Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 22 Cze 2018, 14:43 Obecny czas: 22 Cze 2018, 14:43


 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Aniol
Offline
 Temat postu: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 27 Sty 2010, 16:14  
Awatar użytkownika

Moderator: Anioł Stróż

Moderator: Anioł Stróż

Rejestracja: 04 Gru 2009, 16:29
Posty: 221

Serwer: Cannith
Postacie: Aniol
Opis: Wasz ANIOŁ STRÓŻ
Płeć: Facet
Ta część forum dotyczy organizowanych przez was Eventów i Rajdów.
Ale i tu obowiązuja

1 Temat dotyczący RAJDU powinien zawierać - Nazwę rajdu ,przedzial lev,jego dostępnosć(f2p czy kupny),oraz jesli jest w
Adventure Packu także jego nazwę
2 W opisie powinno być zaznaczone na jakim serwerze będzie się odbywał, w jakim dniu (dniach) i w jakich godzinach.
3 W Pierwszym poście powinna znajdować się uaktualniona informacja
4 Dozwolone jest podbijanie tematu w celu utrzymania go w "swierzosci" TYLKO DO CZASU ODBYCIA GO (czyli daty wykonania) .Po tym terminie wszelkie zbędne posty maja byc skasowane
5 Wszelkie dyskusje dotyczące Rajdów i Eventów powinny odbywać w osobnych tematach powiązanych tematem
Góra
 E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 28 Sty 2010, 23:08  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Dodałbym jeden pkt.:
6 Jeśli opis (Eventu bądź Rajdu) jest napisany w kilku postach (często dla estetyki) koniecznie wyłącz podpis w każdym z nich!
Zdjęcie:
Spoiler: Pokaż
Image


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Ahazul
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 01 Kwi 2010, 09:04  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 13 Wrz 2009, 13:10
Posty: 17
Favor: Neutralny
Hejka Anioł

Troszeczkę bym zmienił tą regułę na bardziej przejrzystą, tj

1. W temacie należało by umieścić w kolejności
- datę wraz z godziną kiedy będzie całe to wydarzenie
- server
- rodzaj eventu tj raid czy party
- nazwa eventu
- p2p lub f2p
- lvl

Przykład:
2010-04-01 g19:00 Ser:Cannith Party Gianthold p2p lvl 13+

Dlaczego tak:
- wszystkie niezbędne wg mnie informacje są zawarte w temacie
- nie czytasz posta, jeśli nie masz czasu, postaci na danym serwie, wymaganego adventure packa czy lvl, czyli zyskujesz trochę czasu w życiu.

2. W opisie/poście powinny być informacje odnośnie, co trzeba mieć/spełniać aby się zapisać, tj informacje odnośnie dostępu do questu/access oraz co tam trzeba zdobyć lub jaki update można zyskać
3. Piszący posta jest odpowiedzialny, aby w pierwszym poście wszystko było czytelne, tj. robi update kto się zapisał, klasa, lvl itp.

pozdrawiam
Ahazul
Góra
 E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 01 Kwi 2010, 12:27  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 21:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Cannith
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
ja jako moderator działu się wypowiem:

Cytuj:
1. W temacie należało by umieścić w kolejności
- datę wraz z godziną kiedy będzie całe to wydarzenie
- server
- rodzaj eventu tj raid czy party
- nazwa eventu
- p2p lub f2p
- lvl

Przykład:
2010-04-01 g19:00 Ser:Cannith Party Gianthold p2p lvl 13+


- pomysł z datą i godziną według mnie odpada, bo raczej będzie kilka wypadów, poza tym niektórzy ludzie się nie zainteresują czymś gdzie data im nie pasuje a gdyby mogłyby być inne to by poszli, patrząc dalej na to mogłoby powstać przez to wiele podobnych tematów na to samo wydarzanie tylko z inną datą a to zaśmieciłoby troszkę forum

- pomysł z serwerem w nazwie to bardzo dobry pomysł! będzie trzeba to wprowadzić jako wymóg

- rodzaj eventu - raid czy party hmmm myślę że większość osób będzie wiedziała na co już się pisze

- p2p czy f2p to już jest lepiej napisać zamiast p2p nazwę adventure packa tak jak jest teraz

- lvl też ją są

- a przykładowy tytuł według mnie nie zbyt czytelny, za dużo cyferek w nim, ale to moje zdanie


Image
Góra
 E-mail  
 
Ahazul
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 10:21  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 13 Wrz 2009, 13:10
Posty: 17
Favor: Neutralny
Tak sobie myślę nad udoskonaleniem tego całego sytemu wydarzeń na serwerach.

Z mojego punktu widzenia, dla mnie najważniejszy jest serwer, później data i godzina wydarzenia, dalej lvl postaci. W ogóle mnie nie interesują wymagania odnośnie adventure packów, bo mam wszystkie. Niestety nie wszyscy tak mają, więc dla nich to będzie ważne.

Tak czy siak, jak patrze na dział "Eventy i Raidy" to wg mnie będzie się on rozrastał, o ile ludzie, będą coś chcieli robić. będzie coraz to więcej i więcej i więcej tematów, aż się pogubimy.

Mam taki mały pomysł, wypisać wszystkie serwery a pod nie podpiąć kalendarz. Co o tym myślisz ?

pozdrawiam

Ahazul
Góra
 E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 15:46  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 21:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Cannith
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
oczywiście serwer to rzecz podstawowe, dobrze że zwróciłeś na to uwagę

Cytuj:
Mam taki mały pomysł, wypisać wszystkie serwery a pod nie podpiąć kalendarz. Co o tym myślisz ?


rozwiń tą myśl bo nie wiem czy dobrze rozumiem - chodzi ci o umieszczenie tego w pierwszym poście każdego tematu? czy może o osobny temat z kalendarzem gdzie będzie będą wypisane informacje o eventach/raidach na każdym z serwerów? bo jeżeli o to drugie ci chodzi to świetny pomysł :dobrze: założę dzisiaj taki temat i pogadam z Sarrem, może udostępni nam podobne miejsce na stronie portalu ;)


Image
Góra
 E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 15:54  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 18:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Cannith
Postacie: Sarrivin (wiz)
Grunthar (rog)
Danthar (pal)
Gardeus (clr)
Opis: Założyciel Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Hmm, usprawnienia wszelkiego rodzaju są u nas zawsze mile widziane :). Ci, co są z nami dłużej wiedzą, że nie raz wprowadzaliśmy pomysły użytkowników - ten również mi się podoba.

Ale na pewno łatwiej byłoby coś takiego zrobić w Portalu. Mogę poszukać jakiegoś skryptu pozwalającego użyć prawdziwego kalendarza i tam umieszczać eventy, raidy i inne wydarzenia.
Na forum temat o takiej długości moim zdaniem mija się z celem, ponieważ zamiast czynić go to czytelnym, staje się on jakimś "kodem" nad którym trzeba wysilić szare komórki.

Także może spróbować w ten sposób? Nie wiem jak by to wyszło w praniu, ale z mojej strony, czemu nie?


Image
DDOpl na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/DDOpl/188970980786
Góra
 E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 16:06  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 21:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Cannith
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
doszliśmy do ogólnego porozumienie w sprawie tego kalendarza, pojawi się takie coś w najbliższym czasie na portalu, w miarę moich możliwości będę tam umieszczał daty wydarzeń na poszczególnych serwerach, mam nadzieję, że powstanie tutaj w dziale link do tego aby wszystkim było łatwiej


Image
Góra
 E-mail  
 
Ahazul
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 08 Kwi 2010, 11:49  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 13 Wrz 2009, 13:10
Posty: 17
Favor: Neutralny
Hejka
Znalazłem rozwiązanie. Bardzo proste w wykonaniu, tak przynajmniej mi się wydaje.

Otóż kalendarz jest w MYDDO. Nie wiem jak się go obsługuje spod poziomu gildii, ale da się również obsługiwać spod poziomu gracza, np.
http://my.ddo.com/ahazul/
Jeśli chcesz skomentować "Questowanie na wieczor" to wystarczy wejść do tego eventa:
http://my.ddo.com/ahazul/2010/04/08/que ... a-wieczor/
i wpisać coś w pole "Leave a Reply" (trzeba być zalogowanym do MYDDO).

Spod poziomu gildii zapewne można podobnie.... Problem może się pojawić tylko, kto będzie mógł lub kto bedzie tam eventy umieszczał
http://my.ddo.com/guild-cannith-gildia_ddopl/

pozdrawiam

//Ahazul
Góra
 E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 10 Kwi 2010, 23:21  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 21:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Cannith
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
otóż zrobiłem test na profilu gildii http://my.ddo.com/guild-cannith-gildia_ddopl/

dodawać eventy mogą najprawdopodobniej oficerowie naszej gildii, gdyż ja posiadam takie uprawnienia tam, tyleż, że widzę jeden problem takiego rozwiązania - do ilu osób to dotrze?


Image
Góra
 E-mail  
 
 [ 10 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry