarian)
Feat: (Selected) Power Attack

Level 7 (Barbarian)

Level 8 (Barbarian)
Ability Raise: STR

Level 9 (Barbarian)
Feat: (Selected) Cleave

Level 10 (Barbarian)

Level 11 (Barbarian)

Level 12 (Barbarian)
Ability Raise: STR
Feat: (Selected) Improved Critical: Slashing Weapons

Level 13 (Barbarian)

Level 14 (Barbarian)

Level 15 (Barbarian)
Feat: (Selected) Improved Two Handed Fighting

Level 16 (Barbarian)
Ability Raise: STR

Level 17 (Barbarian)

Level 18 (Barbarian)
Feat: (Selected) Greater Two Handed Fighting

Level 19 (Barbarian)

Level 20 (Barbarian)
Ability Raise: STR
Enhancement: Barbarian Damage Boost I
Enhancement: Barbarian Damage Boost II
Enhancement: Barbarian Damage Boost III
Enhancement: Barbarian Damage Boost IV
Enhancement: Barbarian Sprint Boost I
Enhancement: Barbarian Improved Damage Reduction I
Enhancement: Barbarian Improved Damage Reduction II
Enhancement: Barbarian Extend Rage I
Enhancement: Barbarian Extend Rage II
Enhancement: Barbarian Extra Rage I
Enhanncement: Barbarian Hardy Rage I
Enhancement: Barbarian Hardy Rage II
Enhancement: Barbarian Power Attack I
Enhancement: Barbarian Power Attack II
Enhancement: Barbarian Power Attack III
Enhancement: Barbarian Power Rage I
Enhancement: Barbarian Power Rage II
Enhancement: Barbarian Power Rage III
Enhancement: Barbarian Power Rage IV
Enhancement: Barbarian Frenzied Berserker I
Enhancement: Barbarian Frenzied Berserker II
Enhancement: Barbarian Frenzied Berserker III
Enhancement: Barbarian Might
Enhancement: Dwarven Axe Damage I
Enhancement: Dwarven Axe Damage II
Enhancement: Dwarven Constitution I
Enhancement: Dwarven Constitution II
Enhancement: Racial Toughness I
Enhancement: Racial Toughness II
Enhancement: Barbarian Constitution I
Enhancement: Barbarian Constitution II
Enhancement: Barbarian Constitution III
Enhancement: Barbarian Toughness I
Enhancement: Barbarian Toughness II




Co do tomów i reincarnation:
- tomy można użyć w dowolnym momencie (no prawie, tomy + 1 można od 3 lvl, +2 od 7 lvl, +3 od 11, +4 od 15). Tomy nie sumują się dlatego jeśli użyjesz najpierw +1 STR tome a potem +2 STR tome to będziesz miał bonus +2 STR z obu tomów.
- w grze są trzy typy reinkarnacji - lesser, greater, true
było już o tym na forum, sprawdź tutaj:
viewtopic.php?f=8&t=159&p=8068&hilit=reincarnation#p8068
viewtopic.php?f=8&t=1105&p=9059&hilit=reincarnation#p9059
viewtopic.php?f=8&t=228&hilit=reincarnation&start=10


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
 [ 6 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry