Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 16 Gru 2018, 15:31 Obecny czas: 16 Gru 2018, 15:31


 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Skan
Offline
 Temat postu: Nięzbędnik Prawdziwie Reinkarnujących
PostWysłany: 16 Kwi 2010, 05:12  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
Wstęp

Prawdziwa Reinkarnacja (True Reincarnation) pozwala graczom na stworzenie potężnych postaci i zmianę wszystkiego w "ich życiu" (poza imieniem i płcią). Posiadając pamięć o poprzednim życiu i doświadczeniach, poddane prawdziwej reinkarnacji postacie zyskają do rozdysponowania dodatkowe punkty przy tworzeniu "nowych siebie", oraz unikalne bonusy w formie Atutów Poprzedniego Życia (Past Life Feats). Każde kolejne wcielenie będzie również fizycznie większe od poprzednich (z czego najbardziej zadowolone są Niziołki ;) ). Prawdziwa reinkarnacja pozwala graczom przeżyć ponownie ich przygody w Stormreach, jednakże gracze po prawdziwej reinkarnacji pozbawieni zostają punktów doświadczenia jak i punktów chwały, zaczynając na poziomie pierwszym, a ich wędrówka do poziomu 20 wymagać będzie większej ilości punktów doświadczenia. Prawdziwa Reinkarnacja gwarantuje graczom dodatkowe 2 punkty przy tworzeniu postaci za pierwszą reinkarnację i kolejne 2 przy drugiej reinkarnacj od podstawy bazowej 32 punktów nawet jeśli postać reinkarnowana tworzona była przy użyciu 28 punktów. Czyli max ile graczom jest dane, to 36 punktowe postacie (chociaż reinkarnować można niezliczoną ilość razy tą samą postacią), a 28 punktowe postacie po pierwszej prawdziwej reinkarnacji, awansują od razu do 34 punktowych postaci.

Podstawowe informacje

-Reinkarnację "przeprowadza" NPC Kruz - znajdziesz go w House Jorasco

-Do Prawdziwej Reinkarnacji potrzebne ci będzie True Druidic Heart of Wood

-Istnieją dwie drogi do zdobycia True Druidic Heart of Wood:
1. Do nabycia w DDO Store
2. Do wymiany za 20 epic tokenów (Tokeny zdobywamy robiąc questy na poziomie Epic - tokeny są BtC i za każdy quest otrzymujemy 1 token)

-Może TRować postać wiele razy, ale dodatkowe punkty otrzymasz tylko za dwie pierwsze Prawdziwe Reinkarnacje

-Musisz być na poziomie 20 aby Prawdziwie Reinkarnować

-TR umożliwia ci zmianę wszystkiego w postaci oprócz imienia i płci

-Postacie zwiększają swoje fizyczne rozmiary za każdą Prawdziwą Reinkarnacją. Jest to jednak zmiana ledwo zauważalna.

-Postacie po TR mają przy swoim imieniu specjalny symbol (skrzydełka)

-Istnieje 7 dni przerwy które muszą być zachowane pomiędzy poszczególnymi reinkarnacjami.

-Pierwsze reinkarnacja wymaga 3,139,250XP. Wzór to: 5% więcej na levelu 2, 10% więcej na levelu 3, 15% więcej na levelu 4 aż do 95% na levelu 20

-Kolejne następne reinkarnacje wymagają 4,378,500 XP. Wzór to: 10% więcej na levelu 2, 20% więcej na levelu 3, 30% więcej na levelu 4 aż do 190% na levelu 20.

-Jeśli reinkarnujesz swoją jedyną postać z 1750 punktami chwały, nadal masz możliwość tworzenia 32 punktowe postaci i drowa.

-Jeśli reinkarnujesz multi-klasę, dominująca klasa postaci będzie tą, od której dostaniesz bonusowe atuty. Czyli np 18 kleryk/ 2 mnich będzie reinkarnowanym klerykiem.

-Jeśli twoja multiklasa to 10/10, dominującą klasą jest tak, której ikona widnieje przy twojej postaci w party.

-Tracisz wszystkie punkty chwały (a co za tym idzie bonusy od frakcji) or wszelkie "zaliczone" questy do raidów.

-Jeśli reinkarnujesz kilka razy tą samą klasą, darmowy Atut który dostaniesz nakłada się do 3 razy. Bonusowy atut który możemy nabyć przy awansie może być wybrany tylko raz.

- Przedmioty z twojego ekwipunku i banku trafiają do "Schowka Reinkarnacji". Jego pojemność nigdy nie została dokładnie określona przez twórców gry, a od graczy pojawiają się sprzeczne sygnały - niektórzy twierdzą, że limit to 100 przedmiotów, inni, że 150. Wiadomo na pewno, że powyżej pewnego limitu traci się przedmioty, więc nie lubiącym ryzyka polecam 100 przedmiotów. Warto pamiętać, że to 100 przedmiotów to łączna ilość przedmiotów w banku i ekwipunku postaci + to, co ma na sobie. Tak więc 100 przedmiotów to 5 pełnych slotów w ekwipunku. Niejasnym jest, czy przedmioty na aukcji i w skrzynce zaliczają się do tych 100, czy nie - każdy boi się spróbować :). Do schowka trafiają wszystkie przedmioty bez wyjątku - BtC, BtA. Tak więc reinkarnowane postacie mają dostęp do swoich raid lootów od minimalnego poziomu (co czyni reinkarnację dość przyjemną). Schowek działa na zasadzie osobnego okna po interakcji z bankierem - można z niego tylko wyjmować przedmioty i nie ma "daty ważności", dobrze więc sprawdza się jako długoterminowa graciarnia do przedmiotów które "kiedyś może użyjemy.

Czy warto reinkarnować?

Odpowiedź jak w większości zagadnień w DDO brzmi: zależnie od sytuacji :) Jeśli w swojej postaci zrobiłeś błędy, lub jakieś zmiany w grze doprowadziły do "znerfienia" twojego buildu lub chcesz stworzyć dobry build klasy która wymaga dużych numerków w wielu atrybutach (Paladin, rogue etc), lub po prostu chcesz być "jeszcze lepszy"- jak najbardziej warto zrobić TR. Jeśli jednak chcesz dokonać reinkarnacji tylko dla kosmetycznych poprawek - weź pod uwagę lesser reincarnation. Czyli możliwość zmiany atrybutów, featów i skill w trybie instant (szybkie przelevelowanie postaci). Jeśli jednak chcesz to zrobić dla zabawy/z nudów pamiętaj, że w pewnym momencie farmienie xp i ustalanie "który quest już mogę zrobić, a z którymi poczekać" może stać się nużące - zwłaszcza w przypadku drugiej i dalszych reinkarnacji.

W co reinkarnować?

Jak już wspomniano wyżej, po reinkarnacji dostajemy featy (atuty) które zależą od klasy z której reinkarnowaliśmy. Niektóre są całkiem niezłe - inne prawie bezużyteczne (a listę znajdziecie poniżej). Planując klasę w którą będziemy reinkarnować warto wziąć pod uwagę te atuty, gdyż w przypadku niektórych klas i featów kompletnie nie ma synergii. Generalna zasada to: klasy meele dostają featy przydatne klasom meele, klasy czarujące przydatne klasom czarującym - przy czym istnieje parę wyjątków (potwierdzających regułę :p). Warto o tym pamiętać szczególnie planując multireinkarnację - i tak na przykład 3xfighter/end barbarian zaowocuje wartym uwagi bonusem do +hit i DC do Stunning Blow. Z drugiej strony ciąg reinkarnacji: cleric-bard-sorc-monk na końcu nie jest zbyt dobrym pomysłem :)

Darmowe, pasywne atuty - mogą się nakładać max. trzy razy
Możemy je traktować jako małe bonusy będące wisienką na torcie naszego buildu, lub jako potężny bonus w przypadku combo.

Past Life: Barbarian
+10 Hitpoints
Nie jest tak źle - darmowe punkty życia zawsze mile widziane.

Past Life: Bard
+2 do rzutów przeciwko czarom z enchantments i illusions + 1 darmowa piosenka.
Pierwsza część może się choć trochę przydać każdej klasie, jednak druga jest przeznaczona tylko dla bardów. Nic specjalnego.

Past Life: Cleric

+1 DC do czarów z Conjuration, +1 Turn Undead per rest, Turn Undead działa jakby postać była 2 poziomy wyżej. Jeden z gorszych past featów - czarów z Conjuration które by wymagały jak najwyższego DC właściwie brak, bonusy do Turn Undead przydają się tylko Klerykom i Paladynom. A jaka jest przydatność TU w endgamie chyba każdy wie.

Past Life: Favored Soul
+1 do SR czarów które rzucamy i 20 SP (które dostać mogą tylko klasy które już posiadają pulę SP).
Niestety w porównaniu do Past Life Wizarda przegrywa.

Past Life: Fighter
+1 do Attack rolls, +1 do DC Tactical feats (Trip, Stunning Blow, Sunder etc).
Bardzo fajny past feat dla meele korzystających z tych featów - zwłaszcza barbarzyńców zakochanych w Stunning Blow.

Past Life: Monk
+1 do damage rolls.
Nie jest to jakaś rewelacja, ale, podobnie jak przy Past Life barbarzyńcy - mile widziane. A po trzech reinkarnacjach to statystycznie dodatkowe 1d6 do obrażeń, czyli już coś wartego uwagi.

Past Life: Paladin
+5% do healing amp.
Przydatne dla każdej klasy. Zwłaszcza razy x3.

Past Life: Ranger
+2 do dmgu z ranged weapons i +2 do elemental resistance.
Rewelacji nie ma. Chociaż zakładając to razy 3, "Ranged Ranger" zyskiwałby +6 do dmgu (statystycznie 2d6).

Past Life: Rogue
+2 do save vs traps i +1dmg do sneak ataków.
Przydatne gdybyśmy chcieli TRować Rogue x3, w innym przypadku nic specjalnego.

Past Life: Sorcerer
+1 DC do czarów z Evocation, +20 SP (które dostać mogą tylko klasy które już posiadają pulę SP).
Całkiem całkiem. Jeśli marzy wam się ultimate arcane - 3xwiz+3xFvS+3Sorc jest wyborem dla was

Past Life: Wizard
+2 do SR z rzucanych czarów i +2 do DC do czarów rzucanych z różdżki.
Bardzo dobry feat dla casterów (oskarża się go zresztą o bycie zbyt potężnym). x3 = +6 do SR. Sporo.

Featy Aktywne - Wybierane przy awansie postaci. Można wybrać tylko raz.

Past Life: Berserker fury (Barbarian)
+1 Hit Point per level, +2 do skilla intimidate i 1click/rest rage (30 sec, +4 STR/CON, +2 Will save, -2AC).
Czyli Toughness + boost do intimi. Jeśli myślisz o Intimitanku - feat do rozważenia. Warto dodać, że Click Rage jest w tym momencie zbugowany, i u barbarzyńcy użyty przed właściwym Rage nakłada się. Czyli można zrobić screen z jeszcze większymi numerkami :-D

Past Life: Bardic Dilettante (Bard)
+1 do skilli opartych na charyźmie, +1 do DC czarów z Enchantment i 3xclick "prawie piosenki" Inspire Courage (+1 morale bonus saves vs Fear, attack, dmg).
Mieszane uczucia względem tego feata - z jednej strony pierwsza część przydatna dla bardów spellsingerów (DC), z drugiej "prawie piosenka" jest dla barda kompletnie bezużyteczna. Dla reszta klas czarujących - zależy na ile potrzebują DC do tej grupy czarów. No i wyciągnięcie lutni przez klasę inną niż bard zawsze wygląda zabawnie.

Past Life: Initiate of the Faith (cleric)
+2 do skillu Heal, 5xclick "Healing Word" - czaru leczącego 1d4 + dodatkowe 1d4 na każdy level rzucającego (czyli max 11d4).
I znów mieszane uczucia - +2 do Heal pomińmy facepalmem, natomiast Healing Word...cóż...Używając na klasie Meele dostajemy 5xper rest leczenie za max 44 na 20 levelu. Czyli sumując, max 220hp. Nie jest to jakaś kosmiczna wartość, ale mogę sobie wyobrazić, że może uratować komuś życie. Natomiast w przypadku klas czarujących mających do dyspozycji metamagic featy, zdolność nabiera większego sensu (zwłaszcza na wizardzie, który może sobie pozwolić na ten feat).

Past Life: Acolyte of Divine Secrets (Favored Soul)
+2 do Diplomacy, 10xclick efektu "Avenging Light", zadaje 1d8bazowego dmgu +1d8 co 3 levele.
Podobnie do clerica, z tą różnicą, że na klasie meele praktycznie bezużyteczne. Na casterach z maximize/empower dostajemy 10xdarmowy czar o jako-takim dmgu.

Past Life: Student of the Sword (Fighter)
+2 do skillu intimidate, +1 do max dexu na zbrojach i tarczach, 3xclick +4hit (1 min)
Przydatny feat jeśli myślimy o intimitanku.


Past Life: Disciple of the Fist (Monk)
+2 do Concentration, Przy unarmed attack bazowy dmg wędruje z 2d10 do 2d12, 1xclickie of Evasion (krótkotrwałe "posiadanie" feata Evasion).
Dla tego feat ludzie TRują swoich mnichów. Warto. Na innych klasach feat praktycznie bezużyteczny.

Past Life: Soldier of the Faith
+2 do Heal, 3xclick Divine Favor (krótkotrwałe +1 luck do weapon attack & dmg - dodatkowe +1 co 3 levele powyżej levelu 3ego)
Nie wiem na czym polega obsesja Turbine dotycząca skillu Heal - i chyba nikt nigdy się nie dowie :) Click może się przydać, ale nie jest czymś, dla czego warto TRować z Paladyna.

Past Life: Warrior of the Wild (Ranger)
+2 do Spot, 3xclick of Barskin (+5 od levelu 12)
Przydatne dla postaci którym zależy AC. Przy TRowaniu z Ranger->Ranger bezużyteczne.

Past Life: Sneak of Shadows (Rogue)
+1 do wszystkich skilli, 3x click +1 per level do hide/move silently (max 20), +1 do sneak dmg co 2 levele (max 10), +1 do hit przy sneak attack co 4 levele (max 5).
Całkiem niezły bonus jeśli planujemy TR z Rogue do Rogue (i znajdziemy miejsce dla tego feata)

Past Life: Arcane Prodigy (Sorcerer)
+10 do SP na pierwszym levelu, +5 za każdy następny (max 105 SP), 10xclickie czaru dmg z losowego żywiołu. 1d12 bazowe + dodatkowe 1d12 co 3 levele rzucającego.
105 SP nie jest złe, choć też nie rewelacyjne. Z Clickie jak z pozostałymi - jesli mamy metamagic featy może być przydatne nawet w endgame. Jeśli nie, zabawka na niskich levelach.

Past Life: Arcane Initiate (Wizard)
+1 DC do wszystkich czarów, 10xclick Magic Missile.
Bardzo dobry bonus dla klas czarujących + clickie. Jeden z lepszych Past Life Featów.

Ostateczna nagroda


Istnieje jeszcze jeden bonusowy passive feat dla graczy, którzy poświęcą czas i reinkarnują wszystkie klasy pod rząd na jednej postaci:
Image

Ciężko powiedzieć, czy +2 do każdego atrybutu i skilla to odpowiednia nagroda za 10xTR. Jest to jakby nie było robota na minimum rok. Dla niektórych najwyraźniej warto, bo znajdą się osoby w świecie DDO które są w tym momencie na etapie ~5 reinkarnacji ( http://my.ddo.com/character/khyber/charmyna/ ). Cóż, jest to w końcu dodatkowe 12 punktów do łącznej puli punktów - czyli niemało. Nie da się też ukryć, że będzie to dla gracza prestiż - bycie pierwszym z tym featem :)

Ułatwienie Reinkarnacji

Kilka porad, które mogą uczynić reinkarnację łatwiejszą, choć możesz je pominąć.

-Dobij w swoich raidach do 20. W tych, które są w miarę blisko. Licznik zerują się przy reinkarnacji, a dzięki dobiciu do 20 możesz zyskać kilka fajnych zabawek przydatnych w reinkarnacji i tomy +3, które uczynią twoją postać "po" jeszcze lepszą (a czasami umożliwią pewne buildy)

-Przygotuj sobie sprzęt na każdy level reinkarnacji - zawsze łatwiej się gra w wersji "twink" :)

-Załatw sobie parę xp potów - Small Eberron Shardy są relatywnie tanie, a 3 dają ci elixir +10% do xp na 6 godzin. W późniejszych levelach są jak błogosławieństwo :)

-Przedmioty/bronie greensteel dają prawie "Godmode" dobremu graczowi. +45 HP item na levelu 11? Lighting Strike na levelu 12? Można przejść przez questy jak burza.

-Rozeznaj się, czy ktoś z twojej gildii lub znajomych ma plan też reinkarnować i umówcie się na wspólny TR. Reinkarnując samemu jesteś skazany na PuGi (czyli na tracenie +10% z questów bo zawsze ktoś zginie, na tracenie czasu ze swoich xp elixirów, i często też nerwów). Jeśli uda ci się zebrać zbalansowany team 6 osób, to przy intensywnej grze reinkarnować można nawet w tydzień.

-Zaplanuj sobie questy które będziesz robił na konkretnych levelach. Nie startuj do questów które są wyżej niż twój level, cały czas staraj się wyciągnąć max xp z danego questa. Czyli wypad do Gianthold zaraz po osiągnięciu levelu 10 odpada. Pamiętaj też, że jeśli jesteś jeden level wyżej niż level questu, to nadal nie dostaniesz kary do xp. Farmienie questów na normal będąc jeden level powyżej questu to najszybsza metoda na nabicie xp.

-Nie awansuj od razu, gdy tylko masz taką możliwość. Pamiętaj, że możesz "bankować" XP, czyli po osiągnięciu xp potrzebnego do awansu na dany level, możesz dalej zbierać xp aż do osiągnięcia xp z następnego levelu (minus jeden punkt). Jeśli zostały ci na danym levelu questy bogate w xp, wstrzymaj się z awansem i zrób je. Przykładem może być Shadow Crypt - quest z niesamowitym potencjałem xp. Jest to quest o lvlu 9 (normal), czyli warto go farmić na levelu 10. Jeśli jesteś gotowy do awansu na level 11, wstrzymaj się i najpierw nafarm xp z tego questu.

-Przemyśl jeszcze raz wszystko dokładnie - jak już wylądujesz na Korthos w samych "gaciach", nie będzie odwrotu :)

Materiały Dodatkowe

Spis xp wymagany do awansu przy normalnej postaci, przy 1 TR i 2TR (+wyżej)
Spoiler: Pokaż
Normal XP
Level 1 - 0
Level 2 - 5,000
Level 3 - 20,000
Level 4 - 50,000
Level 5 - 90,000
Level 6 - 140,000
Level 7 - 200,000
Level 8 - 270,000
Level 9 - 350,000
Level 10 - 440,000
Level 11 - 550,000
Level 12 - 660,000
Level 13 - 780,000
Level 14 - 910,000
Level 15 - 1,050,000
Level 16 - 1,200,000
Level 17 - 1,360,000
Level 18 - 1,530,000
Level 19 - 1,710,000
Level 20 - 1,900,000 <Cap>


True Res 1 XP
Level 1 - 0
Level 2 - 5,250
Level 3 - 21.750
Level 4 - 56,250
Level 5 - 104,250
Level 6 - 166,750
Level 7 - 244,750
Level 8 - 339,250*
Level 9 - 451,250
Level 10 - 581,750
Level 11 - 745,338
Level 12 - 917,250
Level 13 - 1,109,250
Level 14 - 1,323,750
Level 15 - 1,561,517
Level 16 - 1,824,191
Level 17 - 2,112,296
Level 18 - 2,426,823
Level 19 - 2,768,750
Level 20 - 3,139,102<Cap>

True Res 2 XP

Level 1 - 0
Level 2 - 5,500
Level 3 - 23,500
Level 4 - 62,500
Level 5 - 118,500
Level 6 - 193,500
Level 7 - 289,500
Level 8 - 408,500
Level 9 - 552,500
Level 10 - 723,500
Level 11 - 943,500
Level 12 - 1,174,500
Level 13 - 1,438,500
Level 14 - 1,737,500
Level 15 - 2,073,500
Level 16 - 2,448,500
Level 17 - 2,864,500
Level 18 - 3,323,500
Level 19 - 3,827,500
Level 20 - 4,378,500 <Cap>


Lista questów biorąc pod uwagę xp na minutę.
Wymaga porządnego zergu i znajomości questa, do tego człowiek który ją sporządził gra tylko solo na swoim WF sorcu, więc wchodzi w grę również Dungeon Scaling. Daje niemniej pojęcie, które questy opłaca się wyciskać na danym levelu, a które pominąć.


Spoiler: Pokaż
Level 1 (8)

424 - Sacrifices
398 - The Collaborator
338 - The Storehouse's Secret
219 - Stopping the Sauhagin
175 - Necromancer's Doom
171 - Redemption
152 - Heyton's Rest
114 - The Cannith Crystal

Level 2 (14)

907 - Kobold's New Ringleader
610 - Durk's Got a Secret
526 - Stealthy Repossession
507 - Recovering the Lost Tome
499 - Information is Key
434 - The Sunken Sewers
374 - Garrison's Missing Pack
369 - Missing in Action
342 - Walk the Butcher's Path
284 - Bringing in the Light
271 - The Miller's Debt
200 - The Smuggler's Warehouse
182 - Stop Hazadill's Shipment
180 - Misery's Peak
110 - Protect Baudry's Interest
90 - Arachnophobia

Level 3 (24)

546 - To Find a Witness
534 - Haverdasher
499 - The Old Archives
445 - The Friar's Niece
441 - First Strike
431 - The Kobold's Den: Rescuing Arlos
413 - Setting the Wards: Patriarch's Crypt
402 - Where There's Smoke...
398 - The Captives
373 - The Sacred Helm
345 - The Kobold's Den: Clan Gnashtooth
342 - The Swiped Signet
283 - Redfang the Unruled
282 - The Hobgoblin's Captives
281 - Setting the Wards: The Lower Cathedral
259 - The Crypt of Gerard Dryden
215 - The Cloven-Jaw Scourge: Blockade
214 - Home Sweet Sewer
170 - An Explosive Situation
158 - Endgame: Marguerite
74 - Kobold Assault

Level 4 (17)
992 - Repossession
875 - The Depths of Darkness
802 - The Depths of Despair
602 - Whisperdoom's Spawn
555 - The Cloven-Jaw Scourge: Caverns of Shaagh
555 - Venn's Trail: Venn's Fate
543 - Venn's Trail: Clan Tunnelworm
514 - Come Out and Slay
499 - Yarkuch's War Plans
469 - Stormreaver's Fresco
448 - Endgame: The Archbishop's Fate
433 - Dirty Laundry
346 - Rest for the Restless
338 - Bookbinder's Rescue
337 - Proof is in the Poison
336 - Irestone Inlet
317 - Freshen the Air
273 - Stand Your Ground

Level 5 (19)
1684 - The Deadly Package: Agent of the Darguul
1211 - Tomb of the Immortal Heart
1026 - Halls of Shan-To-Kor
999 - The Deadly Package: The Stronghold Key
983 - Lair of Summoning
933 - Ghost of a Chance
637 - The Depths of Doom
632 - The Stones Run Red
560 - Tomb of the Crimson Heart
540 - The Depths of Discord
526 - The Mystery of Delera's Tomb
440 - Chamber of Insanity
434 - Tomb of the Burning Heart
412 - Tomb of the Sanguine Heart
343 - Brood of Flame
294 - Archer Point Defense
239 - Prove Your Worth
236 - The Legend of Two-Toed Tobias
130 - Guard Duty

Level 6 (17)
1238 - Doom of the Witch-doctor; The Way to Zulkash
1158 - Ruined Halls
788 - Redwillow's Ruins
774 - Purge the Heretics
770 - The Bounty Hunter
757 - Doom of the Witch-doctor: Zulkash, Herald of Woe
751 - The Bloody Crypt
671 - Dead Predators
668 - Mirra's Sleepless Nights
643 - The Iron Mines: Justice for Grust
618 - The Iron Mines: Freeing Achka
528 - The Troglodytes Get
526 - Forgotten Caverns
422 - Caged Trolls
339 - Valak's Mausoleum
263 - Taming the Flames
126 - Gladewatch Outpost

Level 7 (12)
947 - The Last Move: Yarkuch's Last Stand
845 - Tear of Dhakaan
811 - The Missing Party
791 - The Grey Moon's Den: The Trollish Scourge
786 - The Graverobber
774 - Free Delera
769 - Old Grey Garl
732 - The Grey Moon's Den: Extermination
607 - The Last Move: The Way to Yarkuch
590 - Gwylan's Stand
577 - The Pit
474 - The Scoundrel's Run

Level 8 (19)
1470 - The Temple Outpost: The Libram of the Six
1314 - Thrall of the Necromancer
1175 - Xorian Cipher
1140 - Haunted Library
999 - The Path to Madness
985 - Tomb of the Shadow Knight
830 - Tomb of the Shadow King
830 - The Prisoner
696 - Stormvauld's Mine
563 - In Need of Supplies
553 - The Temple Outpost: Captives of the Cult
544 - The Rescue
507 - Stormcleave Outpost
477 - Secure the Area
472 - Tomb of the Shadow Lord
452 - Tomb of the Shadow Guard
451 - Tharashk Arena
370 - Caverns of Korromar
214 - Faithful Departed

Level 9 (11)
2103 - The Shadow Crypt
1503 - The Jungle of Khyber
1291 - The Fane of the Six: Cleansing the Temple
967 - The Library of Threnal
849 - The Fane of the Six: Fall of the Prelate
796 - Gateway to Khyber
699 - The Church and the Cult
676 - Haywire Foundry
654 - The Missing Expedition
404 - The Keeper's Sanctuary
357 - Entering the Gate Chamber

Level 10 (11)
1486 - The Sanctum: Quench the Flames
1329 - The Gate Chamber
1231 - The Chamber of Rahmat
1152 - The Sanctum: Church of the Fury
1012 - Reclamation
821 - Escort the Expedition
750 - Sykros' Jewel
562 - Hiding in Plain Sight
482 - Slavers of the Shrieking Mine
432 - Bring Me the Head of Ghola-Fan
70 - Hold for Reinforcements

Level 11 (16)
1331 - And the Dead Shall Rise...
1317 - Tomb of the Blighted
1162 - The Chamber of Kourush
1037 - Maraud the Mines
1003 - An Offering of Blood
947 - Dreams of Insanity
929 - Purge the Fallen Shrine
805 - Tomb of the Unhallowed
742 - The Enemy Within
710 - Raid the Vulkoorim
611 - Desert Caravan
538 - Tomb of the Tormented
457 - Made to Order
432 - The Spawn of Whisperdoom
426 - From Beyond the Grave
421 - Tomb of the Forbidden

Level 12 (7)
1293 - The Chamber of Raiyum
1116 - Zawabi's Revenge
766 - Invaders
732 - Relic of a Sovereign Past
715 - Against the Demon Queen
637 - The Cursed Crypt
452 - Chains of Flame

Level 13 (7)
1830 - Feast or Famine
1618 - Trial By Fire
1028 - Foundation of Discord
967 - A Cry for Help
933 - Mired in Kobolds
847 - Cabal of One
798 - Maze of Madness

Level 14 (7)
1573 - Ghosts of Perdition
1359 - Desecrated Temple of Vol
680 - The Crucible
668 - Fleshmaker's Laboratory
660 - Madstone Crater
587 - Inferno of the Damned
545 - Prison of the Planes

Level 15 (3)
1625 - Litany of the Dead
985 - Litany of the Dead (Vol Wing)
874 - Litany of the Dead (Cinnis Wing)
830 - Litany of the Dead (Mentau Wing)
681 - Litany of the Dead (Cholthulzz Wing)
626 - Delirium
398 - Acid Wit

Level 16 (5)
1147 - Running with the Devils
1060 - Rainbow in the Dark
540 - Ritual Sacrifice
474 - The Coalescence Chamber
448 - Let Sleeping Dust Lie

Level 17 (4)
1693 - Monastery of the Scorpion
965 - Enter the Kobold
698 - Prey on the Hunter
419 - The Shroud
398 - Stealer of Souls

Level 18 (6)
815 - The Shipwrecked Spy
780 - Dream Conspiracy
663 - I Dream of Jeets
650 - Finding the Path
521 - In the Demon's Den
454 - The Mindsunder

Level 19 (10)
1794 - Mining for Ancient Secrets
1455 - Raiding the Giant's Vault
949 - Sins of Attrition
896 - Reclaiming Memories
621 - A New Invasion
508 - Eye of the Titan
409 - Genesis Point
383 - Wrath of the Flame
319 - Bastion of Power
274 - The Weapons Shipment

Level 20 (1)
380 - The Dreaming Dark



Top 10 Quests for EXP per minute
2103 - The Shadow Crypt
1830 - Feast or Famine
1794 - Mining for Ancient Secrets
1693 - Monastery of the Scorpion
1684 - The Deadly Package: Agent of the Darguul
1625 - Litany of the Dead (No wings)
1618 - Trial By Fire
1573 - Ghosts of Perdition
1503 - The Jungle of Khyber
1486 - The Sanctum: Quench the Flames

Bottom 10 Quests for EXP per minute
70 - Hold for Reinforcements
74 - Kobold Assault
90 - Arachnophobia
110 - Protect Baudry's Interest
114 - The Cannith Crystal
126 - Gladewatch Outpost
130 - Guard Duty
152 - Heyton's Rest
158 - Endgame: Marguerite
170 - An Explosive Situation



Wersja Beta ;)
Finalny tekst ozdobię obrazkami. Wszelkie uwagi/poprawki mile widziane.

Źródła:
http://compendium.ddo.com/wiki/True_Reincarnation
http://forums.ddo.com/showthread.php?t=226992
http://forums.ddo.com/showthread.php?t=93137


A rapparee by name and deed


Ostatnio edytowany przez Skan 16 Kwi 2010, 21:03, edytowano w sumie 2 razy
Góra
  
 
SiC
Offline
 Temat postu: Re: Nięzbędnik Prawdziwie Reinkarnujących
PostWysłany: 16 Kwi 2010, 15:21  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 31 Mar 2010, 16:54
Posty: 14
Favor: Neutralny

Serwer: Thelanis
Postacie: Sicker , lvl 11 , barbarian
Opis: stay (SiC!)
Płeć: Facet
Bardzo dobry artykul , szczerze przyznam ze slyszalem co nie co o tym ale to co dowiedzialem sie bylo trudne do zrozumienia tymbardziej dla poczatkujacego gracza a tutaj jest wszystko ladnie opisane ;] chociaz przyznam ze skomplikowane to jak cholera!
Góra
 E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: Nięzbędnik Prawdziwie Reinkarnujących
PostWysłany: 16 Kwi 2010, 17:56  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 18:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Cannith
Postacie: Sarrivin (wiz)
Grunthar (rog)
Danthar (pal)
Gardeus (clr)
Opis: Założyciel Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Bardzo fajny pomysł, w wolnej chwili przeczytam i myślę, że skontaktuję się w sprawie przeniesienia Niezbędnika do Portalu : ).


Image
DDOpl na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/DDOpl/188970980786
Góra
 E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Nięzbędnik Prawdziwie Reinkarnujących
PostWysłany: 18 Kwi 2010, 22:09  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 461
Favor: Pomocny

Serwer: Cannith
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Skan napisał(a):
Past Life: Fighter
+1 do Attack rolls, +1 do DC Tactical feats (Trip, Stunning Blow, Sunder etc).
Bardzo fajny past feat dla meele korzystających z tych featów - zwłaszcza barbarzyńców zakochanych w Stunning Blow.


Świetny też do PA skoro "za darmo" masz +3 to-hit

Cytuj:
Past Life: Monk
+1 do damage rolls.
Nie jest to jakaś rewelacja, ale, podobnie jak przy Past Life barbarzyńcy - mile widziane. A po trzech reinkarnacjach to statystycznie dodatkowe 1d6 do obrażeń, czyli już coś wartego uwagi.


Nie rewelacja?! :myśli:
Dla mnie jeden z lepszych. Odpowiednik np. różnicy pomiędzy 18 i 20 STR przy jednym TR albo 18 i 24 STR przy trzech. Ludzie walą 18 STR osłabiając inne staty byleby tylko mieć ten +1.

Cytuj:
Past Life: Ranger
+2 do dmgu z ranged weapons i +2 do elemental resistance.
Rewelacji nie ma. Chociaż zakładając to razy 3, "Ranged Ranger" zyskiwałby +6 do dmgu (statystycznie 2d6).


Dodaj do tego np. monka z Clever Monkey mającego nagle 14 elemental resistance na goło sumujące się z czarami/potkami. Gdybym to nie był rok grania to bym już zacierał ręce. :)

Cytuj:
Past Life: Rogue
+2 do save vs traps i +1dmg do sneak ataków.
Przydatne gdybyśmy chcieli TRować Rogue x3, w innym przypadku nic specjalnego.


Ale czy trzeba być rogue do tego? Np. Tharne's Goggles mają +5 do sneak attack i bardzo podnoszą DPS przy umiejętnym graniu. Wygląda bardzo interesująco dla melee.

Generalnie featy aktywne dla melee są bardzo słabe moim zdaniem z wyjątkiem tego:

Cytuj:
Past Life: Disciple of the Fist (Monk)
+2 do Concentration, Przy unarmed attack bazowy dmg wędruje z 2d10 do 2d12, 1xclickie of Evasion (krótkotrwałe "posiadanie" feata Evasion).
Dla tego feat ludzie TRują swoich mnichów. Warto. Na innych klasach feat praktycznie bezużyteczny.


Dla monka jest to rewelacja. Po TR monk tłucze duuużo lepiej, różnica kolosalna.

Acha, wielkie dzięki za ten post. :)


Image
Góra
 E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Nięzbędnik Prawdziwie Reinkarnujących
PostWysłany: 10 Maj 2010, 16:21  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
Jak wynika z testów, wybieralny past life feat barbarzyńcy oprócz clickie z małym ragem, dodaje do naszego normalnego rage +4 STR/+4CON (na stałe). DEVy milczą, więc ciężko powiedzieć czy to bug, czy też tak ma być (bo z opisu feata to nie wynika). Jeśli jednak potwierdzą, że tak ma być - można się spodziewać fali reinkarnujących barbarzyńców i małego zamieszania jeśli chodzi o buildy :)

http://forums.ddo.com/showthread.php?t=247858 (właściwa dyskusja od strony 2 tematu).


A rapparee by name and deed
Góra
  
 
 [ 5 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry