Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 22 Paź 2018, 20:22 Obecny czas: 22 Paź 2018, 20:22


 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
DarQ Soul
Offline
 Temat postu: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 03 Lip 2010, 22:20  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 01 Mar 2010, 21:23
Posty: 51
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Khyber
Postacie: DarQSoul - Battle Cleric
AngelLord - Tempest Ranger
Opis: Oficer Gildii Touch Of The Sky
Płeć: Facet
Witam. Zwracam sie do was 2 zapytaniami:
1. Dlaczego 3/4 ludzi (przynajmniej na moim servie) craftujac Greensteela robi go na full Acid(acid ,acid burst,acid blast)?
2. Czy Jesli wybiore np. acid ,acid burst , acid blast to Dmg zadawany przez imbue bedzie sie stackowal czy leci tylko z Acid Blasta ??


Image Image
Góra
 E-mail  
 
Recca
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 03 Lip 2010, 23:17  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 09 Paź 2009, 15:57
Posty: 277
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Recca, Tiviel, Recster, Tinuvel
Płeć: Facet
DarQ Soul napisał(a):
Witam. Zwracam sie do was 2 zapytaniami:
1. Dlaczego 3/4 ludzi (przynajmniej na moim servie) craftujac Greensteela robi go na full Acid(acid ,acid burst,acid blast)?

Bo końcowy efekt to earthgrab. Jeżeli przeciwnikowi nie powiedzie się save, to każdy cios u zadany będzie automatycznie uznany za krytyczny (świetne na epicki).

Cytuj:
2. Czy Jesli wybiore np. acid ,acid burst , acid blast to Dmg zadawany przez imbue bedzie sie stackowal czy leci tylko z Acid Blasta ??

Nie bardzo rozumiem pytanie. Przy niekrytycznych uderzeniach będziesz zadawał 1d6 obrażeń od kwasu, dodatkowo przy krytycznych 1d10-3d10 (zależnie od mnożnika broni) z acid brusta i 1d10-3d10 z acid blasta. Oprócz tego przy vorpalu (20 i potwierdzony krytyk) dostajesz dodatkowe 4-24 obrażeń od kwasu.
Góra
  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 04 Lip 2010, 10:01  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
Recca napisał(a):
Bo końcowy efekt to earthgrab. Jeżeli przeciwnikowi nie powiedzie się save


Tutaj żeby uniknąć nieporozumień warto dodać, że szansa na proc to ~5% (bo ktoś mógłby pomyśleć, że przy każdym ciosie).

DarQ Soul napisał(a):
1. Dlaczego 3/4 ludzi (przynajmniej na moim servie) craftujac Greensteela robi go na full Acid(acid ,acid burst,acid blast)?


Ta statystyka to rozumiem zabieg retoryczny? :yyy:
Ludzie crafcą 3xacid w ściśle określonym celu - na (wspomniane przez Recce) epiki. Tam błyszczą najbardziej (zwłaszcza po ostatnich nerfach w broniach weighted), i jeśli nie masz zamiaru ich robić (epików), tudzież za wiele machać w nich bronią to możesz sobie 3xacid odpuścić. Fajne tez są przy TR, od 13 levelu do ok 17 idziesz z nimi przez questy jak burza, ale potem zaczyna się Vale i Shavrath (gdzie moby mają naturalne odporności m.in na kwas) i już bardziej się opłaca latać z vorpalem niż 3xacid - ta sama szansa na proc tylko to pierwsze od razu zabija). Po nich jest IQ, gdzie też zwykły vorpal się sprawdzi dużo lepiej. Po drodze co prawda jest Reavers Refugee w którym moby mają deathward, więc 3xacid będzie też całkiem niezłym rozwiązaniem, ale te questy nie są aż tak wymagające aby specjalnie dla nich crafcić broń.

Reasumując: jak masz masz zamiar biegać po epikach jako meele to crafć 3xacid jak najbardziej. Jeśli nie, to będzie to tylko fajna zabawka przy dostępnych dużo lepszych formach zabijania.


A rapparee by name and deed
Góra
  
 
DarQ Soul
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 04 Lip 2010, 11:32  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 01 Mar 2010, 21:23
Posty: 51
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Khyber
Postacie: DarQSoul - Battle Cleric
AngelLord - Tempest Ranger
Opis: Oficer Gildii Touch Of The Sky
Płeć: Facet
A co Wy na to , zeby scrafcic cos takiego: Frost, Shocking burst ,Frost Blast( dosataje 5% szans za zamrozenie wroga - przy zamrozeniu full crity). Jedyny problem w tym ze jest to chyba najdrozszy greensteel jaki widzialem( prawie wszystkie intergents musza byc podwojone w porownaniu do full Acid). Prosze o odpowiedz - bo mimo kosztow to co napisalem wydaje sie lepsze.


Image Image
Góra
 E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 04 Lip 2010, 11:43  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
To co proponujesz będzie miało praktycznie ten sam efekt co acid, ale będzie dwa razy droższe jeśli chodzi o Large materiały i, co najważniejsze, save będzie z tego na fort zamiast na reflex jak w przypadku acidx3. Większość mobów ma wyższy fort niż reflex - a w epiku to właściwie norma (bo skoro jednak chcesz broń z autocritem, to zakładam, że właśnie o epiki ci chodzi). Czyli nijak się nie opłaca, a wychodzi coś gorszego w działaniu.
Cytuj:
jest to chyba najdrozszy greensteel jaki widzialem


Tak naprawdę nie ma najdroższych/najtańszych - chyba, że chodzi ci o ceny rynkowe składników na poszczególnych serverach. Pełne Greensteele dzielą się generalnie na "pojedyńcze" w którym w tier 3 dajesz tylko jeden super shard (np acidx3) zużywając do tego 12 najdroższych, large składników, i podwójne w których w tier 3 łączysz ze sobą dwa (czyli np min2 = earth + pos, czy to co dałeś, air+water=freeze). Wtedy ~dwa razy wzrasta liczba materiałów potrzebnych na zrobienie tier 3, czyli 24.


A rapparee by name and deed
Góra
  
 
DarQ Soul
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 04 Lip 2010, 19:38  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 01 Mar 2010, 21:23
Posty: 51
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Khyber
Postacie: DarQSoul - Battle Cleric
AngelLord - Tempest Ranger
Opis: Oficer Gildii Touch Of The Sky
Płeć: Facet
Hmmm.......ale mimo to kiedy na przeciwnika dziala "efekt" (axe) Earthgrab nie ma mozliwosci zaatakowania full critami :sarkazm2: Czyli jedynym rozsadnym "posunieciem" jest wybranie Full Acid :co?: Co z greensteelami typu full Unholy czy Frost , Shock. Strasznie mnie korci zrobienie broni tak jak pisalem wyzej ( Frost , Shock , Frost), ale skoro piszesz ze to nie trafiony wybor ...... Btw nie che byc ksero boyem jak 3/4 ludzi na moim serverze jesli chodzi o bron ( zal co nie xD ?)


Image Image
Góra
 E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 04 Lip 2010, 21:20  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
DarQ Soul napisał(a):
Hmmm.......ale mimo to kiedy na przeciwnika dziala "efekt" (axe) Earthgrab nie ma mozliwosci zaatakowania full critami


Nie bardzo rozumiem to zdanie. Prościej poproszę :)

Cytuj:
Czyli jedynym rozsadnym "posunieciem" jest wybranie Full Acid :co?:


Jak już pisałem wyżej, zależy jaki content chcesz latać. Full Acid jest jednym z rozsądniejszych wyborów na epici, podczas gdy jest praktycznie bezużyteczny w takim np Shavrath.

Full Unholy - nie zadziała ci na zdecydowaną większość mobów w grze (równie dobrze mógłbyś ich lać gołym greensteelem), bo nie zadaje dmgu istotom złym. Ludzie bardziej je crafcą z nudów do pvp.

A co do reszty:
tutaj spis końcowych efektów: http://ddocrafting.com/glossary.html
Tutaj planer: http://perfectweb.org/ddo/crafting/base_crafting.php

Weź pod uwagę jakiej broni używasz, jaki content latasz, jaki chcesz/będziesz latał i zbuduj sobie coś, co ci pasuje pamiętając o właściwościach mobów (czyli np bezsensem jest robienie greensteela pod Shavrath takiego jak np 3xacid - ani to DR mobów nie przebija, ani przy non-crit obrażeń nie zada). Nikt ci nie każe być "ksero boyem", po prostu z 21 możliwych efektów końcowych na GSach kilka ssie (greater disrupt), kilka jest wybitnie sytuacyjnych (acidx3), kilka jest tylko do zabawy (unholy, trap the soul), a kilka się sprawdzi w wielu sytuacjach (Lighting 2, Min2 etc). Dlatego ludzie z nimi biegają, a co ty sobie zrobisz to już zależy od "okoliczności twojego grania" (czyli content, broń, postać etc).

Btw, im częściej używasz tego "3/4 servera", tym częściej mam wrażenie, że chodzi ci o Min2 a nie o 3xacid.


A rapparee by name and deed
Góra
  
 
DarQ Soul
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 04 Lip 2010, 21:32  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 01 Mar 2010, 21:23
Posty: 51
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Khyber
Postacie: DarQSoul - Battle Cleric
AngelLord - Tempest Ranger
Opis: Oficer Gildii Touch Of The Sky
Płeć: Facet
Dzieki za odpowiedz. BTW Mam juz uzbierane na 2x Greensteel Full Acid :)


Image Image
Góra
 E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Craft Greensteela - problem
PostWysłany: 05 Lip 2010, 05:54  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 461
Favor: Pomocny

Serwer: Cannith
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Na początek jest jedna ważna kwestia - na tym samym przedmiocie (czy broni) efekty się stackują. W związku z tym, w twoim przykładzie wszystkie efekty acid zadziałają każdy niezależnie przy każdym trafieniu.
Earth grab nie jest zły, ale nadal można zrobić mineral 2 albo radiance czy lightning strike. Zastanów się dobrze co wolisz. Ja osobiście wolę najpierw zrobić min 2 lub 2x neg ubranko zanim zacznę mieszać z bronią.


Image
Góra
 E-mail  
 
 [ 9 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry