Sarr napisał(a):
Dla klasy pancerza (AC) dobry jest nawet zwykły feat Dogde (i powiązany Mobility, zwiększający szybkość biegania).
Feat: Mobility jest raczej dosc bezuzetczny. Tylko daje +4 AC podczas Tumble. Zazwyczaj jedynym powodem, ze sie go bierze, jest Spring Attack, ktory go wymaga jako preq a znowu Spring Attack jest konieczny do Tempesta.
[quote} Dodge bonus ma to do siebie, że ciężko znaleźć przedmiot, który go daje. Jeśli w ogóle taki istnieje.[/quote]
No wlasnie dodge bonus jest ciekawym przypadkiem bo sie sumuje ale tylko jak numer jest inny. Czyli np. dwa przedmioty dajace +2 dodge bonus sie nie zsumuja ale juz jeden co ma +2 a drugi co ma +3 jak najbardziej. To jest zreszta powod, ze wiele ludzi farmi te przedmioty a nie sa one latwe do zdobycia. Jeden jest rzadkim dropem w raidzie a dwa inne sa bardzo rzadkimi dropami z konkretnych skrzyn.
Cytuj:
Choć z drugiej strony, na wysokich levelach AC i tak bywają tak wysokie, że masakra.
To jest nastepny problem. Wyglada na to, ze AC ponizej 50 na wyzszych poziomach jest prawie bezuzyteczne a nie ma zbyt wielu sposobow, by je mocno zwiekszyc w trakcie podnoszenia poziomow. Wiele ludzi wogole sobie odpuszcza AC i skupiaja sie na innych rzeczach wychodzac z zalozenia, ze osiagniecie AC takiego, by mialo sens zmusza do zbyt wielu wyrzeczen w innych aspektach. Nowi gracze pewnie jeszcze tego nie wiedza ale moge uprzedzic, ze czestym stylem gry na wysokich poziomach jest tluczenie tak by zatluc jak najszybciej a cleryk w tym czasie non stop leczy by ci co tluka nie zgineli.