Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 22 Cze 2018, 14:46 Obecny czas: 22 Cze 2018, 14:46


 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Shagh
Offline
 Temat postu: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 03 Lut 2010, 23:57  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 10 Wrz 2009, 22:18
Posty: 108
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Shagh - monk.
Płeć: Kobieta
DDO jest grą, która błędy wybacza tylko na początku. Im dalej w las tym błędy stają się bardziej dotkliwe. Jest wiele niezrozumiałych zachowań, które zaobserwowałem w grze. Niektóre to skrajny przejaw głupoty inne zaś, sam nie wiem.

Przedstawię tutaj moje przemyślenia ogólne na temat jak grać. By wszystkim było łatwiej. Zarówno Tobie osobo, która to przeczytasz przeżyć swoją postacią. Jak i lepiej dla Twojego party, gdy nie będziesz robić głupich rzeczy.

1. Nie wkurzaj łotrzyka swego... zawsze możesz mieć gorszego : P . Na prawdę nie ma nic gorszego niż ludzie wyprzedzający łotrzyka. To on ma duży spot i duży search. Grupa nie powinna iść przed nim a 3-5 metrów za nim. Dlaczego? Ponieważ jeśli przystanie bo wyskoczy komunikat "Uwaga właśnie zaraz wejdziesz w krowi placek" to cała grupa nie wleci z miejsca w pułapkę. Co na elite zapobiegnie widowiskowemu zgonowi całego party.

2. Masz duży "miecz"? Super, to zamień główki. Biegający do przodu barbarzyńcy i wojownicy. Osoby na które klerycy wypacają się z many. Nie ważne że grupa jest dziesięć metrów z tyłu. Nie ważne że za drzwiami jest mini boss, z grupą trzech widm i pięciu szkieletów. Nie ważne że drzwi są zabezpieczone pułapką. Biegnie, uruchamia pułapkę, ginie, spawnuje widmo, po czym całe party wymiera, spawnują się kolejne widma i można zrobić regroup.

3. "Czemu nie rzucasz czarów?! OMFG Ty nubie! Naucz się grać!". Tak miałem nieprzyjemność z pewnym jegomościem, którzy rzucił się z gębą na maga. Jeśli mag nie rzuca czarów, a ma manę to znaczy tyle że nie ma w swoim arsenale czaru, który zadziała na danego przeciwnika. Np. grey ooze jest odporny na zimno i ogień. Po co mag ma rzucać czar jeśli tylko będzie to stratą many.

4. Skrzynie to nie priorytet. Takie zachowanie jest częste. Grupa wbiega do pomieszczenia, trwa walka, a jeden jegomość co robi? Biegnie do skrzynki. Takim zachowaniem możecie dorobić się tego że na pewnym queście, w pewnym miejscu, gdzie są skrzynie z pułapkami. Wasze party będzie tak miłe że was wpuści pierwszych byście widowiskowo zginęli :twisted: . Ja z moim party mieliśmy takiego delikwenta i go tak właśnie urządziliśmy. Po czym nie odnieśliśmy jego kamyka o nie :twisted: .

5. Grasz klerykiem? Nie lecz mnichów lvli 7+ po walce. Na 7 poziomie mnich dostaje zdolność dzięki, której może uleczyć sam siebie nawet do max hp. Może to robić ile mu się żywnie podoba co 180sek (trzy minuty). Jeśli leczysz takowego po walce (w trakcie walki jak najbardziej lecz ile wlezie!) to przypinasz sobie tabliczkę "Lubię marnować manę". Mnich traci tylko trochę ki, które i tak zdobędzie w następnej walce. Ty many nie odzyskasz tak łatwo.

6. Jeśli jesteś klerykiem i grasz z mnichem. Zapytaj czy ma zdolność Rise of Phoenix. Jeśli ma. Nie wskrzeszaj. RoP działa tak samo jak wskrzeszenie. Mnich potrzebuje tylko dużo ki (50) i straty życia (50). Wskrzesza jedną osobę, po czym używa swojego leczenia i dalej jest w pełni sił, a Ty nadal masz nie zmarnowaną manę. Nie dotyczy to raidów, gdzie szybkie wskrzeszenia podczas walki są istotne. Mnich będzie raczej walczył niż zajmował się wskrzeszaniem, które go osłabi, ale po walce, daj to zrobić mnichowi. Oczywiście mowa tu też do mnichów, którzy wybrali takową zdolność (osobiście jej nie mam, ale teraz z up 3 myślę że ją wezmę).

7. W up3 mnisi mają bazowe ciosy za darmo. Jeśli grasz klasą czarującą poproś mnicha o WLW. Jeśli jest kumaty załapie o co chodzi. Jeśli nie wytłumacz że chodzi o buff z combosa water, light, water i poproś żeby powtarzał to gdy się skończy. On traci tylko ki na to więc swobodnie może tego używać cały czas. Zmniejsza on stratę many wszystkich czarów o 25%. Tutaj też mówię do mnichów. Używajcie buffów.

8. Klasy nad wyraz delikatne (kostka życia mniejsza niż k10) uważajcie jak gracie. Nie macie wcale dużo życia. To nie wy macie biec naprzód. Wy jesteście wsparciem. Szczególnie jeśli macie jeszcze dość niskie AC. Najlepiej stańcie lekko z tyłu. Poczekajcie aż ktoś z dużym AC i życiem zbierze aggro. Potem podbiegacie i atakujecie od tyłu, lub odciągacie po jednym potworze. Tak mnisi mówię też do was. To że na lvlach 1-10 czujecie się jak mali bogowie nie znaczy że na lvlach 10+ jest tak samo. Im wyżej tym wasze kości łamią się łatwiej, a mózg wylatuje z większą prędkością przez ucho.

9. Jeśli grasz rangerem z łukiem. Błagam nie uciekaj w tył! Tacy rangerzy są naprawdę irytujący. Gdy całe party musi gonić jednego potworka bo Ty uciekasz. Ok, rozumiem, ranger nie ma z początku dużo AC. Musi uciekać i wykorzystać przewagę łuku. Więc jeśli już uciekasz uciekaj w stronę party. Tak by mogli zablokować i zabić potworka, który Cię goni. Z kolei party. Jeśli macie rangera, który ucieka zróbcie klin lub pół-kole w którym zatrzymacie potwora.

Więcej mi nie przychodzi. Jeśli macie chęć coś dodać napiszcie post z następnym numerkiem 10, 11, 12 itd. Zrobimy wielką listę czego robić się nie powinno, a co powinno. Sam też będę dodawał.


Image
Góra
 E-mail  
 
Valdek1990
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 05 Lut 2010, 17:39  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 18 Sie 2009, 12:17
Posty: 111
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Uazoreq the Red One
Płeć: Facet
10. Jeżeli masz barda w grupie pozwól mu grać, śpiewać i buffować! Jezeli bard zna dobrze miejsce w którym się znajdujecie, wie jakie wam zagrać pieśni! Nierozważny wojak powie: "Eeee ja mam wypas zbroję i miecz +x..." i biegdie prosto do przodu. Nierozważny łotrzyk powie: "Eeee ja mam disable device xxx i dam radę"... Pamiętajcie: pieśni barda to oszczędność czasu, mniej frustracji, ułatwienie dla całej grupy. Plusy do ataku, obrażeń, save vs. fear, nie mówiąc o pieśniach Warchantera, Spellsingera i Virtuosa!!!
Góra
 E-mail  
 
Aniol
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 05 Lut 2010, 19:58  
Awatar użytkownika

Moderator: Anioł Stróż

Moderator: Anioł Stróż

Rejestracja: 04 Gru 2009, 16:29
Posty: 221

Serwer: Cannith
Postacie: Aniol
Opis: Wasz ANIOŁ STRÓŻ
Płeć: Facet
11. A bard śpiewa nadal... Ale nie zabijajcie wszystkiego co się rusza.Bard dzięki Sugestii przekabaci inteligentne potwory na wasza stronę.A jesli jest w tym dobry to można spokojnie patrzeć jak Przeciwnicy się wyrzynają.
A jesli wydaje sie wam ze z lutnia w reku wbiega jak samobójca w tłum mobów zaczekajcie chwile a zobaczycie ze potrafia one zatrzymac sie żeby posłuchac melodii. Potem mozna im pojedynczo (!) wybijac ten pomysł z głowy razem z nią ...
12 Bard czaruje? I to nietylko wdziękiem.Posiada on jeden z najbardziej błyskotliwych czarów... Otto Sphere Dance.
Trochę czasu mija zanim rzuci ale efekt jest tego warty.A w połaczeniu z Firewallem to juz piekny pokaz.O ile jak zwykle wojownicy nie popędza każdy w swoim kierunku goniąc moby wszędzie tam gdzie nie siega sfera czaru.
Góra
 E-mail  
 
Shagh
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 06 Lut 2010, 23:00  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 10 Wrz 2009, 22:18
Posty: 108
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Shagh - monk.
Płeć: Kobieta
13. Zastanów się. Gdzie masz większe szanse? Wbiegając do pomieszczenia pełnego trolli czy stojąc w drzwiach? Tak też myślę że w przejściu, gdzie nie można Cię otoczyć. Jeśli jesteś tankiem wykorzystuj tego typu sytuacje.


Image
Góra
 E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 07 Lut 2010, 00:07  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 461
Favor: Pomocny

Serwer: Cannith
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
14. Nikt jeszcze nie napisal o klasycznym przypadku barba z wielkim toporem co leci jak glupi do przodu i drze sie caly czas na voice chat "HEAL ME!! HEAL ME!!!". Jak rwiesz do przodu to badz przygotowany na to, ze sam musisz sobie poradzic i jak nie wiesz co robisz to lepiej tego nie rob. Sporo healerow przestanie cie leczyc wogole a wiele grup cie wykopie nawet jak wiesz co robisz bo nie lubia, ze biegniesz do przodu (czasem nawet jak w LFM napisza, ze to zerg po favor czy cos w tym stylu) takze badz przygotowany.

15. Jak jestes leaderem party to nigdy bez slowa nie wykopuj nikogo z grupy. Chlopcy z Memento Mori mieli taki zwyczaj i sporo ludzi nie chcialo z nimi potem nic robic. Po prostu wytlumacz co sie dzieje albo po prostu rozwiaz party i zrob nowe z kolegami. Serwer nie jest az tak duzy i reputacja w koncu sie na tobie zemsci.


Image
Góra
 E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 26 Lut 2010, 22:16  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
15a: lekko kolega nawiązał, trochę rozwinę: światek w DDO jest relatywnie mały (i nie, nie gra na servie kiluset osób - liczba jest o wiele większa, tylko /who jest zbugowane) więc reputacja ma wielkie znaczenie. Sukcesywne 'losowe' raidy zazwyczaj organizowane są tak: patrzy się na nick. Jeśli się nie zna, patrzy się na gildię. Jeśli się nie zna leader patrzy na myDDO/pyta ludzi czy znają. I tu pojawiają się schody. Bo jak myDDO jest jako-tako wiarygodnym źródłem informacji, tak jak ktoś ze znajomych zakładającego quest/raid powie leaderowi, że nie ma sensu cię brać, to nijak nie dojdziesz. A wtedy zostają tak zwane 'trudne pugi' - z takimi w większości przypadków zmarnujesz czas. Dlatego dbaj o opinię - jeśli czegoś nie wiesz - pytaj. Jeśli jest jakiś quest w LFM, najpierw wygoogluj o co w nim chodzi. Najgorsze co możesz zrobić, to z wejścia zapytać 'hi, where, share, how, etc'. Jeśli sprawdzisz, najwyżej się spóźnisz na ten LFM co był, ale na następny pójdziesz z wiedzą. I o to chodzi.

16
: Kondycja to nie jest stat który możesz wrzucić do kosza - na wyższych levelach każde 20hp (a tyle da ci +2con na 20 levelu) się liczy. Na 1-10 sobie poradzisz z kondycją 10, po wejściu do Gianthold będziesz ginął od jednego combo pierwszego lepszego moba. Minimalna kondycja dla casterów - 12. Dla meele - 14. Trzymaj się tego, i nie zjeżdżaj niżej. Rób wszystko dla zwiększenia swojego HP - przedmiotu z Improved/greater false life, favor z Gianthold, Tomy do kondycji - jest ci to potrzebne. I na Wielki Khyber, nie rób rogue/casterów z 8 Kondycji.

17. Przedmioty z Fortification. Zapobiegają krytycznym ciosom i 'sneak atakom' - miej jak największy, 100% dla ras "miękkich" da się załatwić na lvlu 11 (polecam hełm z Necropolis IV - więcej info, zapytaj na forum). Warforge mają 'wbudowany' fortification, więc im 50-75% wystarcza aby dobić do 100% naturalnego. Czemu jest to takie ważne? Od Gianthold moby zaczynają tłuc ok -50 hp ze zwykłego hita. Z crita będzie to 100-150. I nieważne, czy jesteś tankiem, czarodziejem z tyły czy healerem. Agro potworów działa czasem dziwnie, i chociaż nic nie robisz, możesz często dostać 'ogrem w twarz'. Niewiele przydasz się drużynie, jeśli co chwila będzie cię trzeba wskrzeszać (Death penalty<-).

18. Jeśli pytasz o rady kluczowe dla twoje gry/twojego builda, nigdy, ale to NIGDY nie zadowalaj się odpowiedziami z kanału /advice miejsca gdzie akurat jesteś. Jeśli pytanie jest dla ciebie kluczowe, zapytaj tutaj na forum, lub na forum DDO.

19. Dobicie do levelu 20 to nie jest trudne zadanie - jeśli odkryłeś w swoim buildzie poważną lukę (lub ktoś ci ją wytknął), pamiętaj: na reroll nigdy nie jest za późno. I lepiej to zrobić wcześniej, niż mieć łatkę kaleki i spędzić top-end na czarnych listach ludzi.


A rapparee by name and deed


Ostatnio edytowany przez Skan, 27 Lut 2010, 16:37, edytowano w sumie 1 raz
Góra
  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 26 Lut 2010, 23:06  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
A teraz do komentarzy - sorry za post pod postem, ale parę rzeczy wręcz trzeba naprostować (wiem, forum dla nowych graczy, ale niech tez posmakują endu):


Shagh napisał(a):
1. Nie wkurzaj łotrzyka swego... zawsze możesz mieć gorszego : P . Na prawdę nie ma nic gorszego niż ludzie wyprzedzający łotrzyka. To on ma duży spot i duży search. Grupa nie powinna iść przed nim a 3-5 metrów za nim. Dlaczego? Ponieważ jeśli przystanie bo wyskoczy komunikat "Uwaga właśnie zaraz wejdziesz w krowi placek" to cała grupa nie wleci z miejsca w pułapkę. Co na elite zapobiegnie widowiskowemu zgonowi całego party.


Zależy od grupy - jeśli wszyscy są tu pierwszy raz, to racja. Puszczaj rogue przodem, niech wywęszy wszystkie pułapki i zabawa jest klimatyczna i zabawna (szczerze). To samo tyczy się większości elite. Jeśli jednak większość grupy leci i traci tylko śmieszne obrażenia na pułapce, to w tym momencie rozbrojenie pułapek służy tylko i wyłącznie bonusowi +15% z rozbrojenia do końcowego xp. Jeśli pułapki nikogo nie uszkodzą za bardzo, to nie ma co się wściekać - rób swoje łotrzyku, każdy to doceni, ale nie licz, że każdy będzie czekał co 10 sekund, aż skończysz swoje 'search'. Tym bardziej, jeśli w drużynie są ludzie, którzy quest robią po raz setny.

Shagh napisał(a):
2. Masz duży "miecz"? Super, to zamień główki. Biegający do przodu barbarzyńcy i wojownicy. Osoby na które klerycy wypacają się z many. Nie ważne że grupa jest dziesięć metrów z tyłu. Nie ważne że za drzwiami jest mini boss, z grupą trzech widm i pięciu szkieletów. Nie ważne że drzwi są zabezpieczone pułapką. Biegnie, uruchamia pułapkę, ginie, spawnuje widmo, po czym całe party wymiera, spawnują się kolejne widma i można zrobić regroup.


Dołączyłeś do grupy i nie masz pojęcia co to za quest? Trzymaj się pana z gwiazdką zawsze. Jeśli jednak leader bierze kogo popadnie, i nie zaznacza "no-zerg", tędy niech się nie dziwi, że jakiś "TRowiec" przeleci instancje zanim reszta się zbufuje. Głupi TRowiec to fakt (bo to samo może zrobić solo), ale tez leader grupy powinien na wejściu jasno określić zasady.

Shagh napisał(a):
3. "Czemu nie rzucasz czarów?! OMFG Ty nubie! Naucz się grać!". Tak miałem nieprzyjemność z pewnym jegomościem, którzy rzucił się z gębą na maga. Jeśli mag nie rzuca czarów, a ma manę to znaczy tyle że nie ma w swoim arsenale czaru, który zadziała na danego przeciwnika. Np. grey ooze jest odporny na zimno i ogień. Po co mag ma rzucać czar jeśli tylko będzie to stratą many.


Nie znam sytuacji, pachnie jakąś dramą ;). Z reguły jednak caster do lvlu~10 zobowiązany jest rzucać haste i potoczne buffy na ludzi, bo jego czary dmg zadają 'kupowy'. Po lvlu 10 idą w szał, bo teraz meele będą patrzeć na przedstawienie. Wcześniej jednak, to oni cię ciągną przez questy, a nie ma dla nich nic lepszego niż spamować haste.

4. true- najpierw moby, potem loot.

Shagh napisał(a):
5. Grasz klerykiem? Nie lecz mnichów lvli 7+ po walce. Na 7 poziomie mnich dostaje zdolność dzięki, której może uleczyć sam siebie nawet do max hp. Może to robić ile mu się żywnie podoba co 180sek (trzy minuty). Jeśli leczysz takowego po walce (w trakcie walki jak najbardziej lecz ile wlezie!) to przypinasz sobie tabliczkę "Lubię marnować manę". Mnich traci tylko trochę ki, które i tak zdobędzie w następnej walce. Ty many nie odzyskasz tak łatwo.


To to samo, co: nie lecz każdej postaci która może się uzdrowić - zmarnujesz manę. Tak prosto nie jest. W dobrej grupie każdy się się sam podleczy i ci z many nie spadnie. W średniej, to ty jesteś w roli healera - nie licz, że monk będzie się po każdej walce uzdrawiał - do tego tez jest potrzebne Ki. Jeśli idziesz do Puga (losowo dobranej grupy) niewiadomego pochodzenia, licz się z tym, że lwią część roboty będziesz odwalał ty jako char w slocie healera.

6. true - jeśli może i grupa ma czas, daj mu wskrzesić.

Shagh napisał(a):
7. W up3 mnisi mają bazowe ciosy za darmo. Jeśli grasz klasą czarującą poproś mnicha o WLW. Jeśli jest kumaty załapie o co chodzi. Jeśli nie wytłumacz że chodzi o buff z combosa water, light, water i poproś żeby powtarzał to gdy się skończy. On traci tylko ki na to więc swobodnie może tego używać cały czas. Zmniejsza on stratę many wszystkich czarów o 25%. Tutaj też mówię do mnichów. Używajcie buffów.


"Za darmo" = "za ki". Nie zawsze to ki jest, zwłaszcza na niższych levelach. Poza tym jeśli 4 osoby w grupie to meele, a 2 casterzy, to mądry monk pierwszy puści buff dla meele. Przy buffach na początku/shrinie tak, -25% SP to podstawa. Ale nie oczekuj casterze, że monk będzie tym spamował. Od tego są piosenki Spellsingera (co prawda -15% ale za to długo).

Shagh napisał(a):
8. Klasy nad wyraz delikatne (kostka życia mniejsza niż k10) uważajcie jak gracie.


Tyle wystarczy - nie mniej niż 12 con dla castera/ 14 con dla meele + dodatki do HP jakie tylko możecie znaleźć. Inaczej będziecie uciążliwym mięsem armatnim (tak, to nie mit)

Shagh napisał(a):
9. Jeśli grasz rangerem z łukiem...

...to zastanów się, czy ma to sens
Potencjalne obrażenia z łuku/kusz są daleko w tyle za obrażeniami z meele - a do poprawnego używania obu, Ranger dostaje darmowe umiejętności. DPS rangera jest naprawdę niezły, ale tylko w przypadku meele. Łuk jest przydatny sytuacyjnie, jednak wymaga dobrej wiedzy o grze i idealnego sprzętu (Greensteel), żeby miał szansę być główną bronią gracza. Jeśli jesteś początkującym, i błędnie założyłeś, że Ranger = łuk, to gorzko się rozczarujesz na dalszych poziomach gry. Łuk jest bronią dobrą na paru początkowych poziomach, dalej niestety potencjalne obrażenia kuleją, a postać oparta na walce łukiem (i inną range bronią) jest dla drużyny bardziej źródłem irytacji niż wsparcia. Tak więc reasumując - łuk tak, ale tylko gdy wymaga tego sytuacja. Nie jako główna broń.

valdek1990 napisał(a):
10. Jeżeli masz barda w grupie pozwól mu grać, śpiewać i buffować! Jezeli bard zna dobrze miejsce w którym się znajdujecie, wie jakie wam zagrać pieśni!


Prawda, pamiętaj tylko, że jeśli bard grając pobiegnie przed siebie, to ty biegnij za nim ;) Buffy "w biegu" znacząca przyśpieszają grę.

Anioł napisał(a):
11. A bard śpiewa nadal... Ale nie zabijajcie wszystkiego co się rusza.Bard dzięki Sugestii przekabaci inteligentne potwory na wasza stronę.A jesli jest w tym dobry to można spokojnie patrzeć jak Przeciwnicy się wyrzynają.
A jesli wydaje sie wam ze z lutnia w reku wbiega jak samobójca w tłum mobów zaczekajcie chwile a zobaczycie ze potrafia one zatrzymac sie żeby posłuchac melodii. Potem mozna im pojedynczo (!) wybijac ten pomysł z głowy razem z nią ...
[

Jeśli to nie epic/Sub a grupa czeka aż bard puść Sugestie, to jeśli to nie jest pierwszy raz grupy radziłbym się zastanowić ;) Bardziej prawdopodobne, że samobójca.

12. yep. Otto sphere to najlepsze co może zrobić bard póki arcane się do tego czaru nie dorwie.

itp, itd.

Pamiętajcie, jak młodych graczy nauczycie, z tym się spotkacie na 20. A to będzie ból ;)


@do postu niżej - faktycznie, trochę zamieszałem. Poprawione.


A rapparee by name and deed


Ostatnio edytowany przez Skan 27 Lut 2010, 16:35, edytowano w sumie 2 razy
Góra
  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: [Poradnik] Jak grać by nikogo nie wkurzyć :)
PostWysłany: 27 Lut 2010, 01:19  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 461
Favor: Pomocny

Serwer: Cannith
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Skan napisał(a):
I znowu początek wystarczy - jeśli grasz rangerem z łukiem, i jest to niedajKhyber twoja pierwsza postać, zrób nową. Chyba, że masz w planach dotrwać do lvlu 10, a potem reroll z czymś poważniejszym. I nie, argumenty "ale po 10 mi idzie dobrze z łukiem" nie mają tu nic do rzeczy - z twojego punktu widzenia dobrze, ale nawet z ostatnim updatem Arcane Archera ten DPS który robisz to ułamek który mógłbyś robić na dobrze zrobionym meele rangerze. I podstawą do 'łukowania' na końcu gry to LS Green steel łuk z 3 upgradem. Z tym + skill + meele można się bawić w range. Wcześniej zaufaj mi, załóż nową postać.


Dotknales tu kilku problemow ale mam wrazenie, ze troszeczke odbiegles od tematu, a raczej moze go za bardzo rozinales.
W kazdym razie:

1. Uwaga ogolna - to, ze ci sie gra dobrze na poziomach jednocyfrowych (szczegolnie pierwsza postacia) nie oznacza, ze masz dobry build co sie sprawdzi na wysokich poziomach.

2. Pamietaj, ze ranger to jedna z najlepszych klas DPS, postaraj sie to potwierdzac.

3. Dobrze zrobiony melee ranger nadal moze w miare niezle uzywac luku, ranger zrobiony pod luk malo kiedy dobrze sobie poradzi z TWF.


Image
Góra
 E-mail  
 
 [ 8 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry