No więc tak. niedawno próbowałem kupic TP za 30.50zl za pomoca telefonu w orange na karte.po 3 dniach czekania wyslanie ticketow do paymo i DDo dostalem odpowiedz od obu z nich
Cytuj:
Greetings Tomasz,
Thank you for your inquiry. We apologize, but Turbine cannot assist directly with inquiries regarding the payment method you have selected. All payments of that type are handled directly by UltimatePay Customer Support.
Please contact UltimatePay directly for assistance. You may call 1-434-984-0007 with inquiries. This Customer Service Team is available from 9:00am to 9:00pm (Eastern Time) Monday through Friday and from 9:00am to 6:00pm on weekends and holidays.
Alternatively, you may contact them online. To do so, go to
http://ultimatepay.custhelp.com and create an UltimatePay support login. You can then submit your inquiry. If you already have an UltimatePay support account, please log in with that and then submit your inquiry. Please note that you will be shown relevant FAQ articles prior to finally submitting your inquiry for review.
Pour l'aide par UltimatePay en français, envoyez svp
[email protected].
Für Unterstützung durch UltimatePay auf Deutsch, mailen Sie bitte
[email protected].
Para la ayuda de UltimatePay en español, envíe por correo electrónico por favor
[email protected].
If you have any additional questions or concerns, please respond to this email, and we will be happy to assist you.
Thank you,
The Turbine Customer Service Team
To update your ticket please reply to this Email. In your reply please do not update or modify the default "subject" line.
The Turbine Knowledge Base has a wealth of information designed to help players resolve common issues. Feel free to search for an answer to any issues that you experience in the future within our Knowledge Base.
http://na6.salesforce.com/sol/public/se ... 000000L4s5Helpful Links:
http://support.turbine.comhttps://myaccount.turbine.com No wiec wyslalem do Paymo oto co torzymalem w zamian
Cytuj:
Witaj,
Dziękujemy za skorzystanie z Paymo. Przykro nam, że wystąpiły problemy.
Niestety nie znaleźliśmy dla tej transakcji żadnych śladów płatności w naszym rejestrze.
Jeśli jesteś pewien, że opłata została pobrana, wyślij proszę za pomocą poczty elektronicznej swój billing na adres
[email protected]. Jeśli jesteś użytkownikiem telefonu komórkowego na kartę, możesz przesłać nam zrzut ekranu z Twojego rachunku internetowego. Musimy mieć potwierdzenie, że opłata została pobrana zanim skontaktujemy się w Twoim imieniu z wydawcą gry w celu dokonania odpowiedniej rekompensaty.
Dziękujemy,
Obsługa Klienta Paymo.
No i tu się schodki zaczynają. Czy kiedy daje nr. tel. z ktorgo dzwoniłem miałem podawać prefix 48?? Jesli nie to by tłumaczyło czemu nie znalezli. Jesli tak to skad mam wziasc rachunek internetowy(jestem cepem w tych sprawach od razu mowie). Czy możecie mi pomóc ?? wolal bym żeby moje 30.50 nie poszlo sie kochac D:.
Jescze jedno. Chcialem napisac do ultimate pay bo teoretycznie tam mnie wywalilo DOO service. mam juz wszystko napisane tylko jest jeden problem. W rubryczce category nie wiem co wybrac. *(bo tam nie ma paymo).