Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 19 Lut 2018, 05:30 Obecny czas: 19 Lut 2018, 05:30


 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Stivi
Offline
 Temat postu: DDO Gameplay
PostWysłany: 27 Sty 2010, 02:53  
Awatar użytkownika

Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 19 Sty 2010, 16:48
Posty: 4
Favor: Neutralny
Taki tam gameplay. Panowie w party nieźle musieli się na mnie naczekać, bo jak wybyłem do sklepu tak nie było mnie 30 minut :P
Troche sieczki i przepiękny headshot za 90 dmg z zaproszeniem do Shrine :)

Ps. W momencie tworzenia tematu film był jeszcze przetwarzany, ale po ukończeniu przetwarzania jakość filmu powinna ulec gruntownej poprawie.

Góra
 E-mail  
 
Aniol
Offline
 Temat postu: Re: DDO Gameplay
PostWysłany: 27 Sty 2010, 12:17  
Awatar użytkownika

Moderator: Anioł Stróż

Moderator: Anioł Stróż

Rejestracja: 04 Gru 2009, 16:29
Posty: 221

Serwer: Cannith
Postacie: Aniol
Opis: Wasz ANIOŁ STRÓŻ
Płeć: Facet
Wszystko pieknie... TYLKO CZEMU UWAZACIE ZA NA PODKLAD MUZYCZNY NADAJE SIE TYLKO TAKA SIECZKA KATUJACA UCHO? To juz staje sie tak nudne ze odrazu wylaczam dzwiek :]
Góra
 E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: DDO Gameplay
PostWysłany: 27 Sty 2010, 12:35  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Ja ściszyłem na 10% ;p, nawet dobry filmik tylko chyba za daleko był ekran oddalony i mało widać.

Pytanie: Jak zrobić tak, żeby było życie nad postacią?
Porada dla djurasik: nie biegaj tyle bo zmniejsza Ci się szansa trafiania o 4.


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Landerhow
Offline
 Temat postu: Re: DDO Gameplay
PostWysłany: 27 Sty 2010, 13:41  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 08 Lis 2009, 19:20
Posty: 51
Favor: Neutralny

Serwer: Cannith
Opis: W służbie Nocnej Kompanii
Płeć: Facet
Chyba że ma Spring Attack to wtedy nie ma żadnych kar
Góra
 E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: DDO Gameplay
PostWysłany: 27 Sty 2010, 13:49  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 18:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Cannith
Postacie: Sarrivin (wiz)
Grunthar (rog)
Danthar (pal)
Gardeus (clr)
Opis: Założyciel Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Mnie tam się bardzo podoba muzyka :D. Która to wokalistka? Coś kojarzę, ale nie chcę palnąć głupoty, hehe, poczekam na odpowiedź.

Filmik też bardzo spoko, ładne kolorki i widać dużą płynność, musisz mieć pewnie niezłego PC-potwora ; ). Tylko rozdziałka jak by była wyższa, byłoby w ogóle super.

Ciągle mam w planach galerię gameplay-wideo w Portalu, tylko na razie jeszcze nie wiem jak to zrobić. Ale myślę, że to chyba dobry pomysł... Taka galeria byłaby nie tylko dla tych, którzy zastanawiają się w DDO zagrać, ale i dla wszystkich - zawsze ciekawie zobaczyć grę oczami kolegów : ).

Dzięki za pozdrowienia, wzajemnie :).

PS: Te paski HP można włączyć w opcjach UI DDO. Sporo tam można pozmieniać, na pewno warto poeksperymentować.


Image
DDOpl na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/DDOpl/188970980786
Góra
 E-mail  
 
Stivi
Offline
 Temat postu: Re: DDO Gameplay
PostWysłany: 27 Sty 2010, 20:02  
Awatar użytkownika

Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 19 Sty 2010, 16:48
Posty: 4
Favor: Neutralny
Hmm muzyka wyszła przypadkiem.
Dla zainteresowanych jest to utworek 'Die Happy - Supersonic'
Biegałem z tego względu że było to elite i od moba dostawałem po 30-50 na strzała, więc wole mieć -4 modyfikatora ataku niż -30 hp :D
Co do rozdzielczości niema problemu, mogę sypnąć 1600x1200 bo z całego pc-potwora dysk mam najmniejszy i się na nim nie mieszczą filmy z frapsa dlatego leci w half resolution :F

Następny może będzie lepszy :D
Góra
 E-mail  
 
Kufel Piwa
Offline
 Temat postu: Re: DDO Gameplay
PostWysłany: 28 Sty 2010, 14:43  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 15 Sty 2010, 00:24
Posty: 6
Favor: Neutralny

Serwer: Cannith
Postacie: Cannith: Grandis
Thelanis: Khared
Opis: Spijacz Browaru
Płeć: Facet
Świetny filmik, szkoda tylko że tak na jakości poleciał :D

A co do muzyki to jak dla mnie rewelacyjny kawałek, chyba nawet sobie zamotam całą płytkę i obczaję inne kawałki :D
Góra
 E-mail  
 
 [ 7 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry