Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 22 Paź 2018, 21:04 Obecny czas: 22 Paź 2018, 21:04


 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Gardianos
Offline
 Temat postu: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 21 Sty 2010, 23:28  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 26 Paź 2009, 18:40
Posty: 199
Favor: Pomocny
Miejscowość: Coventry (UK) / Jasło (PL)

Serwer: Cannith
Płeć: Facet
Fighter (Wojownik)
Image

Opis:
Wojownicy są biegli w używaniu większości rodzajów oręża, wszystkich typów tarcz oraz najcięższych zbroi. Mogą się także nauczyć większej ilości zdolności bojowych niż pozostałe klasy.

Gra solo: łatwa.

Najważniejsze statystyki:
Strength (Siła) jest najważniejszą cechą wojowników. Wysoka zwiększa szansę trafienia oraz zadawane obrażenia.

Wysoka wartość Constitution (Kondycja/Budowa) pozwoli dłużej utrzymać się przy życiu.

Cechy szczególne: Weapon specialization, Tower Shield Proficiency.

Wojownicy dostają więcej featów (atutów) niż jakakolwiek inna klasa, dzięki czemu mają do wyboru więcej różnego rodzaju ataków i trybów walki. Mogą powalić wroga czy też atakować wielu jednocześnie.

Wojownicy mogą używać większej ilości broni, tarcz czy zbroi niż pozostałe klasy. Ponadto mogą skupić się na używaniu konkretnego rodzaju ekwipunku czy też do mistrzostwa opanować swój styl walki. Są skuteczni w walce na wiele różnych sposobów.

Statystyki:

    Hit Points: k10.

    Skill Points: 2.

    Skille klasowe:
      Image Intimidate - zastraszanie zwraca uwagę wrogów na naszą postać (lepszy efekt na mniejszych wrogów niż my i gorszy na większych)
      Image Jump - skakanie umożliwia dostanie się do wyżej położonych miejsc
      Image Repair - umożliwia "wyleczenie" nieprzytomnego Warforged do 1HP oraz zwiększa ilość odzyskiwanych HP podczas odpoczynku przy kapliczkach (tylko Warforged)
      Image Swim - dzięki tej umiejętności pływamy szybciej i na dłużej wstrzymujemy oddech

    Bronie:
      Image Simple
      Image Martial

    Zbroje:
      Image Light
      Image Medium
      Image Heavy

    Tarcze:
      Image General
      Image Tower


    Zdolności:

      Bonusowe featy (poziomy 1, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20): wybór z poniższej listy

        * Cleave
        * Combat expertise
        * Dodge
        * Exotic Weapon Proficiency
        * Great Cleave
        * Greater Two-Weapon Fighting
        * Greater Weapon Focus
        * Greater weapon specialization
        * Hamstring
        * Improved Two Weapon Fighting
        * Improved critical
        * Improved precise shot
        * Improved shield bash
        * Improved shield mastery
        * Improved sunder
        * Improved trip
        * Manyshot
        * Mobility
        * Oversized Two-Weapon Fighting
        * Point blank shot
        * Power Critical
        * Power attack
        * Precise shot
        * Quick Draw
        * Rapid reload
        * Rapid shot
        * Shield mastery
        * Shot on the run
        * Slicing blow
        * Spring attack
        * Stunning blow
        * Two-weapon defense
        * Two-weapon fighting
        * Weapon Finesse
        * Weapon focus
        * Weapon specialization
        * Whirlwind Attack

    Enhancements:
      Image Fighter Armor Class Boost I-IV - zwiększa Armor Class o 2/3/4/5 przez 20s
      Image Fighter Armor Mastery I-III - zwiększa maksymalny Armor Dexterity Bonus o 1/2/3
      Image Fighter Armored Agility I-III - zmniejsza kary za zbroje o 1/2/3
      Image Fighter Attack Boost I-IV - zwiększa szansę na trafienie o 2/3/4/5 przez 20s
      Image Fighter Weapon Specialization I-II - zwiększa rzuty na obrażenia o 1/2 przy używaniu specjalizowanej broni
      Image Fighter Critical Accuracy I-IV - zwiększa rzut na potwierdzenie trafienia krytycznego o 2/4/6/8
      Image Fighter Extra Action Boost I-II - zwiększa użycie Action Boost o 1/2 na odpoczynek
      Image Fighter Flanking Mastery I-III - zwiększa bonus do rzutów na trafienie o 1/2/3 podczas flankowania
      Image Fighter Haste Boost I-IV - zwiększa szybkość ataku o 15/20/25/30 % przez 20s
      Image Fighter Intimidate I-IV - zwiększa skill Intimidate o 1/2/3/4
      Image Fighter Item Defense I-IV - zwiększa szansę na zanegowanie zniszczenia przedmiotu do 25/33/50/60 %
      Image Fighter Jump I-IV - zwiększa skill Jump o 1/2/3/4
      Image Fighter Kensei I-III - prestige enhancement; zwiększa skille Bluff, Concentration, Diplomacy i Intimidate, Difficulty Check zdolności bojowych, rzuty na Refleks przeciwko efektom magicznym o 1/2/3 oraz daje 1/2/3 dodatkowy Action Boost na odpoczynek; jeśli posiadamy Ki to zyskujemy dodatkowy 1 punkt podczas trafień krytycznych oraz medytacji
        Image Fighter Kensei II: Power Surge - kosztem 1 użycia Action Boost pozwala uaktywnić zdolność Power Surge, dzięki której zwiększa się Strength o 8 (Insight bonus); jeśli posiadamy Ki to generejume dodatkowe 2 punkty przy każdym udanym ataku
      Image Fighter Mobility I-III - zwiększa AC podczas turlania o 2/4/6
      Image Fighter Repair I-IV - zwiększa skill Repair o 1/2/3/4
      Image Fighter Stalwart Defender I-III - prestige enhancement; zwiększa Armor Class o 1/2/3, skill Intimidate o 2/4/6, maksymalny Shield Dexterity bonus oraz dodatkowe AC i DR podczas blokowania tarczą. Dodatkowo jeśli mamy ubraną tarczę zwiększa nasze Damage Reduction o {2/-}/{4/-}/{6/-}; żużywając 1 Action Boost pozwala uaktywnić zdolność
        Image Stalwart Defender I-III: Defensive Stance - kosztem 1 użycia Action Boost uaktywniamy postawę obronną, która zwiększa Strength i Constitution o 2/3/4 (Competence bonus), rzuty obronne o 1/2/3 (Competence bonus) oraz Armor Class o 2/3/4 (Dodge bonus), nasze ataki generują o 50/100/200 % więcej Hate oraz poruszamy się z {1/4}/{1/3}/{1/2} normalnej prędkości
      Image Fighter Strategy (Stunning Blow) I-IV - zwiększa Difficulty Check podczas używania Stunning Blow o 1/2/3/4
      Image Fighter Strategy (Sunder) I-IV - zwiększa Difficulty Check podczas używania Sunder oraz Improved Sunder o 1/2/3/4
      Image Fighter Strategy (Trip) I-IV - zwiększa Difficulty Check podczas używania Trip i Improved Trip o 1/2/3/4
      Image Fighter Strength I-III - zwiększa Strength o 1/2/3
      Image Fighter Swim I-IV - zwiększa skill Swim o 1/2/3/4
      Image Fighter Toughness I-IV - zwiększa Hit Points o 10/20/30/40; wymagany feat Toughness
      Image Fighter Tower Shield Mastery I-III - zwiększa maksymalny Shield Dexterity bonus o 1/2/3 przy używaniu Tower Shield
      Image Fighter Weapon Alacrity - capstone; zwiększa attack speed o 10% dla każdej broni i stylu walki
      Image Kensei Weapon Mastery I-III - zwiększa szansę na trafienie i obrażenia o 1/2, potwierdzenie trafienia krytycznego oraz obrażenia krytyczne (przed mnożeniem) o 2/4 oraz na III poziomie zasięg trafienia krytycznego o 1 dla specjalizowanej broni


Image


Ostatnio edytowany przez Gardianos 24 Sty 2010, 23:27, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 24 Sty 2010, 22:33  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Gardianos napisał(a):
Mogą się także nauczyć większej ilości zdolności bojowych niż pozostałe klasy.

Chyba: Mogą także nauczyć się...


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Gardianos
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 24 Sty 2010, 22:44  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 26 Paź 2009, 18:40
Posty: 199
Favor: Pomocny
Miejscowość: Coventry (UK) / Jasło (PL)

Serwer: Cannith
Płeć: Facet
Kamyker napisał(a):
Gardianos napisał(a):
Mogą się także nauczyć większej ilości zdolności bojowych niż pozostałe klasy.

Chyba: Mogą także nauczyć się...

A czy Twoje zdanie różni się czymś jeszcze poza zmienionym szykiem :?:


Image
Góra
 E-mail  
 
Landerhow
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 24 Sty 2010, 22:46  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 08 Lis 2009, 19:20
Posty: 51
Favor: Neutralny

Serwer: Cannith
Opis: W służbie Nocnej Kompanii
Płeć: Facet
Nie, ale jakbyś jeszcze nie zauważył kolega K. musi zawsze zabłysnąć w każdym temacie.
Góra
 E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 24 Sty 2010, 23:20  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Gardianos napisał(a):
Image Fighter Toughness I-IV - zwiększa Hit Points o 10/20/30/40 jeśli posiadamy feat Toughness
Image Fighter Tower Shield Mastery I-III - zwiększa maksymalny Shield Dexterity bonus o 1/2/3

W 1. to lepiej: zwiększa Hit Points o 10/20/30/40, wymaga feat Toughness
W 2. lepiej: zwiększa maksymalny Shield Dexterity bonus o 1/2/3, kiedy używamy Tower Shieldów

Landerhow napisał(a):
Nie, ale jakbyś jeszcze nie zauważył kolega K. musi zawsze zabłysnąć w każdym temacie.

Dokładnie :wave:


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Varney Doveglo
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 27 Sty 2010, 19:50  
Awatar użytkownika

Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 06 Sty 2010, 15:32
Posty: 5
Favor: Neutralny
wszystko super ale jedna mała prośba , mógłby mi ktoś napisac fajny build dla fightera
Góra
 E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 27 Sty 2010, 19:54  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Tank (dużo obrony), THW(dwu ręczne bronie), TWF (dwie jednoręczne) czy może Kusze?


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Aniol
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 27 Sty 2010, 19:59  
Awatar użytkownika

Moderator: Anioł Stróż

Moderator: Anioł Stróż

Rejestracja: 04 Gru 2009, 16:29
Posty: 221

Serwer: Cannith
Postacie: Aniol
Opis: Wasz ANIOŁ STRÓŻ
Płeć: Facet
I wskazowka... najpierw przejzyj forum, poczytaj (bylo juz kilka tematow dotyczacych wojownkow).
Naprawde nieuczcie sie tego ze odrazu na dziendobry sie pytacie o buildy itp zezcy nieczytajac wczesniej forum.
Pozatym precyzujcie pytana bo nienapisales jaka rasa,czy chcialbys miec od nowa rozpisana postac czy wykozystujac ktoras ze sciezek (patchy).W ten sposob powstaja kilkustronicowe dyskusje gdzie de facto odpowiedzi jest malo
(ale zato jak fajnie nabija sie tam posty no nie? :twisted: )
Góra
 E-mail  
 
Ankalagon
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 05 Cze 2012, 22:26  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 04 Sty 2010, 16:06
Posty: 31
Favor: Neutralny
Miejscowość: Gród nad Motławą

Serwer: Cannith
Płeć: Facet
Gardianos napisał(a):
Image Fighter Armored Agility I-III - zmniejsza kary za zbroje o 1/2/3


Mam takie pytanko bo z wojem dopiero zaczynam, czy poprzez kary za zbroje rozumie się również, że będzie większy Max bonus do AC z DEXa? BO jestem ździebko skołowany, a zwykłem zbierać info i sam sobie build montować miksując kilka różnych, żeby dostosować to do mojego stylu gry.

Dziękuje za odpowiedź [salutuje]
Góra
 E-mail  
 
Gardianos
Offline
 Temat postu: Re: Fighter - opis klasy
PostWysłany: 17 Cze 2012, 14:45  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 26 Paź 2009, 18:40
Posty: 199
Favor: Pomocny
Miejscowość: Coventry (UK) / Jasło (PL)

Serwer: Cannith
Płeć: Facet
Ankalagon napisał(a):
Mam takie pytanko bo z wojem dopiero zaczynam, czy poprzez kary za zbroje rozumie się również, że będzie większy Max bonus do AC z DEXa? BO jestem ździebko skołowany, a zwykłem zbierać info i sam sobie build montować miksując kilka różnych, żeby dostosować to do mojego stylu gry.

Dziękuje za odpowiedź [salutuje]

O ile dobrze pamiętam to tyczy się tylko kar do umiejętności (wszystkich bazujących na DEXie i chyba STR).


Image
Góra
 E-mail  
 
 [ 10 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry