Witaj na forum
.
Na pewno nie jest to wina systemu, bo sam mam Win7 x64 i DDO działa lepiej niż na Viście. Z tego co widzę nie masz połączenia z serwerami DDO, czyli prawdopodobnie coś ci grę blokuje. W Turbine Lancherze (jego opcjach) masz podany port, którego używa, także warto by było go odblokować.
Podobnie, dodaj do wyjątków Zapory w Windows 7
wszystkie pliki *.exe (czyli Aplikacje) w głównym folderze z grą.
Z drugiej strony tak samo wygląda "błąd", kiedy trwa tzw. "maintenance", czyli przerwa techniczna, która odbywa się zwykle raz w tygodniu.
Więc może gra już działa? Zdarzają się dodatkowe przerwy techniczne, choć to naprawdę rzadkość... Praktycznie wyłącznie przed dużym patchem do gry.
Acha, używasz Nod32, czy Eset Security Center z firewallem? Bo jeśli to drugie, warto spróbować go całkiem wyłączyć i sprawdzić czy ew. błąd nie znika. Wtedy można dodać DDO do wyjątków Eset SC.
Pozdrawiam,
Sarr