Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 20 Kwi 2024, 07:43


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Ankalagon
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 07 Cze 2010, 11:54  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 04 Sty 2010, 15:06
Posty: 31
Favor: Neutralny
Miejscowość: Gród nad Motławą

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
hej a jeszcze jedno raczej odnośnie zwykłego wiza niż Pale Mastera mianowicie skill open lock może otwierać zamki każdy do DC 15 a wyżej tylko Rogue a czy zamki powyżej DC 15 można otwierać spellem Knock (2lvl arcane spells) :mysli: a tak w ogóle to Lisz skupia się z tego co rozumem na rzucaniu zaklęć (głownie nekromancji) a Upiór??? Przywołuje szkieleciki i się chowa??? I czy da się przywołać na raz więcej niż 1 szkieleta lub chociaż szkieleta i zwykłego summona. :pale:

P.S. Wiem że trochę was męczę ale Czarodziej teoretycznie powinnien miec wysoki współczynnik Intellingence więc go szlifować muszę xD
Góra
 Profil E-mail  
 
Gardianos
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 07 Cze 2010, 14:21  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 26 Paź 2009, 17:40
Posty: 199
Favor: Pomocny
Miejscowość: Coventry (UK) / Jasło (PL)

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
Ankalagon napisał(a):
hej a jeszcze jedno raczej odnośnie zwykłego wiza niż Pale Mastera mianowicie skill open lock może otwierać zamki każdy do DC 15 a wyżej tylko Rogue a czy zamki powyżej DC 15 można otwierać spellem Knock (2lvl arcane spells) :mysli: a tak w ogóle to Lisz skupia się z tego co rozumem na rzucaniu zaklęć (głownie nekromancji) a Upiór??? Przywołuje szkieleciki i się chowa??? I czy da się przywołać na raz więcej niż 1 szkieleta lub chociaż szkieleta i zwykłego summona. :pale:

P.S. Wiem że trochę was męczę ale Czarodziej teoretycznie powinnien miec wysoki współczynnik Intellingence więc go szlifować muszę xD


Żeby wziąć skill Open Lock musisz mieć przynajmniej 1 poziom Rogue'a, więc to rozwiązuje problem DC. Czar Knock ma skill lvl obliczany następująco: caster lvl + casting ability modifier (Int dla wiza, Cha dla sorca).
Upiór też może rzucać czary (lichom to lepiej będzie wychodzić), ale chyba głównie się chowa :P Można przywołać jednocześnie tylko 1 szkieleta (nie wiem co z innymi summonami).


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 07 Cze 2010, 14:42  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 02:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
liCZ (ktos kiedys zle napisal w podreczniku lisz i sie glupio przyjelo, bo lisz (pochodne od lich czy licho) to jakies pomniejsze paskudztwo z polskich zabobonow, wiec nie porownuj do tak poteznej istoty jak licz)

licz jest lepszy w walce, ze wzgledu na lepsze save'y, wyzsze DC czarow (wszystkich nie tylko nekromancji) i chyba dodatkowe HP ale to musze jeszcze dokladnie policzyc

upior sluzy do skradania (zeby dotrzec np niepostrzezenie do bosa i go utluc zanim reszta sie obejrzy, lub do przemieszczania sie na duzych odleglosciach poza miastem ze wzgledu na niwrazliwosc i trudniejsze trafienie (zwlaszcza wazne ze wzgledu na lucznikow)

ja bardzo lubie ta forme, wykorzystuje ja np do zbierania kufrow rarytasow na pustyni bez wdawania sie niepotrzebnie w walke ze zwyklymi stworami, co pozwala w jednym okrazeniu zaliczyc wiecej skrzyn bo nie brakuje many (odwiedzam solo 9, podczas gdy standardowo odwiedza sie 5)

obie formy maja jednakowy dostep do czarow
nieumarlych mozesz miec cala armie (musze kiedys zrobic skrena bo ludzie nie wierza) tylko pochodza one z roznych zrodel, czyli jednego masz ze zdolnosci, innych z przywolania, jeszcze innych kontrolujesz, a jeszcze innym wydajesz polecenia, wiec w sumie w sprzyjajacych okolicznosciach jest ich calkiem sporo w tym samym czasie

z pierwszej opcji staraj sie miec maga, z drugiej nietety takiego jaki przybedzie, z trzeciej rowniez bierz maga ew. rycerza, z czwartej rycerza badz lucznika a dopiero w ostatecznosci bierz z ktorejkolwiek opcji zwyklego szkieleta czy zombiaka, tak czy inaczej robia niezla sieczke i milo sie na to patrzy jak przed toba toczy sie bitwa a ty sie tylko przygladasz

fajne sa tez ghule, te w czarnych ubrankach, ale niestety je sie trudno kuntroluje i latwo robia sie nieposluszne z czasem

co do leczenia potionami to na serwerze testowym juz sa potiony leczece negatywna energia w formie nieumarlego i lada moment wejda do gry, wiec jak mowilem wczesniej nie ma sie czym martwic


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related
Góra
 Profil E-mail  
 
Ankalagon
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 09 Cze 2010, 11:38  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 04 Sty 2010, 15:06
Posty: 31
Favor: Neutralny
Miejscowość: Gród nad Motławą

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
Chyba muszę się jeszcze ociupinkę zagłębić w temat szkielecików:

1. ze skilla tego co ma Pale master :pale:

2. to pamiętam był chyba jakiś czar create undead (6lvl)

3. czar kontrolujący nieumarłych - command undead (2lvl)

4. a z tym właśnie nie jestem pewny chodzi może o 7-poziomowy spell control undead???

