Witam.
Do wczoraj miałem ten sam problem co założyciel postu. Jednak po przeszukaniu wielu stron jakimś cudem znalazłem rozwiązanie
Mam nadzieję że się komuś przyda. Tak więc:
1. W głównym katalogu DDO znajduje się plik TurbineLauncher.exe.config (plik XML). Należy otworzyć go chociażby notatnikiem.
Pomiędzy znacznikami </appSettings> a </configuration> należy wklelić następujący kod:
Kod:
<system.net>
<settings>
<servicePointManager expect100Continue="false" />
</settings>
</system.net>
A więc nasz plik *.config będzie miał zawartość (końcówka pliku):
Kod:
{Wcześniejsza część}
<add key="Product.DocumentFolder" value="Dungeons and Dragons Online"/>
<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>
</appSettings>
<system.net>
<settings>
<servicePointManager expect100Continue="false" />
</settings>
</system.net>
</configuration>
{Koniec pliku}
2. Zapisać plik i uruchomić launchera. W moim przypadku zadziałało i mogę się cieszyć DDO
3. Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że czasami Turbine nie wiadomo po co sam przywraca plik który właśnie zmodyfikowaliśmy, także najlepiej w innym folderze zrobić sobie gotowy plik i podmieniać w razie potrzeby gdyby błąd powracał.
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś pomogłem.