Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 23:46


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
MindReaver
Offline
 Temat postu: Re: Battle Cleric by Processus
PostWysłany: 28 Kwi 2010, 15:38  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 21 Lut 2010, 19:43
Posty: 180
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo/Łódź

Serwer: Hardcore
Postacie: Shevarra(Bard Spellsinger)
Lighthope(Fighter tank)
Ilune(Favored Soul heal)
Płeć: Facet
Tak, można leczyć innych. A skroll heala kosztuje w Jarasco w sklepie chyba 600 złota (pewny nie jestem co do ceny)

Ale do tego 11 lvlu (od którego jest heal) divine healing można dać jeśli nie ma na co punkty wydać.
Góra
 Profil E-mail  
 
Shagh
Offline
 Temat postu: Re: Battle Cleric by Processus
PostWysłany: 28 Kwi 2010, 19:06  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 10 Wrz 2009, 21:18
Posty: 108
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Shagh - monk.
Płeć: Kobieta
Zawsze gdy tworzy się build trzeba założyć by wszystko było użyteczne zarówno w early game lvle 1-14 jak i w end game 15-20.

Na wysokich lvlach większość magów ma Spellstoring ring. Podobnie jak większość kleryków. Oprócz tego mają zapas potków z maną. Co im po wasze 15-35many? Jak np. Sorc może mieć 3500 many? (spotkałem takiego) Rzucicie mu ten DV a jego pasek many nawet nie drgnie.

Charyzma dla clera to od zawsze, zawsze i na zawsze będzie crap, crap, crap. Bo w end game nawet undeadów nie ma, a jak się trafią to padają od przekokszonych sorców.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Battle Cleric by Processus
PostWysłany: 28 Kwi 2010, 19:23  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Shagh napisał(a):
Zawsze gdy tworzy się build trzeba założyć by wszystko było użyteczne zarówno w early game lvle 1-14 jak i w end game 15-20.


Nacisk trzeba jednak położyć na wysokie, wręcz jeśli istnieje konflikt to przecierpieć te niskie, by potem było lepiej.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
celdor
Offline
 Temat postu: Re: Battle Cleric by Processus
PostWysłany: 01 Lip 2010, 09:02  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 28 Maj 2010, 11:23
Posty: 6
Favor: Neutralny

Serwer: Hardcore
Postacie: Milies Redfinland - Cannith
Płeć: Facet
Hexer napisał(a):
Processus napisał(a):
Race: Human
Class: Cleric
Alignment: xxx Good

Abilities (28 Point)
Strength 16 + 2 (lvl) + 6 (item) + 1 (enchant) + 1 (tom) = 26
Dexterity 8 + 6 (item) = 14
Constitution 14 + 6 (item) = 20
Intelligence 10
Wisdom 16 + 3 (lvl) + 4 (enchant) + 6 (item) + 1 (tom) = 30
Charisma 8 + 6 (item) = 14

Nie chce pisać na którym konkretnie poziomie jakiego feata wybrać bo to zależy od preferencji danej osoby jednak radził bym zainwestować w następujące:
Extend Spell, Mental Toughness, Improved Mental Toughness, Maximize Spell lub Empower Healing Spell, Quicken Spell, Toughness


Nie mam specjalnie doświadczenia z ...tfu... battle clerem ale moim zdaniem dużo optymalniej jest tu użyć dwarfa zamiast człowieka. I tak olewasz CHA, powinieneś olać też DV i inne tego typu bo dla kilku Turn Undead szkoda prądu.

A teraz zalety dwarfa:

Startujesz z 16 CON zamiast 14.
Rasowe +4 do balans.
Enhancements:
- extra 60 SP.
- extra +2 do ataku i DMG używając toporków (jedno lub dwuręcznych).
- extra +2 CON
- extra Racial Toughness dające do +40 HP

Wady? Jeden mniej skill point co poziom i jeden mniej feat. Ewentualnie brak enhancement do podniesienia STR lub WIS o 1 punkt.

Uzywając toporków na start masz attack i DMG na poziomie człowieka z 20 STR. Jeśli uważasz, że to co skonfigurowałeś ma dość by machać toporkiem to zamiast podnosić STR lepiej wszystko wsadzić w WIS. Jeśli braknie feat to na wysokich poziomach można wymienić extend na quicken (czary bez extend mają już wtedy niezłą długość a quicken dopiero wtedy może się zacząć przydawać, ja zwykle sobie radzę bez quicken ale jak walczysz w pierwszej linii to pewnie nie masz wyjścia). Z 10 INT jak olejesz heal będziesz mógł podnieść dokładnie to samo co chciałeś.

.


Hexer wracsajac do tematu mam 2 pytania
1. tak wedlug ciebie i zreszta jak mi sie wydaje slusznie powiny wygladac staty dla dwarfa 28pt,

Strength 16
Dexterity 8
Constitution 16
Intelligence 10
Wisdom 16
Charisma 6

ja jednak chce zrobic build na 32 pt pozostaja mi 4 pt i szczerze nie wiem w co je dac wiec prosiłbym o podpowiedz. Zwiekszajac wis na 17 zostaje mi 1 punkt ktory mozna dac wszedzie i nic on nie zmienia wiec jestem w kropce. zastanawialem sie czy nie dac po 2 w int i dex ale nie wiem czy to dobre rozwiazanie zatem jak juz wspomnialem prosilbym o podpowiedz.

2. Wydaje mi sie ze zawarte w tym watku wasze uwagi nie stracily na wartosci po U5 ale jesli jest inaczej to prosiłbym o wyprowadzeniu mnie z bledu.


Milies Redfinland
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Battle Cleric by Processus
PostWysłany: 02 Lip 2010, 13:27  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Ja bym podniósł DEX do 12. Nie sądzę, że U5 cokolwiek tu zmienia ale można sprawdzić czy ta nowa aura nie ma jakiś prereqs.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|