Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 13:01


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Bard po reinkarnacji - jaka rasa?
PostWysłany: 21 Lip 2010, 13:25  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 15:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Orien
Płeć: Facet
W tym moim buildzie i jego przeznaczeniu halfling to właściwie podstawa - dla HC i bonusu z Cunning jeśli masz problem z +hit. Khopeshe by dały radę, ale w tej konfiguracji nie ma na to miejsca w featach. Picki są do epicków (tak jak i cały build) - mody dostają zazwyczaj stun od meele lub held od casterów, więc przy autocrit wychodzi lepiej niż przy khopeshah (chociaż mniej na bossach/nie critowalnych mobach). +hit w epicach to minimum 50 przy mobie bez stunu/held. Btw, ten mój build jest daleki od polecania komukolwiek - trzeba mieć sporo tomów/gearu i styl "supportowy". Wrzuciłem go raczej jako ciekawostkę na meele pure barda.


A rapparee by name and deed
Góra
 Profil  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Bard po reinkarnacji - jaka rasa?
PostWysłany: 21 Lip 2010, 14:34  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Skan napisał(a):
Halfling 20 warchanter z wymaxowanymi songami + HC + ścieżka TWF.


Przetestowałeś już to TWF po U5? Mam trochę obawy po zmianach czy to będzie dobrze działać...


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Kęs
Offline
 Temat postu: Re: Bard po reinkarnacji - jaka rasa?
PostWysłany: 21 Lip 2010, 14:38  
Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 07 Kwi 2010, 14:42
Posty: 115
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: http://my.ddo.com/character/cannith/piewca/
http://my.ddo.com/character/cannith/kesior/
http://my.ddo.com/character/cannith/kompozytor/
http://my.ddo.com/character/cannith/archetypetwo/
Płeć: Facet
Z tym oversized tez się zastanawiałem i uznałem wyższość MT, bo jak będę chciał to mogę wsadzić kukri w 2 łapę i wykorzystać to, że ma częstszego crita czyli np jakiś brust czy coś by zrównoważyć dmg. Do tego mogę wyłączyć PA no i mam clicki divine power (należy pamiętać że bard dostaje 3/4 bab na lev). Halflinga w ogóle nie biorę pod uwagę, wcześniej zastanawiałem się nad dwarfem i korzeniem mojego buildu czyli Axe Singerem, ale wole już humana od dwarfa. Pewnie zrobię humana tak jak mówisz i uwzględnię Twoje uwagi co do skilli, by z czegoś zrezygnować i zmaksować dd i search, może nawet kosztem ol (całkowitym lub częściowym)

Z tą rezygnacją z hida to chodzi o to, że najpierw rzucam invisa a potem przechodzę od razu do move silent? Da się tak? Jak się zatrzymam to moby z see invis będą mnie widzieć? Można pakować samego move silent?

50 do to-hit to na czysto w inventory czy z rzutem kostką? O ile dobrze pamiętam to wyciągam z 37 na 18 levelu i raczej ciężko będzie znaleźć te 13 to hit więcej
Góra
 Profil E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Bard po reinkarnacji - jaka rasa?
PostWysłany: 21 Lip 2010, 15:17  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 15:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Orien
Płeć: Facet
Hexer napisał(a):
Przetestowałeś już to TWF po U5? Mam trochę obawy po zmianach czy to będzie dobrze działać...


Tak, capnałem ten build jeszcze przed U5. Działa trochę "wolniej" (jak całe TWF), ale działa. +hit też daje radę z dobrym gearem, tylko w przypadku jakiś kosmicznych AC mobów (typu red named minotaur w Von1, Wiz King, czy ostatni boss w Top Hat) trzeba brać w drugą łapę -8AC.

Cytuj:
Z tą rezygnacją z hida to chodzi o to, że najpierw rzucam invisa a potem przechodzę od razu do move silent? Da się tak? Jak się zatrzymam to moby z see invis będą mnie widzieć? Można pakować samego move silent?


Invisibility technicznie daje ci +20 do hide http://compendium.ddo.com/wiki/Glossary:Invisible . Czyli to, co dałby ci full cap rank. Działa generalnie tak samo, tylko wymaga silent move w celu pełnego efektu (bez tego moby będą cię słyszeć). Jeśli zamierzasz się skradać tylko okazyjnie, to w zupełności ci wystarczy, jeśli jednak miałbyś bazować na stealhu (chociaż nie widzę powodu na bardzie), to lepiej wbij w hide - inaczej będziesz pół SP zużywał na invisi.

Cytuj:
50 do to-hit to na czysto w inventory czy z rzutem kostką? O ile dobrze pamiętam to wyciągam z 37 na 18 levelu i raczej ciężko będzie znaleźć te 13 to hit więcej


50 na czysto w wypadku bossów. Z tym, że to +hit dla pure meele class, które tam są, żeby go bić. Jako bard możesz wziąć w drugą łapę Imp destruction (-8AC) i pomóc tym samym przy okazji innym członkom party (bo to tak, jakbyś na tego określonego moba dał im buffa +8 hit). Dolicz do tego jeszcze flankowanie (+2 to hit), +sneak attack z jakiegoś przedmiotu (w ostateczności z broni w main hand), scrolle z divine power (dużo wygodniejsze niż clicky i stackują się po 100). Do tego cała reszta, czyli jakiś +attack z itemu (spectral gloves chociażby czy itemy z Shavrath), +5 z broni, +hit z setów TOD etc i oczywiście +mod z siły. Dobre ubrane i zbudowane postacie nie mają problemu z +hit w epikach. Trzeba jeszcze pamiętać, że trash moby ze stunem/hold trafiasz automatycznie, więc w zbalansowanych party gdzie arcane ładuje mass hold a meele stunują nawet postacie z kiepskim +hit będą trafiać zawsze. Problem tylko jest na bossach (i w przypadku niepodatnych na stun mobów), dlatego głownie na nie ten +hit musi być - bo bez tego nie skończysz questu.


A rapparee by name and deed
Góra
 Profil  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Bard po reinkarnacji - jaka rasa?
PostWysłany: 21 Lip 2010, 16:07  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 02:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
Kęs napisał(a):
Z tą rezygnacją z hida to chodzi o to, że najpierw rzucam invisa a potem przechodzę od razu do move silent? Da się tak? Jak się zatrzymam to moby z see invis będą mnie widzieć? Można pakować samego move silent?

ja gram duzo w stylu shadow (wszystkie moje postacie maja max jak dla nich mozliwe silent move i prawie max hide) i troche ta sprawe przetestowalem

jezeli nie grasz shadow i kozystasz ze sneakowania okazyjnie, to hide nie bedzie mocno istotne gdy bedziesz ciagle pamietal o niewidzialnosci. ale niewidzialnosc znika przy kazdej akcji ingerujacej w srodowisko, wiec bedzie zuzywac duzo many przy dluzszym sneakowaniu

poza tym hide jest bardzo przydatne, gdy chodzisz miedzy stworami przebijajacymi niewidocznosc (duzo drowow tak ma, zwlaszcza te skorpionowate) i czarne krasnale pierwsze co rzucaja to wykrycie niewidzialnych

wiec jak masz zamiar sporo sneakowac, to radze inwestowac w hide tak samo, jak w silent move

natomiast max silent move to absolutna koniecznosc do jakiegokolwiek sneakowania

a wogole do grania w stylu shadow potrzebujesz: silent move, hide, spot i invisibility, a spot dlatego, ze co ci po sneakowaniu, jak co chwile bedziesz wchodzil na potwora, ktory sie kryje tak jak ty?


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related
Góra
 Profil E-mail  
 
Kęs
Offline
 Temat postu: Re: Bard po reinkarnacji - jaka rasa?
PostWysłany: 23 Lip 2010, 16:09  
Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 07 Kwi 2010, 14:42
Posty: 115
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: http://my.ddo.com/character/cannith/piewca/
http://my.ddo.com/character/cannith/kesior/
http://my.ddo.com/character/cannith/kompozytor/
http://my.ddo.com/character/cannith/archetypetwo/
Płeć: Facet
W końcu zrobiłem dt lekką zbroję - nic specjalnego nie wyszło (heavy fort, con +6, ice guard - przynajmniej zwolniło mi się miejsce z peirscinkiem +6 con i amulet z heavy fort), ale tym samym zdecydowałem się na człowieka. Taki ma być pełny build:

