xmisi3kx napisał(a):
Od postaci oczekuje aby dobrze radziła sobie z questami solo (hmm taki typowy tępy osiłek torujący sobie drogę siekiera
)
Typowy tępy osiłek nie poradzi sobie z questami solo jak zbierze trochę czarów od Wizardów/Shamanów. To moja propozycja na szybko.
Level 20 Chaotic Good Dwarf Male
(18 Fighter \ 1 Ranger \ 1 Cleric)
Hit Points: 400
Spell Points: 170
BAB: 19\19\24\29\29
Fortitude: 19
Reflex: 12
Will: 12
Starting Feat/Enhancement
Abilities Base Stats Modified Stats
(28 Point) (Level 1) (Level 20)
Strength 16 24
Dexterity 14 14
Constitution 16 18
Intelligence 8 8
Wisdom 14 14
Charisma 6 6
Starting Feat/Enhancement
Base Skills Modified Skills
Skills (Level 1) (Level 20)
Balance 2 7
Bluff -2 1
Concentration 3 4
Diplomacy -2 -2
Disable Device n/a n/a
Haggle -2 -2
Heal 2 2
Hide 2 2
Intimidate -2 -2
Jump 5 30
Listen 2 2
Move Silently 2 2
Open Lock n/a n/a
Perform n/a n/a
Repair -1 -1
Search -1 1
Spot 2 2
Swim 3 7
Tumble 3 3
Use Magic Device n/a n/a
Level 1 (Fighter)
Skill: Jump (+2)
Skill: Tumble (+1)
Feat: (Selected) Toughness
Feat: (Fighter Bonus) Two Handed Fighting
Level 2 (Cleric)
Skill: Balance (+0.5)
Feat: (Fighter Bonus) Weapon Focus: Slashing Weapons
Level 3 (Ranger)
Skill: Balance (+0.5)
Skill: Jump (+4)
Feat: (Selected) Dodge
Feat: (Favored Enemy) Favored Enemy: Evil Outsider
Level 4 (Fighter)
Ability Raise: STR
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Quick Draw
Level 5 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Level 6 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Feat: (Selected) Lightning Reflexes
Feat: (Fighter Bonus) Weapon Specialization: Slashing Weapons
Level 7 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Level 8 (Fighter)
Ability Raise: STR
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Improved Two Handed Fighting
Level 9 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Feat: (Selected) Improved Critical: Slashing Weapons
Level 10 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Greater Weapon Focus: Slashing Weapons
Level 11 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Level 12 (Fighter)
Ability Raise: STR
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Greater Two Handed Fighting
Feat: (Selected) Iron Will
Level 13 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Level 14 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Greater Weapon Specialization: Slashing Weapons
Level 15 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Feat: (Selected) Power Attack
Level 16 (Fighter)
Ability Raise: STR
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Resilience
Level 17 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Level 18 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Superior Weapon Focus: Slashing Weapons
Feat: (Selected) Toughness
Level 19 (Fighter)
Skill: Jump (+1)
Level 20 (Fighter)
Ability Raise: STR
Skill: Jump (+1)
Feat: (Fighter Bonus) Shield Mastery
Enhancement: Fighter Attack Boost I
Enhancement: Fighter Attack Boost II
Enhancement: Fighter Attack Boost III
Enhancement: Fighter Haste Boost I
Enhancement: Fighter Haste Boost II
Enhancement: Fighter Haste Boost III
Enhancement: Fighter Haste Boost IV
Enhancement: Ranger Sprint Boost I
Enhancement: Dwarven Axe Attack I
Enhancement: Dwarven Axe Attack II
Enhancement: Dwarven Axe Damage I
Enhancement: Dwarven Axe Damage II
Enhancement: Dwarven Constitution I
Enhancement: Dwarven Constitution II
Enhancement: Dwarven Spell Defense I
Enhancement: Kensei Greataxe Mastery I
Enhancement: Kensei Greataxe Mastery II
Enhancement: Kensei Greataxe Mastery III
Enhancement: Fighter Critical Accuracy I
Enhancement: Fighter Critical Accuracy II
Enhancement: Fighter Critical Accuracy III
Enhancement: Fighter Kensei I
Enhancement: Fighter Kensei II
Enhancement: Fighter Kensei III
Enhancement: Fighter Greataxe Specialization I
Enhancement: Fighter Greataxe Specialization II
Enhancement: Racial Toughness I
Enhancement: Racial Toughness II
Enhancement: Racial Toughness III
Enhancement: Fighter Strength I
Enhancement: Fighter Strength II
Enhancement: Fighter Strength III
Enhancement: Fighter Toughness I
Enhancement: Fighter Toughness II
Enhancement: Fighter Toughness III
Żeby to miało zadziałać trzeba było przehandlować trochę DPS na rzecz silnej woli i dobrego reflexu (jak na Fightera).
Wszystkie skille w Jump, żeby móc przeskoczyć nad chmarą blokujących cię mobków, żebyś dał radę doskoczyć do chowających się za nimi magów. Pakujesz punkty w STR.
1 lvl Clera dla +2 do Will i Fort oraz dla małego heal i Protection from Evil co podnosi nam Saves i AC.
1 lvl Rangera dla +2 do Refl i Fort oraz przydatnego Bow Strength i Favored Enemy.
Jeśli będziesz miał problemy na niższych levelach z mocniejszymi Casterami bądź musisz często przeskakiwać przez pułapki możesz zamienić miejscami Quick Draw z Resillence co da ci +4 do saving throws. Pamiętaj, że szybciej jest je wyłączyć niż włączyć.
Enhancements są tylko poglądowe, możesz przehandlować trochę AP na Dwarven Spell Defence III bądź wziąć wcześniej Feat Stunning Blow (zamiast Shield Mastery) i zwiększyć jego DC poprzez Dwarven Tactic i Fighter Strategy (Stunning Blow) by był choć trochę przydatny w End Game choć IMHO bez Weighted 5% (tylko Bludgeon) będzie trudno.
Pragnę zaznaczyć, że build będzie wymagać oceny innych użytkowników forum zanim zostanie dopuszczony do użytku.