Hexer napisał(a):
Przetestowałeś już to TWF po U5? Mam trochę obawy po zmianach czy to będzie dobrze działać...
Tak, capnałem ten build jeszcze przed U5. Działa trochę "wolniej" (jak całe TWF), ale działa. +hit też daje radę z dobrym gearem, tylko w przypadku jakiś kosmicznych AC mobów (typu red named minotaur w Von1, Wiz King, czy ostatni boss w Top Hat) trzeba brać w drugą łapę -8AC.
Cytuj:
Z tą rezygnacją z hida to chodzi o to, że najpierw rzucam invisa a potem przechodzę od razu do move silent? Da się tak? Jak się zatrzymam to moby z see invis będą mnie widzieć? Można pakować samego move silent?
Invisibility technicznie daje ci +20 do hide
http://compendium.ddo.com/wiki/Glossary:Invisible . Czyli to, co dałby ci full cap rank. Działa generalnie tak samo, tylko wymaga silent move w celu pełnego efektu (bez tego moby będą cię słyszeć). Jeśli zamierzasz się skradać tylko okazyjnie, to w zupełności ci wystarczy, jeśli jednak miałbyś bazować na stealhu (chociaż nie widzę powodu na bardzie), to lepiej wbij w hide - inaczej będziesz pół SP zużywał na invisi.
Cytuj:
50 do to-hit to na czysto w inventory czy z rzutem kostką? O ile dobrze pamiętam to wyciągam z 37 na 18 levelu i raczej ciężko będzie znaleźć te 13 to hit więcej
50 na czysto w wypadku bossów. Z tym, że to +hit dla pure meele class, które tam są, żeby go bić. Jako bard możesz wziąć w drugą łapę Imp destruction (-8AC) i pomóc tym samym przy okazji innym członkom party (bo to tak, jakbyś na tego określonego moba dał im buffa +8 hit). Dolicz do tego jeszcze flankowanie (+2 to hit), +sneak attack z jakiegoś przedmiotu (w ostateczności z broni w main hand), scrolle z divine power (dużo wygodniejsze niż clicky i stackują się po 100). Do tego cała reszta, czyli jakiś +attack z itemu (spectral gloves chociażby czy itemy z Shavrath), +5 z broni, +hit z setów TOD etc i oczywiście +mod z siły. Dobre ubrane i zbudowane postacie nie mają problemu z +hit w epikach. Trzeba jeszcze pamiętać, że trash moby ze stunem/hold trafiasz automatycznie, więc w zbalansowanych party gdzie arcane ładuje mass hold a meele stunują nawet postacie z kiepskim +hit będą trafiać zawsze. Problem tylko jest na bossach (i w przypadku niepodatnych na stun mobów), dlatego głownie na nie ten +hit musi być - bo bez tego nie skończysz questu.