Za input dziękuję, myślałem o 2 poziomach monka, ale z drugiego wchodzi mi tak naprawdę tylko dodatkowy feat, którego nie uważam za niezbędny. Pomysł z rangerem jest ciekawy, bo pozwoliłby mi wziąść manyshota przy dex 10, co ładnie odciążyłoby mi i staty i featy, ale jak mówiłem divine caster interesuje mnie między innymi ze względu na crowd control, poza tym tracę w ten sposób czary z poziomów 7-9 (8-9, jeśli wezmę mnk1/clr13/rng6) i osłabiam bazowe leczenie z heala o 10-20 hp (licząc bonus z radianta). Chętnie zobaczyłbym taką postać w grze, brzmi ciekawie, ale niestety nie pasuje do tego, co chciałbym robić.
A o Divine Power wspominam dlatego, że modyfikuje mi on BAB, co oznacza, że mógłbym z Manyshota odpalić 4 strzały na atak zamiast 3 ^^. Wiem, że nie jest to jakiś wyjątkowy DPS, ale 1k8(1k10 na GS)+5+6(Divine Favor)+3k6(1k6 imbue, 2k6 z broni, dodatkowo za niecały rok mógłbym prawdopodobnie dodać 1k6 z winter recipe ^^) to, zakładając, że uda mi się dobrać żywioły i materiał omijający odporności, jakieś 26-27 punktów na strzałę z dodatkowymi efektami imbue przy niezłej szybkości ataku i szansie trafienia. Nie mam ambicji robić z tego dedykowanego DPSa, ale chciałbym mieć na tyle dobre obrażenia, żeby postać nadawała się do w miarę sensownego solowania, czy żeby mogła w razie potrzeby dołożyć się do drużynowego DPSa, jeśli powiedzmy klerycy obrodzą w nadmiarze (żebym to ja na co dzień takie problemy miał w drużynach
), interesujące są też IMO możliwości jakie daje poświęcenie kilku d6 obrażeń od żywiołów - na przykład Imbue Slaying Arrows, czy broń z modem Weakening (interesująca może też być opcja użycia broni z modem redukującym staty na krytykach w połączeniu z holdem do helplessowania co mocniejszych zwyklasów...)