Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 19:56


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 31 Sie 2010, 14:50  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Metis napisał(a):
Z featów mam Improved TWP. Oversized TWF nie mam - nie mam tyle siły.


To nigdy nie używaj rapiera w lewej ręce bo chyba faktycznie już tylko beczki trafisz. No i o Weapon Finesse nadal nic nie piszesz. Bez tego patrz wyżej, bo chyba tylko beczki nie mają wcale AC. :)

Cytuj:
W sumie tak się zastanawiam nawet czy te TWF nie zmienić na featy pod kuszę. Nie planuje zadawać DMG, przynajmniej grając w "sesyjne" DnD odpowiadał mi podział: ja rozbrajam pułapki a barbarian szarża. Dlatego wysoka siła mi raczej nie jest potrzebna do rozbrojenia czegokolwiek (Może oprócz dźwigania skarbów....).


Problem jest tylko taki, że z takim buildem to w wielu questach jesteś tylko do towarzystwa, zwyczajnie bezużyteczna. W wielu questach nie ma pułapek albo są na tyle trywialne, że da się je obejść albo nawet przejść przez nie. Także powstaje pytanie:
Co masz do zaoferowania jak dołączasz do grupy?
Jak ci obecna sytuacja odpowiada to OK, tak długo, aż nie zaczniesz trafiać na czarne listy ludzi.

Cytuj:
INT faktycznie mam wysokie ale buildy łącznie z tym zalinkowanym pokazują tyle (na tym opiera się search, disable device).


Owszem, ma 16 INT (choć ja uważam, że 14 to dość) ale później podnoszony jest tylko DEX.
Natomiast ty wsadziłaś punkt w WIS. Dodatkowo to INT czy WIS ci nie jest potrzebny do biegania z kuszą czy rapierem a DEX jest (jak masz to nieszczęsne Weapon Finesse).

Cytuj:
WIS miałam bazowo 12, dodałam 1 feata na 4 lvlu i 1 z enchentments co zawsze można zmienić.


Ludzie zmiłujcie się!!!
Nie enCHantments a enHancements.
Dawanie WIS na rogue generalnie mija się z celem. Ale może ndla początkującego jest lepiej dać trochę w WIS nawet jak postać będzie mniej efektywna. Ale już dokładać do WIS podczas podnoszenia poziomów to zupełnie nie tak.

Cytuj:
Faktycznie brakuje mi CON, dość mało HP mam (co JEST irytujące).


Oprócz wzięcia Toughness niewiele już możesz zrobić.

Cytuj:
Stąd też moje pytanie. Jeżeli WIT i INT mi starczy (braki będę łatać itemami celowanymi np. spot +11) to na rozwinięciu na 12 lvlu wziąć DEX czy CON?


DEX już masz za mało. Dodanie punktu w CON jeszcze bardziej zepsuje postać.

Cytuj:
Zgadzam się z heavy fortification, nie mogę trafić na interesujący item niestety. Miałam light fortification ale zabył gdzieś.


Możesz się postarać zrobić kilka razy Relic of Sov. Past i pofarmić Adamantine Ore, które można wymienić na Heavy Fort naszyjnik (jeśli quest naprawili).

Cytuj:
Na itemy +5 jeszcze się nie dorobiłam. Na razie mam do tych istotniejszych +4 (bo i tak na +5 miałabym nieparzyste statystyki). Rouge wogóle z założenia nie jest mordolejną i prostolinijną postacią więc nie spodziewam się, że posoluje beholdera.


Nie widzę powodu by rogue nie mógł zatłuc beholdera. Większość to robi bardzo wydajnie.
I nawet nie będąc mordolejnią to im wyżej tym będzie gorzej. Jeszcze trochę i będziesz ginąć od dwóch zwykłych ciosów, niekoniecznie krytycznych. A i nawet z imp. evasion możesz ginąć w pułapce mimo otrzymania tylko 50% obrażeń. Dlatego napisałem, byś zrobiła go od nowa. Masz drugi slot to zaryzykuj drowa jak już musi być rogue i tym razem zrób bardziej przemyślaną postać.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Metis
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 31 Sie 2010, 16:53  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 30 Sie 2010, 17:19
Posty: 8
Favor: Neutralny

Serwer: Cannith
Postacie: Melanophila
Opis: Karenai Hana
Płeć: Kobieta
Mam weapon finesse. Skasowałam enHancement (wybacz za tę oburzającą literówkę) w WIS, i włożyłam do DEX. Teraz jestem na - tylko 1 DEX z rozwinięcia na 4 lvlu. Zrobiłam ten q i jak już napisałam wyżej mam ten naszyjnik. Na najbliższych rozwinięciach będę dorzucać do DEXa, Human Greater Adaptability też wrzuce na DEXa, i wezmę rouge stat dexterity III. Z siłą nic nie zrobię, więc Oversized two weapon fighting nie wezmę. Wywale rapier z drugiej dłoni i wezmę sztylet (chociaż z kuszy dobrze mi się strzela jak na razie). Z atutów na 12 wezmę toughness a na 15 Greater Two Weapon Fighting. Nie jestem co prawda przekonana do podchodzenia blisko mobów z takim CONem ale skoro będzie zgodnie ze wskazówkami zawartymi w linku przez Ciebie przysłanym to może nie będzie tak źle. Masz jeszcze siłę na jakieś wskazówki? Może coś jeszcze uda mi się poprawić.

Nie będę robić nowej postaci dopóki w grze ludzie wyraźnie nie dadzą mi do zrozumienia, że faktycznie postać jest beznadziejna. Drow nie podoba mi się, i jeśli miałabym wybierać inna rasę zrobiłabym ewentualnie halflinga.
Góra
 Profil E-mail  
 
Gardianos
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 31 Sie 2010, 17:42  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 26 Paź 2009, 17:40
Posty: 199
Favor: Pomocny
Miejscowość: Coventry (UK) / Jasło (PL)

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
Do drugiej ręki lepszym rozwiązaniem będzie krótki miecz (1k6, 19-20) lub kukri (1k4, 18-20), obie bronie są lekkie.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
MindReaver
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 01 Wrz 2010, 22:48  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 21 Lut 2010, 19:43
Posty: 180
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo/Łódź

Serwer: Hardcore
Postacie: Shevarra(Bard Spellsinger)
Lighthope(Fighter tank)
Ilune(Favored Soul heal)
Płeć: Facet
Ja z taką siłą i kondycją został bym przy samopowtarzalnej kuszy. I wziął atuty pod tą kuszę, może wyjść o wiele lepiej wtedy. Bo co z tego, że będzie twf jak damage bazowy z tego będzie marny po prostu z racji na siłę. Strzelając z kuszy tak szybko nie zginie również, a jak się nie ma aggro to zawsze można spróbować podejść na zasięg sneak attacku.
Góra
 Profil E-mail  
 
DrizztGT
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 02 Wrz 2010, 02:15  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 10 Sty 2010, 12:17
Posty: 8
Favor: Neutralny

Serwer: Hardcore
Hexer napisał(a):
Metis napisał(a):
INT faktycznie mam wysokie ale buildy łącznie z tym zalinkowanym pokazują tyle (na tym opiera się search, disable device).

Owszem, ma 16 INT (choć ja uważam, że 14 to dość) ale później podnoszony jest tylko DEX.
Natomiast ty wsadziłaś punkt w WIS. Dodatkowo to INT czy WIS ci nie jest potrzebny do biegania z kuszą czy rapierem a DEX jest (jak masz to nieszczęsne Weapon Finesse).


Jak to int nie jest potrzebny do biegania z kusza?
Powtarzalna kusza(chyba tylko taka wchodzi pod uwagę dla mechanika?) ma modyfikator na dmg z INT i bodajże na attack.
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 02 Wrz 2010, 13:36  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Nie ma modyfikatora do DMG i ma DEX do attack.

+5 Repeating Heavy Crossbow
Repeating Heavy Crossbow
Equips to: Off Hand
Exotic Weapon Proficiency
Minimum Level: 8
Base Damage Rating: 11.55
Damage: (6-15) 1d10 + 5 Pierce, Magic
Critical Roll: (10%/12-30) 19 - 20 / x2
Attack Mod: Dexterity (+2)
+5 Enhancement Bonus: This item has been magically enhanced. Armor with this quality gains a +5 enhancement bonus to AC. Weapons with this quality gain a +5 enhancement bonus to attack and damage.
Durability: 140
Wood (Hardness: 10)
A complex weapon consisting of a heavy crossbow and a clip for bolts that is loaded by pulling the lever.
Base Value: 50,400
Weight: 12 lbs


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
DrizztGT
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 02 Wrz 2010, 14:09  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 10 Sty 2010, 12:17
Posty: 8
Favor: Neutralny

Serwer: Hardcore
Źle się wyraziłem...

"Rogue Mechanic I: Passive Benefit: proficiency with Repeating Light Crossbows, add your intelligence bonus to damage with crossbows, increases chances of scanvenging parts from traps, traps you set have improved DC's, +2 bonus to Disable Device, Open Lock, Repair, Search and Spot. Active Benefit: repair a construct or Warforged 2d3 HP every 2 sec for 30 sec. Consumes a use of your skill boost ability."
Góra
 Profil E-mail  
 
MindReaver
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 02 Wrz 2010, 18:33  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 21 Lut 2010, 19:43
Posty: 180
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo/Łódź

Serwer: Hardcore
Postacie: Shevarra(Bard Spellsinger)
Lighthope(Fighter tank)
Ilune(Favored Soul heal)
Płeć: Facet
To tym bardziej kusza. I bym powymieniał te atuty jak twf i finese na coś do kuszy albo cokolwiek bardziej przydatnego tutaj.
Góra
 Profil E-mail  
 
Metis
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 02 Wrz 2010, 18:43  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 30 Sie 2010, 17:19
Posty: 8
Favor: Neutralny

Serwer: Cannith
Postacie: Melanophila
Opis: Karenai Hana
Płeć: Kobieta
Planowałam, ale ciągle słyszałam o tym TWF, że wymieniłam już atut pod te bronie, chociaż i tak bije głównie z kuszy. Może nie zadaje olbrzymiego DMG kusza ale chociaż trafiam. To teraz bardziej muszę się zastanowić i z większa rozwagą wymienić atuty bo to dość kosztowna zabawa u Mackowca. Zastanawiam się czy dalej rozwijać search i spot w enhancements czy wrzucić w toughtness. W ostateczności niedobory w zauważaniu mogę zamaskować jakimiś googlami, a trochę HP więcej przyda się.
Góra
 Profil E-mail  
 
Dymion_N_S
Offline
 Temat postu: Re: Rouge - Mechanik
PostWysłany: 03 Wrz 2010, 09:54  
Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 30 Sie 2010, 07:36
Posty: 7
Favor: Neutralny
To ja mam takie malutkie pytanie, skorzystam z tego tematu by nie zakładać nowego.

Jeśli chciałbym grać rangerem i przede wszystkim używać łuku jako broni to powinienem ładować w siłę czy może w zręczność - i to samo pytanie odnoście łotrzyka, który miałby walczyć dwoma krótkimi mieczykami i korzystać z taktyki: podejście do wroga i cios w plecy ?

O ile dobrze rozumiem, to siła odpowiada za trafienie i obrażenia dla postaci walczącej wręcz, zręczność natomiast za trafienie z broni dystansowych. Łotrzyk pomimo tego, iż walczy wręcz potrzebuje dużo zręczności, a używając atutu „finezja w walce” nie ma problemów z trafieniem przeciwnika ponieważ modyfikator dodawany jest ze zręczności właśnie, ale z powodu niskiej siły zadaje niskie obrażenie, no chyba że jest to atak z zaskoczenia (sztyletowanie). Ranger natomiast powinien rozdzielić punkty między zręcznością a siłą by trafiał i zadawał jakieś znośne obrażenia ?
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|