Jeny rzeczywiście niezły rąbanina wychodzi i jeszcze czy któryś z tych szkieletów liczy się jako członek party/raidu jak na przykład: najemnik

I jeszcze jedna rzecz której nie rozumiem nie wiem czy to już działa ale w newsie na stronce pisało że Necrotic Touch będzie leczył prawidłowo i kosztował nie 1SP i 1 HP jak teraz tylko 2HP ale jak takie leczenie działa jak trafie to mi zwraca HP a jak nie to tracę??? Bo trochę mnie dziwi że czar na który trza wydatkować własną energię życiową ma ją zwracać.

P.S. Jeszcze zdobędę moim golemem 2 AP i mam Pale mastera xD

P.P.S. Czy jest jakaś zależność według której się liczy ile kosztuje każdy kolejny reset enchantementsów (czy jak to się tam nazywa) ja nigdy reseta nie robiłem wiem tylko że można co 3 dni robić xD bo czytałem ;P

P.P.P.S. Temat się trochę rozrósł :czacha2:

z góry thx za pomoc

EDIT: http://www.ddopl.com/newsy/garsc-inform ... 5-i-6.html chyba opłaciłbym mi się taki feat wzmacniający summony jak sądzicie na dodatek premiowy???
Góra
 Profil E-mail  
 
Ugicywapih
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 09 Cze 2010, 13:35  
Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 09 Maj 2010, 20:41
Posty: 21
Favor: Dostrzeżony
Undeadami za bardzo nie gram, więc z czego taka armia się składa konkretnie, to ci nie powiem, ale Necrotic Touch zgodnie z opisem nie będzie leczył graczy - tylko sprzymierzonych nieumarłych (przywołańców i kontrolowanych). Najemnicy to są z założenia tacy niby-gracze (chociaż faktem jest, że działają raczej jak trochę większe summony :/). Przywołani i kontrolowani nieumarli nie zajmują slota na członka drużyny. Teoretycznie możesz mieć (tymczasowo) nieumarłego członka drużyny w ten sposób, że ci się wizard z pale masterem II zmieni w licza albo upiora (którego Necrotic Touch też nie będzie leczył, bo to nieumarły, ale gracz), ale domyślam się, że to nie o to chodziło :).
Respec enhancementów zależny jest od twojego poziomu (albo rangi, nie jestem pewien). To, ile razy wcześniej go wykonywałeś nie ma z tego, co wiem znaczenia.
Góra
 Profil E-mail  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 09 Cze 2010, 13:50  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 02:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
1. tak
2. tak, tu niestety potrzebny jest specjalny komponent - black onyx, ktore raz udalo mi sie kupic na gieldzie i do tej pory nie moge znalezc gdzie sie je kupuje
3. tak
4. tak
dwa ostatnie mozesz rzucac dopuki masz mane i starcza nieumarlych wkolo ciebie :) tzn, dopuki nadal niezyja i jeszcze wszystkich nie kontrolujesz

nie licza sie jako czlonkowie party, chcialbys sie dzielic osobistymi ochroniazami? lol

ze wzgledu na buga Necrotic Touch obecnie nie leczy wogole, tak samo jak czary negatywnej energii nie lecza Pale Mastera w formie nieumarlego, to wszystko naprawia w update 5, tyle, ze nadal nie mozna leczyc samego siebie, czyli przy pomocy Necrotic Touch bedziesz mogl leczyc nieumarlego
samo-leczenie bedzie tylko z potionow, wandami tez nie mozna samego siebie

Pale Master na 1 lvl nie moze sie jeszcze zmieniac w nieumarlych, musisz nieco popraktykowac i dotrzec do zmiany formy na 2 lvl Pale Mastera, czyli na 12 lvl postaci

edit:
taki skren mi sie nawinal
http://rodruck.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1X431Uazla6

PS: co do cen enchantmentow to niech inny specjalista, ja nie wiem


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related


Ostatnio edytowany przez Lotti, 10 Cze 2010, 14:14, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil E-mail  
 
Ugicywapih
Offline
 Temat postu: Re: Warforged - Wizard - parę pytań
PostWysłany: 09 Cze 2010, 15:20  
Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 09 Maj 2010, 20:41
Posty: 21
Favor: Dostrzeżony
Czarne Onyksy z tego, co pamiętam dostępne są w Erstwhile Emporium w House P - podobnie zresztą jak większość innych komponentów. Poza tym House of Wizardry i Feather's Fall Apothecary w House J mają też bardzo szeroki wybór, tam też prawdopodobnie onyksy się znajdą.

Edit: a co do samoleczenia, w Update 5 zapowiedziane są czary dla wiza/sorca z energii negatywnej - tym też Pale Master powinien móc się sam leczyć.
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|