Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 16 Kwi 2024, 15:26


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Aniol
Offline
 Temat postu: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 27 Sty 2010, 15:14  
Awatar użytkownika

Moderator: Anioł Stróż

Moderator: Anioł Stróż

Rejestracja: 04 Gru 2009, 15:29
Posty: 221

Serwer: Hardcore
Postacie: Aniol
Opis: Wasz ANIOŁ STRÓŻ
Płeć: Facet
Ta część forum dotyczy organizowanych przez was Eventów i Rajdów.
Ale i tu obowiązuja

1 Temat dotyczący RAJDU powinien zawierać - Nazwę rajdu ,przedzial lev,jego dostępnosć(f2p czy kupny),oraz jesli jest w
Adventure Packu także jego nazwę
2 W opisie powinno być zaznaczone na jakim serwerze będzie się odbywał, w jakim dniu (dniach) i w jakich godzinach.
3 W Pierwszym poście powinna znajdować się uaktualniona informacja
4 Dozwolone jest podbijanie tematu w celu utrzymania go w "swierzosci" TYLKO DO CZASU ODBYCIA GO (czyli daty wykonania) .Po tym terminie wszelkie zbędne posty maja byc skasowane
5 Wszelkie dyskusje dotyczące Rajdów i Eventów powinny odbywać w osobnych tematach powiązanych tematem
Góra
 Profil E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 28 Sty 2010, 22:08  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 22:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Hardcore
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Dodałbym jeden pkt.:
6 Jeśli opis (Eventu bądź Rajdu) jest napisany w kilku postach (często dla estetyki) koniecznie wyłącz podpis w każdym z nich!
Zdjęcie:
Spoiler: Pokaż
Image


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 Profil E-mail  
 
Ahazul
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 01 Kwi 2010, 08:04  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 13 Wrz 2009, 12:10
Posty: 17
Favor: Neutralny
Hejka Anioł

Troszeczkę bym zmienił tą regułę na bardziej przejrzystą, tj

1. W temacie należało by umieścić w kolejności
- datę wraz z godziną kiedy będzie całe to wydarzenie
- server
- rodzaj eventu tj raid czy party
- nazwa eventu
- p2p lub f2p
- lvl

Przykład:
2010-04-01 g19:00 Ser:Cannith Party Gianthold p2p lvl 13+

Dlaczego tak:
- wszystkie niezbędne wg mnie informacje są zawarte w temacie
- nie czytasz posta, jeśli nie masz czasu, postaci na danym serwie, wymaganego adventure packa czy lvl, czyli zyskujesz trochę czasu w życiu.

2. W opisie/poście powinny być informacje odnośnie, co trzeba mieć/spełniać aby się zapisać, tj informacje odnośnie dostępu do questu/access oraz co tam trzeba zdobyć lub jaki update można zyskać
3. Piszący posta jest odpowiedzialny, aby w pierwszym poście wszystko było czytelne, tj. robi update kto się zapisał, klasa, lvl itp.

pozdrawiam
Ahazul
Góra
 Profil E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 01 Kwi 2010, 11:27  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 20:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Hardcore
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
ja jako moderator działu się wypowiem:

Cytuj:
1. W temacie należało by umieścić w kolejności
- datę wraz z godziną kiedy będzie całe to wydarzenie
- server
- rodzaj eventu tj raid czy party
- nazwa eventu
- p2p lub f2p
- lvl

Przykład:
2010-04-01 g19:00 Ser:Cannith Party Gianthold p2p lvl 13+


- pomysł z datą i godziną według mnie odpada, bo raczej będzie kilka wypadów, poza tym niektórzy ludzie się nie zainteresują czymś gdzie data im nie pasuje a gdyby mogłyby być inne to by poszli, patrząc dalej na to mogłoby powstać przez to wiele podobnych tematów na to samo wydarzanie tylko z inną datą a to zaśmieciłoby troszkę forum

- pomysł z serwerem w nazwie to bardzo dobry pomysł! będzie trzeba to wprowadzić jako wymóg

- rodzaj eventu - raid czy party hmmm myślę że większość osób będzie wiedziała na co już się pisze

- p2p czy f2p to już jest lepiej napisać zamiast p2p nazwę adventure packa tak jak jest teraz

- lvl też ją są

- a przykładowy tytuł według mnie nie zbyt czytelny, za dużo cyferek w nim, ale to moje zdanie


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Ahazul
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 09:21  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 13 Wrz 2009, 12:10
Posty: 17
Favor: Neutralny
Tak sobie myślę nad udoskonaleniem tego całego sytemu wydarzeń na serwerach.

Z mojego punktu widzenia, dla mnie najważniejszy jest serwer, później data i godzina wydarzenia, dalej lvl postaci. W ogóle mnie nie interesują wymagania odnośnie adventure packów, bo mam wszystkie. Niestety nie wszyscy tak mają, więc dla nich to będzie ważne.

Tak czy siak, jak patrze na dział "Eventy i Raidy" to wg mnie będzie się on rozrastał, o ile ludzie, będą coś chcieli robić. będzie coraz to więcej i więcej i więcej tematów, aż się pogubimy.

Mam taki mały pomysł, wypisać wszystkie serwery a pod nie podpiąć kalendarz. Co o tym myślisz ?

pozdrawiam

Ahazul
Góra
 Profil E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 14:46  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 20:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Hardcore
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
oczywiście serwer to rzecz podstawowe, dobrze że zwróciłeś na to uwagę

Cytuj:
Mam taki mały pomysł, wypisać wszystkie serwery a pod nie podpiąć kalendarz. Co o tym myślisz ?


rozwiń tą myśl bo nie wiem czy dobrze rozumiem - chodzi ci o umieszczenie tego w pierwszym poście każdego tematu? czy może o osobny temat z kalendarzem gdzie będzie będą wypisane informacje o eventach/raidach na każdym z serwerów? bo jeżeli o to drugie ci chodzi to świetny pomysł :dobrze: założę dzisiaj taki temat i pogadam z Sarrem, może udostępni nam podobne miejsce na stronie portalu ;)


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 14:54  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 17:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Hardcore
Postacie: Sarrivin (wiz)
I inne
Opis: Założyciel Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
Hmm, usprawnienia wszelkiego rodzaju są u nas zawsze mile widziane :). Ci, co są z nami dłużej wiedzą, że nie raz wprowadzaliśmy pomysły użytkowników - ten również mi się podoba.

Ale na pewno łatwiej byłoby coś takiego zrobić w Portalu. Mogę poszukać jakiegoś skryptu pozwalającego użyć prawdziwego kalendarza i tam umieszczać eventy, raidy i inne wydarzenia.
Na forum temat o takiej długości moim zdaniem mija się z celem, ponieważ zamiast czynić go to czytelnym, staje się on jakimś "kodem" nad którym trzeba wysilić szare komórki.

Także może spróbować w ten sposób? Nie wiem jak by to wyszło w praniu, ale z mojej strony, czemu nie?


Lider i założyciel Portalu, forum, polskiej społeczności DDO oraz Gildii DDO Polska.
Zapraszamy do dołączania!


Rok 2020: Rekrutacja otwarta.

Nasz Discord: https://discord.gg/VNTFeHQ
DDO Polska na Facebooku: https://www.facebook.com/dungeons.dragons.online.polska
Grupa dyskusyjna: https://www.facebook.com/groups/dungeon ... ine.polska
Góra
 Profil E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 02 Kwi 2010, 15:06  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 20:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Hardcore
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
doszliśmy do ogólnego porozumienie w sprawie tego kalendarza, pojawi się takie coś w najbliższym czasie na portalu, w miarę moich możliwości będę tam umieszczał daty wydarzeń na poszczególnych serwerach, mam nadzieję, że powstanie tutaj w dziale link do tego aby wszystkim było łatwiej


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Ahazul
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 08 Kwi 2010, 10:49  
Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 13 Wrz 2009, 12:10
Posty: 17
Favor: Neutralny
Hejka
Znalazłem rozwiązanie. Bardzo proste w wykonaniu, tak przynajmniej mi się wydaje.

Otóż kalendarz jest w MYDDO. Nie wiem jak się go obsługuje spod poziomu gildii, ale da się również obsługiwać spod poziomu gracza, np.
http://my.ddo.com/ahazul/
Jeśli chcesz skomentować "Questowanie na wieczor" to wystarczy wejść do tego eventa:
http://my.ddo.com/ahazul/2010/04/08/que ... a-wieczor/
i wpisać coś w pole "Leave a Reply" (trzeba być zalogowanym do MYDDO).

Spod poziomu gildii zapewne można podobnie.... Problem może się pojawić tylko, kto będzie mógł lub kto bedzie tam eventy umieszczał
http://my.ddo.com/guild-cannith-gildia_ddopl/

pozdrawiam

//Ahazul
Góra
 Profil E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Reguły dotyczące zamieszczania tematów Eventy i Rajdy
PostWysłany: 10 Kwi 2010, 22:21  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 20:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Hardcore
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
otóż zrobiłem test na profilu gildii http://my.ddo.com/guild-cannith-gildia_ddopl/

dodawać eventy mogą najprawdopodobniej oficerowie naszej gildii, gdyż ja posiadam takie uprawnienia tam, tyleż, że widzę jeden problem takiego rozwiązania - do ilu osób to dotrze?


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|