Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 25 Cze 2018, 17:19 Obecny czas: 25 Cze 2018, 17:19


 [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 10 Wrz 2010, 22:38  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Shintao zyska silver na T3 więc wystarczy ring z TOD'a i masz BB ;)


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
Shagh
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 10 Wrz 2010, 23:24  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 10 Wrz 2009, 22:18
Posty: 108
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Shagh - monk.
Płeć: Kobieta
Fajnie tylko że gram dark monkiem xD Zresztą Shintao jest delikatnie mówiąc... nieopłacalny. Aj chyba będzie trzeba arta o tym zrobić.


Image
Góra
 E-mail  
 
Ankalagon
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 13 Wrz 2010, 17:17  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 04 Sty 2010, 16:06
Posty: 31
Favor: Neutralny
Miejscowość: Gród nad Motławą

Serwer: Cannith
Płeć: Facet
Asgarna napisał(a):
http://forums.ddo.com/showthread.php?t= ... ght=Update <---- (post numer 14 dla leniwych :P)


Tu w pewnym monecie jest napisane
Update 7: New Features
* UI upgrades
- New look
- Inventory List view
- Auction Search
* Engine upgrade and polish -----> To mnie interesuje czy to znaczy że gra ma być po polsku bo jakoś nie wierzę tak jak GW to by było ciekawe ale na 10000000000% źle zrozumiałem więc proszę wytłumaczcie (miało być dla leniwych)
- Hireling AI upgrade
- DX11
- Performance and bug fixes
* 5 Prestige Enhancements
- Bard Spellsinger
- Bard Virtuoso
- Bard War Chanter
- Monk Shintao Monk
- Wizard Archmage
Góra
 E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 13 Wrz 2010, 17:47  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en|pl|polish

Engine upgrade and polish - chcą usprawnić silnik gry (sztuczną inteligencję najemników, obsługę DX11 oraz popracować nad wydajnością i poprawieniem błędów).


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
MindReaver
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 14 Wrz 2010, 11:43  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 21 Lut 2010, 20:43
Posty: 180
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo/Łódź

Serwer: Cannith
Postacie: Shevarra(Bard Spellsinger)
Lighthope(Fighter tank)
Ilune(Favored Soul heal)
Płeć: Facet
Polish to dosłownie szlifowanie. Jak napisał Ravager - chcą doszlifować silniczek:P
Góra
 E-mail  
 
Ankalagon
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 14 Wrz 2010, 15:29  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 04 Sty 2010, 16:06
Posty: 31
Favor: Neutralny
Miejscowość: Gród nad Motławą

Serwer: Cannith
Płeć: Facet
To może chociaż mój Hireling zacznie POprawnie wykonywać rozkazy, bo rżnie głupa jak baatezu xD. A ta klasa Arcymaga może być ciekawa, chociaż wolałbym żeby dodali coś sorcowi (nawet by go mogli w tym celu osłabić, ale by się wyróżniał (byle to nie był taki neverwinterowy uczeń smoka który w sumie pręmię dostaje do walki meele (siła kondycja zręczność Pancerz i tylko atak ogniem i charyzma się do magii kwalifikują (chociaż immune na cold by się przydał)(uprzedzam pisze co było w Nwn na papierkowym się nie znam niestety :( )), ogólnie fajnie by było jakby każda klasa miała te 3 PrE (nie 3 ranki tylko 3 rózne jak np Paladyn (knight of chalice, defender of siberys, hunter of the dead)) byłoby fajnie :kruger:
Góra
 E-mail  
 
tfujlesiu
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 15 Wrz 2010, 13:46  
Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 06 Sie 2010, 21:17
Posty: 51
Favor: Neutralny
Miejscowość: Strzyżowice

Serwer: Cannith
Postacie: Arteya - elf ranger
Płeć: Facet
Andrzej napisał(a):
Dobra, dobra WF też nie byli piękną rasą ;)
Tutaj prośba do mężczyzn błagał przestańcie grać kobiecymi postaciami to jest już denerwujące, że 99% z postaci kobiecych z gry odpowiada spytane o imię coś w stylu "hi I'm John". Ja rozumiem też wolę osobiście kobiecy tyłek od męskiego ale nie oznacza, że będę patrzył się na własny i doszukiwał w nim kobiecych cech, zlitujcie się ;-)


Męskie odpowiedniki elfów i drowów są BeRZYDKIE! Humani, krasie i nawet WF pozostawiają elfów facetów daleko w tyle. Halflingów nie wymieniam wogóle, bo....jakoś te ich głowy mi się z Von Danikenem kojarzą:P

Venninne napisał(a):
@Owczy w P'n'P był max 1 WF na drużynę i to z rzadka, a MMO byłam dawno byłam w drużynie bez WF.
Wyciągacz kasy, bo do przerobienia na MMO ta rasa wcale nie była pierwsza w kolejności. Pierwsi właśnie byli półrokowie i półelfy. Musieli zrobić coś, co przyciągnie ludzi do płacenia za klasy postaci.
Mylnie zakładasz, że więcej niż 5% graczy ma jakiekolwiek klimatyczne podejście. Większość mało obchodzi, na czyj tyłek patrzą. Chodzi raczej o moc destrukcyjną, równie dobrze mogli by biegać wielką różową kulką...


Mówię tylko za siebie, ale wiem że jest wielu graczy podobnych do mnie. Nie potrafię grać postacią z głupim imieniem, wyglądem itp. Jak na ddo tworzyłem pierwszy raz drowa to chyba ze 3 razy go kasowałem na 1 i raz na 3 levelu (oficerowi pamiętają ile razy wysyłali invite do Arteyu) bo nie podobał mi się jakiś szczególik, który z czasem po prostu mnie wkurzał.

Z drugiej strony jest zapewne wielu, którzy będą grać tą wymienioną wcześniej różową kulką, jeżeli byłaby overpowered:)


You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Remember -- all I am offering is the truth, nothing more.

http://my.ddo.com/character/cannith/arteya/
Góra
 E-mail  
 
Shagh
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 17 Wrz 2010, 12:22  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 10 Wrz 2009, 22:18
Posty: 108
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Shagh - monk.
Płeć: Kobieta
Nerf sorca po to żeby dać mu PrE odbije się tym że sorców nie będzie. W tej chwili sorce są słabe. W porównaniu do magów to są w że tak powiem w czarnej dupie. Magowie się zawsze dostosują do questa. Potrzebne instanty? Żaden problem. Potrzebne CC? Już się robi. Potrzebny dmg od żywiołów? Ok minuta. Sorc nie ma tego. Nie może się dostosować do sytuacji przez co czasem jego rola sprowadza się do stania w miejscu. Szczególnie na high lvlach.


Image
Góra
 E-mail  
 
Valdek1990
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 17 Wrz 2010, 16:50  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 18 Sie 2009, 12:17
Posty: 111
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Uazoreq the Red One
Płeć: Facet
A mnie cieszy, że prawdopodobnie nastąpi rewrite prestizówek dla barda ;) czekam na optymistyczne wieści z frontu :D
Góra
 E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Update 7 podglad
PostWysłany: 18 Wrz 2010, 06:59  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 461
Favor: Pomocny

Serwer: Cannith
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Venninne napisał(a):
WF są paskudni i zupełnie nieklimatyczni i zostali wprowadzeni tylko i wyłącznie dla wyciągania kasy. Półorkowie są bardzo klimatyczni. Dlatego olbrzymi :dobrze: dla Turbine.



WF był w DDO od początku istnienia a wtedy nikt jeszcze nie myślał o F2P. Zresztą na początku ludzie się śmiali, że DDO to skrót od Drows and Dwarfs Online gdyż wszyscy prawie grali tymi dwoma rasami i nadal są one bardzo popularne. WF był wtedy bardzo trudny do grania, bo przy max poziomie 10 czy 14 z leczeniem było ciężko podczas rajdów jak był WF w party. Przy obecnych układach gra WF jest znacznie łatwiejsza.


Image
Góra
 E-mail  
 
 [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry