Dorzucę coś od siebie.
Ostatnio przechodziłem cały proces "premium" - oto szczegóły:
1. 08.06.10 zapłaciłem sms'em 30,50 zł ($8,74)
2. Po przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego wśród kolegów z gildii postanowiłem od razu wysłać ticketa do działu 'Account Support'
(link:
http://www.ddo.com/component/content/ar ... unt-ticket)
W zakładce 'Type of Issue' zaznaczyłem opcje 'Upgrade Issue' i wysłałem poniższy tekst:
---
Greetings,
today I have bought some turbine points for 8,74$ (order no..............) by Cell-Phone Payment.
I have gotten a turbine points almost immediately after pay but I have not gotten premium account status.
Could You help me with this issue.
---
3. Odpowiedź na maila otrzymałem dopiero po 10 dniach tj. 18.06.10 (19:28):
---
Greetings.
Thank you for your inquiry. We have applied the Premium upgrade to your account. If you have any additional questions or concerns, please respond to this email, and we will be happy to assist you.
Thank you,
The Turbine Customer Service Team
---
4. I wszyscy żyli długo i szczęśliwie ...
Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy w załatwieniu premium to chętnie pomogę.
Pozdrawiam
Rychu