Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 05:02


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
xmisi3kx
Offline
 Temat postu: Pomoc przy tworzeniu fightera
PostWysłany: 23 Wrz 2010, 21:58  
Awatar użytkownika

Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 17 Wrz 2010, 20:58
Posty: 3
Favor: Neutralny

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
Witam serdecznie drogich forumowiczów. Przychodzę do was z prośbą mianowicie czy ktoś pomógł by mi w stworzeniu buildu dla fightera używającego 2h broni ? preferowana klasa dwarf. Bawie się w tym char generatorze ale nic mądrego nie mogę wymyślić. Od postaci oczekuje aby dobrze radziła sobie z questami solo (hmm taki typowy tępy osiłek torujący sobie drogę siekiera :P )



Pozdrawiam
Góra
 Profil E-mail  
 
me0mite
Offline
 Temat postu: Re: Pomoc przy tworzeniu fightera
PostWysłany: 24 Wrz 2010, 01:17  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 30 Sty 2010, 10:17
Posty: 66
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wwa

Serwer: Hardcore
Opis: Użyszkodnik
Płeć: Facet
xmisi3kx napisał(a):
Od postaci oczekuje aby dobrze radziła sobie z questami solo (hmm taki typowy tępy osiłek torujący sobie drogę siekiera :P )


Typowy tępy osiłek nie poradzi sobie z questami solo jak zbierze trochę czarów od Wizardów/Shamanów. To moja propozycja na szybko.

Spoiler: Pokaż
    Level 20 Chaotic Good Dwarf Male
    (18 Fighter \ 1 Ranger \ 1 Cleric)
    Hit Points: 400
    Spell Points: 170
    BAB: 19\19\24\29\29
    Fortitude: 19
    Reflex: 12
    Will: 12

    Starting Feat/Enhancement
    Abilities Base Stats Modified Stats
    (28 Point) (Level 1) (Level 20)

    Strength 16 24
    Dexterity 14 14
    Constitution 16 18
    Intelligence 8 8
    Wisdom 14 14
    Charisma 6 6


    Starting Feat/Enhancement
    Base Skills Modified Skills
    Skills (Level 1) (Level 20)

    Balance 2 7
    Bluff -2 1
    Concentration 3 4
    Diplomacy -2 -2
    Disable Device n/a n/a
    Haggle -2 -2
    Heal 2 2
    Hide 2 2
    Intimidate -2 -2
    Jump 5 30
    Listen 2 2
    Move Silently 2 2
    Open Lock n/a n/a
    Perform n/a n/a
    Repair -1 -1
    Search -1 1
    Spot 2 2
    Swim 3 7
    Tumble 3 3
    Use Magic Device n/a n/a

    Level 1 (Fighter)
    Skill: Jump (+2)
    Skill: Tumble (+1)
    Feat: (Selected) Toughness
    Feat: (Fighter Bonus) Two Handed Fighting


    Level 2 (Cleric)
    Skill: Balance (+0.5)
    Feat: (Fighter Bonus) Weapon Focus: Slashing Weapons


    Level 3 (Ranger)
    Skill: Balance (+0.5)
    Skill: Jump (+4)
    Feat: (Selected) Dodge
    Feat: (Favored Enemy) Favored Enemy: Evil Outsider


    Level 4 (Fighter)
    Ability Raise: STR
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Quick Draw


    Level 5 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)


    Level 6 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Selected) Lightning Reflexes
    Feat: (Fighter Bonus) Weapon Specialization: Slashing Weapons


    Level 7 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)


    Level 8 (Fighter)
    Ability Raise: STR
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Improved Two Handed Fighting


    Level 9 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Selected) Improved Critical: Slashing Weapons


    Level 10 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Greater Weapon Focus: Slashing Weapons


    Level 11 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)


    Level 12 (Fighter)
    Ability Raise: STR
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Greater Two Handed Fighting
    Feat: (Selected) Iron Will


    Level 13 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)


    Level 14 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Greater Weapon Specialization: Slashing Weapons


    Level 15 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Selected) Power Attack


    Level 16 (Fighter)
    Ability Raise: STR
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Resilience


    Level 17 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)


    Level 18 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Superior Weapon Focus: Slashing Weapons
    Feat: (Selected) Toughness


    Level 19 (Fighter)
    Skill: Jump (+1)


    Level 20 (Fighter)
    Ability Raise: STR
    Skill: Jump (+1)
    Feat: (Fighter Bonus) Shield Mastery
    Enhancement: Fighter Attack Boost I
    Enhancement: Fighter Attack Boost II
    Enhancement: Fighter Attack Boost III
    Enhancement: Fighter Haste Boost I
    Enhancement: Fighter Haste Boost II
    Enhancement: Fighter Haste Boost III
    Enhancement: Fighter Haste Boost IV
    Enhancement: Ranger Sprint Boost I
    Enhancement: Dwarven Axe Attack I
    Enhancement: Dwarven Axe Attack II
    Enhancement: Dwarven Axe Damage I
    Enhancement: Dwarven Axe Damage II
    Enhancement: Dwarven Constitution I
    Enhancement: Dwarven Constitution II
    Enhancement: Dwarven Spell Defense I
    Enhancement: Kensei Greataxe Mastery I
    Enhancement: Kensei Greataxe Mastery II
    Enhancement: Kensei Greataxe Mastery III
    Enhancement: Fighter Critical Accuracy I
    Enhancement: Fighter Critical Accuracy II
    Enhancement: Fighter Critical Accuracy III
    Enhancement: Fighter Kensei I
    Enhancement: Fighter Kensei II
    Enhancement: Fighter Kensei III
    Enhancement: Fighter Greataxe Specialization I
    Enhancement: Fighter Greataxe Specialization II
    Enhancement: Racial Toughness I
    Enhancement: Racial Toughness II
    Enhancement: Racial Toughness III
    Enhancement: Fighter Strength I
    Enhancement: Fighter Strength II
    Enhancement: Fighter Strength III
    Enhancement: Fighter Toughness I
    Enhancement: Fighter Toughness II
    Enhancement: Fighter Toughness III


Żeby to miało zadziałać trzeba było przehandlować trochę DPS na rzecz silnej woli i dobrego reflexu (jak na Fightera).
Wszystkie skille w Jump, żeby móc przeskoczyć nad chmarą blokujących cię mobków, żebyś dał radę doskoczyć do chowających się za nimi magów. Pakujesz punkty w STR.
1 lvl Clera dla +2 do Will i Fort oraz dla małego heal i Protection from Evil co podnosi nam Saves i AC.
1 lvl Rangera dla +2 do Refl i Fort oraz przydatnego Bow Strength i Favored Enemy.
Jeśli będziesz miał problemy na niższych levelach z mocniejszymi Casterami bądź musisz często przeskakiwać przez pułapki możesz zamienić miejscami Quick Draw z Resillence co da ci +4 do saving throws. Pamiętaj, że szybciej jest je wyłączyć niż włączyć.
Enhancements są tylko poglądowe, możesz przehandlować trochę AP na Dwarven Spell Defence III bądź wziąć wcześniej Feat Stunning Blow (zamiast Shield Mastery) i zwiększyć jego DC poprzez Dwarven Tactic i Fighter Strategy (Stunning Blow) by był choć trochę przydatny w End Game choć IMHO bez Weighted 5% (tylko Bludgeon) będzie trudno.
Pragnę zaznaczyć, że build będzie wymagać oceny innych użytkowników forum zanim zostanie dopuszczony do użytku.


"There's really no point to getting nervous about something you have no control over."
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Pomoc przy tworzeniu fightera
PostWysłany: 26 Wrz 2010, 15:29  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
me0mite napisał(a):
Pragnę zaznaczyć, że build będzie wymagać oceny innych użytkowników forum zanim zostanie dopuszczony do użytku.


To masz szybką ocenę: ten build jest beznadziejny. Przepraszam za szczerość i bezpośredniość.

A rada dla xmisi3kx, pomyśl na barbarianem. AC i tak nie będziesz mieć w obu przypadkach a raged barbarian me lepsze will saves i więcej HP. Najlepiej mix barbariana z fighterem (dla extra feats) albo z rogue (dla evasion i UMD). Gra solo jest zazwyczaj uzależniona od zdolności do samoleczenia. Masz do wyboru tutaj: albo potki, których będziesz zużywać straszne ilości, trochę tańsze wands, do których ci trzeba UMD albo jednego poziomu klasy co może używać jak ranger, paladyn (preferowane), cleric FvS (nie preferowane, bo nie dają ci nic poza używaniem cure wands).
Jak chcesz 2HF DPS to czysty barb lub 18/2 barb/fighter. Na solo dużo potek pójdzie.
Na solo evasion jest nieocenione także 18/2 fighter/rogue lub 18/2 barb/rogue (zakładam, że monka nie masz). Ale wtedy musisz mieć jakieś sensowne reflex saves.
WF jest też dobrym wyborem oprócz dwarfa jak masz go dostępnego.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
me0mite
Offline
 Temat postu: Re: Pomoc przy tworzeniu fightera
PostWysłany: 26 Wrz 2010, 19:21  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 30 Sty 2010, 10:17
Posty: 66
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wwa

Serwer: Hardcore
Opis: Użyszkodnik
Płeć: Facet
Hexer napisał(a):

To masz szybką ocenę: ten build jest beznadziejny. Przepraszam za szczerość i bezpośredniość.



Nie masz za co przepraszać, sam doszedłem do takiego wniosku jak obejrzałem go na trzeźwo na drugi dzień :P Z resztą liczyłem na Twoją wypowiedź tutaj ;)


"There's really no point to getting nervous about something you have no control over."
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|