Ad 1. Niestety wszystko po angielsku.
Ad 2. Opisali koledzy wyżej.
Ad 3. Tu się mogę nawypisywać
Mam 7 lvl mighty protectora, którego nie robiłem własną rączką tylko wybrałem ścieżkę jak Ty. Chcesz mieć TANKa? Nie ma sprawy
Ad 4. Podstawa, to armor. Zapewne masz już jakiś Full Plate +2 albo z innymi bonusami. Skoro masz 13 int i jesteś mighty protectorem posiadasz skill COMBAT EXPERTISE co daje Ci +5 do AC (pancerza) niestety jednak modyfikator trafienia jest -5(wóz albo przewóz
) Możesz się zmotywować do tego jakąś tarczą. Ostrzegam: będziesz mieć wtedy TANKa i rzeczywiście będziesz leciał pierwszy i sprowadzał na siebie ich ataki, ale... (jak zawsze ale) Twoje szanse trafienia będą małe więc nie dziw się jak ciągle będzie Ci się pojawiał napis: MISS oznaczający wielkie pudło. Aczkolwiek nie da się tego nie przeskoczyć
Są na szczęście enchancements które kupisz za AP takie jak: Action Boost: armor, attack które (teraz zależy jak wykorzystasz) pomogą Ci trafić, lub zwiększyć jeszcze bardziej AC a do tego Human Versatility (jeśli grasz człowiekiem) też zwiększające dokładnie to samo. Jeśli zrobisz tak by Twoje AC było na prawdę duże możesz dołożyć do tego tarczę z np. Fire Guard 1d4 obrażeń przeciwnikowi jeśli Cię trafi i Pancerz z 1d4 (na 8 lvl będziesz miał dostępne pancerze na aukcjach z 1d8) Electric Guard. To wszystko sprawia że będziesz miał niezłego TANKa, ale uważaj. To wszystko jest dobre do starcia wręcz, od magów trzymaj się z daleka jeśli nie masz dobrego Medyka w pobliżu.
Ad 5. Od 8 będziesz miał następne, później 12, 16 i 20
Ad 6. To fakt, Rynek jest zmienny także czekaj na dogodną sytuację lub Biduj towary (podnoś cenę w ostatnich minutach aukcji)
Ad 7. Z tego co zrozumiałem chodzi Ci chyba o przedmioty którymi się posługujesz ale co i jak to opisał Ci Anioł.
P.S do Anioła lub osoby która wie: jak można przypisać broń do siebie? Proszę nie wysyłaj mi linku gdzie mogę sobie to przeczytać tylko powiedz gdzie dokładnie to można zrobić? Z góry dziękuję!