OPIS KLASBarbarzyńca (Barbarian)Opis:Ze skutych lodem wód Północy i piekielnych dżungli Południa pochodzą dzielni, wręcz szaleńczo odważni wojownicy. Cywilizowane ludy nazywają ich Barbarzyńcami i podejrzewają o wszelkie możliwe zbrodnie. Jednak oni pokazali, że są honorowymi i wartościowymi sprzymierzeńcami. Wrogom, którzy ich nie doceniali, udowodnili swój spryt, zaradność, wytrwałość, lecz także brak litości. Barbarzyńca to doskonały wojownik. Potrafi się wprowadzić w szał bojowy (Rage), dzięki czemu staje się silniejszy(Strength) i bardziej odporny(Constitution), a co za tym idzie - jeszcze lepiej walczy z wrogami. Ataki szału są dość wyczerpujące, dlatego można z nich skorzystać kilka razy dziennie(/na jedną misje), ale są niezwykle skuteczne. W
głuszy Barbarzyńca czuje się jak w domu. Potrafi się przmieszczać z niezwykłą prędkością(Barbarian Sprint Boost).
Bard Opis:Mówi się, że w muzyce jest magia - Bard udowadnia prawdziwość tego stwierdzenia. Wędrówka po świecie, gromadzenie wiedzy, opowiadanie historii, czarowanie poprzez muzykę, zbieranie
datków od wdzięcznych słuchaczy - oto jego życie. Kiedy los rzuci go w środek konfliktu, może być dyplomatą, negocjatorem, posłańcem, zwiadowcą lub szpiegiem.
Magia Barda pochodzi prosto z serca. Jeśli ma dobre serce, jego sztuczki, muzyka i magia napełniają nadzieją i odwagą dusze uciśnionych, krzyżując plany złoczyńców. Dobry Bard jest wrogiem zepsucia, sprytnie unika pułapek i przywołuje duchy uciskanych. Ale jego muzyka może być również podszyta złem. Źli Bardowie zamiast prymitywnej siły używają manipulacji, wsączając zwątpienie w dusze swoich słuchaczy, mamiąc ich swoją muzyką utrzymując się ich "dobrowolnych" datków.
Kleryk Opis:Boskie dzieło jest wszędzie - wśród dzikiej przyrody, w tumulcie krucjaty, w majestatycznych świątyniach, i w sercach wyznawców. Podobnie jak ludzie, bogowie mogą być łaskawi lub złośliwi, powściągliwi lub agresywni, prości lub niepojęci. Jednak
bogowie działają zwykle poprzez pośredników, są nimi klerycy. Dobrzy klerycy leczą, chronią i mszczą krzywdy słabszych. Źli klerycy niszczą, plądrują i sabotują. Kleryk korzysta z mocy swojego boga, aby wypełniać jego wolę.
Klerycy są mistrzami boskiej magii, szczególnie przydatnej do uzdrawiania. Nawet niedoświadczony Kleryk potrafi wyleczyć konającego. Posługując się boską mocą, potrafią wpływać na nieumarłe istoty, osłabiając je lub niszcząc. Posiadają również umiejętności bojowe.
Wybraniec Bogów(Favored Soul) Opis:Wybraniec Bogów kroczy ścieżką Kleryka, ale posługuje się boską mocą z zadziwiającą łatwością. Jest on w stanie wykonywać te same zadania, co inne osoby posługujące się magią kapłańską, ale nie musi poświęcać tyle czasu na naukę. Rzucanie zaklęć przychodzi Ulubieńcowi Bogów z łatwością, w czym ich siła osobowości odgrywa taką samą rolę co nauka. Choć dzięki temu władają umiejętnościami, którym zwykli ludzie nie są w stanie dorównać, to postrzegają swój dar jako wezwanie do działania i w pewien sposób zostają w tyle za kolegami, którzy poświęcają się studiom.
Wojownik(Fighter) Opis:Wędrowny rycerz, dokonujący podbojów możnowładca, królewski czempion, elitarny żołnierz piechoty, zahartowany w bojach najemnik, król bandytów - to wszystko wojownicy. Mogą być oddanymi obrońcami potrzebujących, okrutnymi grabieżcami lub poszukiwaczami przygód. Mogą być oddanymi obrońcami potrzebujących, okrutnymi grabieżcami lub poszukiwaczami przygód. Niektórzy gotowi są zginąć dla dobra narodu. Inni nie mają oporów, by zabijać dla prywatnej korzyści czy nawet zabawy. Wojownicy, którzy nie zajmują się poszukiwaniem przygód mogą być żołnierzami, strażnikami, ochroniarzami, czempionami lub łowcą głów. Pozostali to najemnicy, łotrzykowie lub po prostu poszukiwacze przygód.
Ze wszystkich klas Wojownicy są najlepiej przystosowani do walki. Zaznajamiają się ze wszystkimi podstawami rodzaju broni i pancerza. Oprócz tego każdy rozwija własne, indywidualne zdolności. Jeden może być szczególnie dobry w posługiwaniu się określonym rodzajem broni; inny może znać wszystkie manewry, które dadzą mu przewagę nad wrogiem. Im większe doświadczenie posiada Wojownik, tym większe ma możliwości rozwijania swoich talentów.
Monk Opis:Paladyn(Paladin) Opis:Łowca(Ranger) Opis:Łotrzyk(Rogue) Opis:Czarownik(Sorcerer) Opis:Czarodziej(Wizard) Opis:Jutro dokończe