Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 09:34


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Guest
 Temat postu: Najnowszy serwer ? i 1 pytanie :)
PostWysłany: 24 Sty 2011, 18:04  
Awatar użytkownika

Witam,

jestem początkujący w DDO i chciałbym wiedzieć , jaki serwer jest najlepszy/najnowszy dla nowo co powstałego bohatera.

A co do pytania, to czy dam radę trochę pograć bez opłat ? czy tam nam 20-30 całkowicie polegnę bez umieszczania opłat na różne pierdoły... jeśli tak to czy są jakieś sposoby (np. powtarzanie toturiala) aby czasem i pracą (w grze xD) mniej więcej zdobywać te pkt. gold ? Podam przykład gry Travian ... tam faktycznie jest gold , vip itp ale czasem, wytrwałością, męstwem (wiadomo o co chodzi) dorównuję innym graczom ,którzy wydają kasę...

Dzięki za odpowiedź.
Góra
  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Najnowszy serwer ? i 1 pytanie :)
PostWysłany: 24 Sty 2011, 19:28  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 15:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Thelanis
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Najnowszy jest Orien, na Cannith gra najprawdopodobniej najwięcej Polaków.

Co do drugiego pytania - zapoznaj się z tymi tematami
viewtopic.php?f=8&t=60
viewtopic.php?f=8&t=128


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 Profil E-mail  
 
Guest
 Temat postu: Re: Najnowszy serwer ? i 1 pytanie :)
PostWysłany: 24 Sty 2011, 19:39  
Awatar użytkownika

nie rozumiesz Ravenger, albo rozumiesz ale nie zadowala mnie ta odpowiedź, chodzi mi o która tekst... tak ,dasz rade osiągnąć 75% tego co Vip, czasem i chęcią poświęconym na grę itp...