Spoiler: Pokaż
Character Plan by DDO Character Planner Version 3.5.1
DDO Character Planner Home Page

Level 20 True Neutral Human Male
(2 Fighter \ 3 Rogue \ 15 Bard)
Hit Points: 250
Spell Points: 573
BAB: 15\15\20\25\25
Fortitude: 11
Reflex: 16
Will: 9

Starting Feat/Enhancement
Abilities Base Stats Modified Stats
(34 Point) (Level 1) (Level 20)

Strength 16 22
Dexterity 15 18
Constitution 13 14
Intelligence 14 16
Wisdom 8 8
Charisma 13 14


Tomes Used
+2 Tome of Intelligence used at level 7
+2 Tome of Dexterity used at level 8

Starting Feat/Enhancement
Base Skills Modified Skills
Skills (Level 1) (Level 20)

Balance 6 8
Bluff 1 2
Concentration 3 20
Diplomacy 1 2
Disable Device 6 27
Haggle 5 25
Heal 1 1
Hide 6 27
Intimidate 1 2
Jump 3 17
Listen -1 -1
Move Silently 6 27
Open Lock 6 8
Perform n/a 24
Repair 2 3
Search 6 25
Spot -1 -1
Swim 6 9
Tumble 3 5
Use Magic Device 5 25

Level 1 (Rogue)
Skill: Balance (+4)
Skill: Concentration (+2)
Skill: Disable Device (+4)
Skill: Haggle (+4)
Skill: Heal (+2)
Skill: Hide (+4)
Skill: Move Silently (+4)
Skill: Open Lock (+4)
Skill: Search (+4)
Skill: Swim (+3)
Skill: Tumble (+1)
Skill: Use Magic Device (+4)
Feat: (Past Life) Past Life: Bard
Feat: (Human Bonus) Toughness
Feat: (Selected) Two Weapon Fighting
Feat: (Automatic) Attack
Feat: (Automatic) Heroic Durability
Feat: (Automatic) Light Armor Proficiency
Feat: (Automatic) Martial Weapon Proficiency: Rapier
Feat: (Automatic) Martial Weapon Proficiency: Shortsword
Feat: (Automatic) Martial Weapon Proficiency: Shortbow
Feat: (Automatic) Simple Weapon Proficiency
Feat: (Automatic) Sneak
Feat: (Automatic) Sneak Attack
Feat: (Automatic) Trapfinding


Level 2 (Fighter)
Skill: Jump (+5)
Feat: (Fighter Bonus) Weapon Focus: Slashing Weapons
Feat: (Automatic) Defensive Fighting
Feat: (Automatic) Heavy Armor Proficiency
Feat: (Automatic) Martial Weapon Proficiency (ALL)
Feat: (Automatic) Medium Armor Proficiency
Feat: (Automatic) Shield Proficiency (General)
Feat: (Automatic) Sunder
Feat: (Automatic) Tower Shield Proficiency
Feat: (Automatic) Trip


Level 3 (Bard)
Skill: Hide (+2)
Skill: Move Silently (+2)
Skill: Perform (+5)
Feat: (Selected) Exotic Weapon Proficiency: Khopesh
Feat: (Automatic) Dismiss Charm
Feat: (Automatic) Fascinate
Feat: (Automatic) Inspire Courage
Spell (1): Expeditious Retreat


Level 4 (Bard)
Ability Raise: STR
Skill: Concentration (+5)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+2)
Spell (1): Focusing Chant


Level 5 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Haggle (+4)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Automatic) Inspire Competence
Spell (1): Detect Secret Doors


Level 6 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Use Magic Device (+4)
Feat: (Selected) Power Attack
Spell (2): Blur
Spell (2): Rage


Level 7 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+0.5)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (1): Merfolk's Blessing
Spell (2): Invisibility


Level 8 (Bard)
Ability Raise: STR
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Automatic) Suggestion


Level 9 (Rogue)
Skill: Disable Device (+6)
Skill: Search (+5)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Improved Two Weapon Fighting
Feat: (Automatic) Evasion


Level 10 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Haggle (+2)
Skill: Hide (+2)
Skill: Move Silently (+2)
Skill: Perform (+2)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (2): Sonic Blast
Spell (3): Haste
Spell (3): Displacement


Level 11 (Fighter)
Skill: Jump (+6)
Feat: (Fighter Bonus) Improved Critical: Slashing Weapons


Level 12 (Bard)
Ability Raise: STR
Skill: Haggle (+2)
Skill: Hide (+2)
Skill: Move Silently (+2)
Skill: Perform (+2)
Skill: Use Magic Device (+2)
Feat: (Selected) Extend Spell
Feat: (Automatic) Improved Inspire Courage
Spell (3): Cure Serious Wounds


Level 13 (Bard)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1.5)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Automatic) Inspire Greatness


Level 14 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (3): Good Hope
Spell (4): Freedom of Movement
Spell (4): Cure Critical Wounds


Level 15 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Greater Two Weapon Fighting
Spell (4): Dimension Door


Level 16 (Bard)
Ability Raise: STR
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Automatic) Song of Freedom


Level 17 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Spell (4): Neutralize Poison
Spell (5): Greater Heroism
Spell (5): Shadow Walk


Level 18 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Selected) Mental Toughness
Spell (5): Greater Dispel Magic


Level 19 (Bard)
Skill: Concentration (+1)
Skill: Disable Device (+1)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Perform (+1)
Skill: Search (+1)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Automatic) Inspire Heroics


Level 20 (Rogue)
Ability Raise: STR
Skill: Disable Device (+4)
Skill: Haggle (+1)
Skill: Hide (+1)
Skill: Move Silently (+1)
Skill: Search (+4)
Skill: Use Magic Device (+1)
Feat: (Automatic) Trap Sense
Enhancement: Bard Inspired Attack I
Enhancement: Bard Inspired Attack II
Enhancement: Bard Inspired Attack III
Enhancement: Bard Inspired Bravery I
Enhancement: Bard Inspired Bravery II
Enhancement: Bard Inspired Damage I
Enhancement: Bard Inspired Damage II
Enhancement: Bard Inspired Damage III
Enhancement: Bard Lingering Song I
Enhancement: Bard Lingering Song II
Enhancement: Bard Lingering Song III
Enhancement: Bard Warchanter I
Enhancement: Human Adaptability Constitution I
Enhancement: Human Improved Recovery I
Enhancement: Human Improved Recovery II
Enhancement: Human Improved Recovery III
Enhancement: Human Versatility I
Enhancement: Fighter Item Defense I
Enhancement: Racial Toughness I
Enhancement: Racial Toughness II
Enhancement: Racial Toughness III
Enhancement: Rogue Faster Sneaking I
Enhancement: Rogue Sneak Attack Accuracy I
Enhancement: Rogue Sneak Attack Training I
Enhancement: Rogue Wrack Construct I
Enhancement: Rogue Disable Device I
Enhancement: Bard Song Magic I
Enhancement: Bard Song Magic II
Enhancement: Bard Song Magic III
Enhancement: Bard Song Magic IV
Enhancement: Bard Energy of the Music I
Enhancement: Bard Charisma I
Enhancement: Rogue Dexterity I
Enhancement: Fighter Strength I
Enhancement: Fighter Toughness I
Enhancement: Rogue Improved Trap Sense I
Enhancement: Bard Wand Mastery I
Enhancement: Bard Wand Mastery II


Ogólnie build wydaje się być spoko powinno się nim przyjemnie levelować i jest w miarę uniwersalny - dobre buffy, dps, self healing, przeżywalność. Jak wejdzie warchanter II i trzeba będzie ap (pewnie 2 standardowo) to jest z czego zrezygnować (Bard Song Magic IV, lub Rogue Wrack Construct I i Rogue Disable Device I)

Teraz zastanawiam się jakie enchantmeny chcę z dt armoru.
Co myślicie o secie: healing amp 10, healing amp 20, cripping lub destruction? Ewentualnie jakiewzmocnienia są sensowne dla barda?
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|