Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 20 Kwi 2024, 04:27


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
J6A6C6K
Offline
 Temat postu: Budowa Paladyna
PostWysłany: 31 Sty 2010, 19:43  
Awatar użytkownika

Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 31 Sty 2010, 18:05
Posty: 5
Favor: Neutralny
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Orien
Postacie: Earadia Enemy
Płeć: Facet
Witam wszystkich użytkowników , jestem jak na razie zielony w D&DO i mam nadzieję ,że rozjaśnicie troszkę mi to co się pod czupryną kotłuje ;)
A więc od początku - Mam paladyna człowieka na 7 lvl ( mighty protector) z następującymi statsami :
STR 17+3
DEX 14+2
CON 11
INT 13+1
WIS 12+1
CHA 16+3
Z tego co wyczytałem są w porządku .Skille i enhancementy mam jakie mam [( jak będzie potrzeba to wypisze wszystkie ) Wybór był automatyczny u trenera )] A teraz kilka pytanek :

1 - Czy jest jakiś słowniczek skrótów ?
2 - Jaki jest przelicznik kruszcu ( jedna jednostka platyny to tyle złota ... )
3 - Mam 7 lvl i wydaję mi się że daje dupy - mam ze 130hp i z 50 many . Jak zaobserwowałem na party wcale mocny nie jestem ;/ a z tego co wyczytałem to właśnie paladyn powinien spuszczać soczysty wpie**** i osłaniać party natknąłem się również na określenie czołg które mnie nie dotyczy bo to ja jestem nieraz zmuszony chować się za innymi :evil:
4 - Szukałem na tym zacnym forum buildów itp o paladynie ale znalazłem tylko cząstkowe informacje które albo widziałem już wcześnie albo były mi nieprzydatne :P Przydał by się spis skillów i enhancementów na potężnego pala bym mógł wnieść coś do drużyny i to ona się chowała za mną ^^
5 - Jak uaktywnić kolejny lvl czarów , mam 7 lvl i 12+1 mądrości a wciąż tkwię na pierwszym :crazy:
6 - Czy jakiś cennik ddo czy po prostu wymaga czaaaaasu by zaznajomić się z aukcyjnymi cenami - nie chciał bym płacić za coś podwójną cenę.