Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 17:29


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 16:45  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 01:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
A co się nad mobem pojawia? Taka niebieska łuna czy napis "save"? Czy masz jakiś splash czy masz tylko jedną kalsę(jaką?)? Warto też sprawdzić czy penetracja z przedmiotu dotyczy czaru, które rzucasz bo może dotyczy tylko niższych lvli czarów (może to głupie ale czasem człowiek może czegoś oczywistego niezauważyć :P). Warto też sprawdzić czy focus masz do dobrej szkoły. Najlepiej napisz jaki czar rzucasz, i jakie masz focusy.

Ja mam teraz wiza7/rogue2 i spokojnie włażą mi charmy oraz web. Nie mam feata spell pen jeszcze ani żadnych focusów, enhy, int i sprzęt mam podobnie.
Góra
 Profil E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 17:30  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 15:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Thelanis
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Napisz też jeszcze jakie czary rzucasz na jakie mobki, np. rzucanie czarów opartych o will na casterów kończy się niepowodzeniem o wiele częściej niż rzucanie ich na wojowników.

BTW - Inhis, jakie jest sensowne SP w endgame?


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 Profil E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 17:44  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 01:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
Ravenger napisał(a):
BTW - Inhis, jakie jest sensowne SP w endgame?

To zależy o jakim engamie gadamy. Na Shroudsy starczy 23 spokojnie. Trochę dalej 25 wystarcza. Na epickach to nie wiem, trzeba by było poczytać, a do tego tam czary instakill nie działają więc można rozpatrywać jakieś cc albo fash to stone i może coś jeszcze... Ogólnie jak dla mnie to 23 to minimum, a wygodnie jest mieć więcej mieć więcej.

Inną kwestią jest klasa, wiz może sobie pozwolić na 2xspell pen feat, a sorc niekoniecznie. I tak pure sorc może mieć 25 z enhami i jednym fatem, bo ta postać w sporym stopniu będzie spamowała czary dmg (wiz tego nie zrobi).
Góra
 Profil E-mail  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 18:20  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 02:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
no to sa wszystko cechy do mojej nekromantki, czyli
fokus, wielki fokus i +1 fokus ze sprzetu jest do nekromancji
+2 do penetracji ze sprzetu jest na 2 lvl czarow, wiec obejmuje command nieumarlych

i o ile na zombiaki i szkielety wszystko dziala, tak na ghuli, zwlaszcza tych w czarnych ubraniach, albo na szkieletow-magow juz nie koniecznie. zwlaszcza te ghule sa oporne. upiory sie komenderuja, choc nie zawsze, ale im jakos szybko przechodzi. spektera ani razu mi sie nie udalo, ani malego, ani duzego.

to samo na trole wyssanie czasem dziala, a czasem nie dziala. Killer (to iluzja) jest bardziej skuteczny ale tylko na male trole i duzo many idzie na ten czar.

czar hold (ten dotyk ghula) przestal dzialac juz na ograch a i orkowego szamana nie chcial lapac. a zwykly hold person to mi moze dwa razy w zyciu sie udal, to wogole nie uzywam.

hold nieumarlych nie dziala mi wogole na upiory ani na ghule (zwykle i czarne), tylko na zombiaki i szkielety. normalnie frustracja ogolna :(

aha, no i oczywiscie chodze z wlaczanym heighten, czy jak tam sie ten metamagiczny fet nazywa.


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related
Góra
 Profil E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 15 Kwi 2010, 10:12  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 15:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Thelanis
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Napisz jeszcze jaki czar masz na myśli pisząc wyssanie.

Command Undead - oparty o will save, najlepiej działa na wojowników, dla "głupich" nieumarłych działa 3d100 sekund, dla tych bardziej rozgarniętych co 20 sekund jest nowy rzut na will (pewnie dlatego upiory po pewnym czasie się wybraniają).

Phanstasmal Killer - dwa save, najpierw will, potem fortitude. O ile trolle mają niskie will to fortitude już wyższe (ale nawet jak wybronią drugi rzut dostają 3d6 dmg).

Ghoul Touch - oparty na fortitude, myślę że zarówno ogry jak i trolle mają zbyt wysokie fortitude, musiałbyś spróbować na jakiś bardziej wątłych przeciwnikach.

Hold Person - poczekaj jak dostaniesz Hold Monster i używaj go wtedy na każdym melee :D

Halt Undead - też oparty o will save, mało inteligentni nieumarli nie wykonują rzutu tylko od razu przechodzą pod kontrolę czaru.

@Inhis - póki co za endgame musi mi wystarczyć Vale i Reaver's Refuge, dałem trochę ciała bo nie kupiłem ani VONa ani Sandów i nie mam żadnych epickich questów. Na 19lvl w Shroudzie miałem SP 25, teraz powinno być 27 (+1 lvl up, +1 z podniesienia charyzmy). Jak już mi się uda wyfarmić odpowiednio dużo materiałów na GS to dojdą jeszcze +3 exc cha co da mi łącznie 36 cha i 29 SP, jak znajdę w końcu +2 cha tom (tym sorcem znalazłem już 2x +1 dex, +1 str, +1 con, +1 wis, 2x +1 int, +2 con, +2 str ale żadnego cha xD) to wyjdzie 30 SP.

Edit - chociaż jak teraz policzyłem to coś mi się tutaj nie zgadza
1d20 + caster level + casting ability modifier + spell penetration bonuses
czyli powinno być:
1d20 + 20 + 11 + 6 (4 z featów, 2 z enh) = 1d20 + 37 :ee:
Szybka przebieżka po Vale i okazuje się że mam SP 26
(Combat): You roll to see if your spell penetrates Fiend-Blood Scorpion's spell resistance. You roll a 6 (+26): spell penetration success!

Ok, DDO Wiki kłamie, poprawny wzór na SP to
1d20 + caster level + feats + enhancements + items


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 Profil E-mail  
 
Asgarna
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 15 Kwi 2010, 11:13  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 15 Mar 2010, 22:11
Posty: 158
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Denister - Art + Zwierzak
Płeć: Facet
Ravenger - bo pewnie brałeś wzór z DDO Wiki. Jest tam błąd bo do SP nie bierze się modyfikatora charyzmy (lub innego współczynnika dla innych klas czarujących)
Ten modyfikator brany jest po uwagę w rzutach na DC.
A przynajmniej tak mi się wydaje po przeczytaniu wielu wątku na forum DDO.com :)
Góra
 Profil E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 15 Kwi 2010, 11:15  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 15:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Thelanis
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Tak, już zauważyłem i wyedytowałem swojego posta i DDO Wiki przy okazji ;)


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 Profil E-mail  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 16 Kwi 2010, 03:53  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 02:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
wielkie dziekuje, poprobuje zwracac uwage co na kogo dziala i na kogo nie dziala, a to wyssanie to mialem obnizanie leveli na mysli, takie jak niektorzy nieumarli maja


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 17 Kwi 2010, 00:56  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Lotti napisał(a):
a to wyssanie to mialem obnizanie leveli na mysli, takie jak niektorzy nieumarli maja


Enervation nie ma save, tylko SR pomaga.

Lotti napisał(a):
wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo


Kliknęło mi się na twój podpis i muszę cię chyba rozczarować, bo po zmianach w DDO od 2007 roku (kiedy to powstało) raczej sporo z tych scenek już by nie było możliwych. Wtedy za to była możliwa inna ciekawa metoda, otóż czar Cloud Kill nie powodował aggro i niszczył CON, efekt był taki, że mag z enlarge rzucał CK z daleka na grupę mobków jak np. te beholdery w Invaders! i czekał poza zasięgiem aż sobie umrą.
Ech dawne czasy. :)


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Spelle, skile, featy i Enhancementy
PostWysłany: 17 Kwi 2010, 14:03  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 02:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
Hexer napisał(a):
Lotti napisał(a):
Lotti napisał(a):
wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo


Kliknęło mi się na twój podpis i muszę cię chyba rozczarować, bo po zmianach w DDO od 2007 roku (kiedy to powstało) raczej sporo z tych scenek już by nie było możliwych. Wtedy za to była możliwa inna ciekawa metoda, otóż czar Cloud Kill nie powodował aggro i niszczył CON, efekt był taki, że mag z enlarge rzucał CK z daleka na grupę mobków jak np. te beholdery w Invaders! i czekał poza zasięgiem aż sobie umrą.
Ech dawne czasy. :)

a co sie zmienilo, co dotyczy tej sprawy? bo ja wlasnie probuje do swojej nekromantki dorobic taki styl gry.


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], DotNetDotCom.org [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|