Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 17:16


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 02 Lut 2010, 12:15  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 15:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Thelanis
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Udaj się do tawerny lub Rest Shrine (chyba musisz odpocząć przed wyborem czarów, nie pamiętam czy wystarczy samo przebywanie w pobliżu shrine, chyba nie).
Pojawi Ci się ikonka przygotowywania czarów.
Image

Otwierasz statystyki swojej postaci, zakładka spells
Image

W moim przypadku jest 5 bocznych zakładek, w Twoim będą 2.
Pierwsza (takie małe kwadraciki) pokazuje wszystkie Twoje przygotowane czary.
Druga (L1) umożliwia wybór czarów do zapamiętania z 1lvl.
Klikasz na L1, pojawią Ci się wszystkie dostępne dla Ciebie czary, możesz wybrać dwa do zapamiętania (ponieważ jesteś na 6lvl pal).
Klikasz na jeden z nich np. Bless i przeciągasz go dół gdzie masz dwa kwadraty (na screenie są trzy) - miejsca na czary do zapamiętania. Następnie wybierasz kolejne zaklęcie w ten sam sposób.

Pamiętaj że niektóre czary (np. Protection from Evil) wymagają specjalnych komponentów, jeśli ich nie masz nie możesz rzucić wybranego czaru. Komponenty dla paladyna możesz kupić np. w marketplace u Divine Reagent Vendor


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 Profil E-mail  
 
RobertTheGod
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 06 Lut 2010, 13:16  
Awatar użytkownika

Zawadiaka

Zawadiaka

Rejestracja: 27 Sty 2010, 18:06
Posty: 18
Favor: Neutralny

Serwer: Ghallanda
Postacie: Robertthegod
Opis: Dancing in the monlight!
Płeć: Facet
kalinaNBA napisał(a):
A gdzie można wziąść te czary dla palla bo cały czas mam szare skille amam 6 lvl

Po prostu idź do tawerny albo innego miejsca gdzie się pojawiasz gdy zginiesz. Tam wciśnij "c" czyli kartę postaci a później zmień na zakładkę "spells" czyli czary i przesuwasz te które Ci pasują w wolne miejsce poniżej. Później żeby mieć do nich dostęp te z tego miejsca (wolnego miejsca zanim wrzuciłeś tam czar który Ci pasował) wrzuć do swojego paska ze skrótami by je uruchamiać kiedy Ci się podoba :)


ANGRY SURF RIDER!
Góra
 Profil E-mail  
 
Krzychu
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 11:33  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 14 Kwi 2010, 10:37
Posty: 4
Favor: Neutralny
Witam wszystkich forumowiczów. Z samą tematyką D&D spotkałem się tylko w grach komputerowych ( BG 1 i 2, NWN 1 i 2, oraz ToEE ) do wersji papierowej nigdy mnie nie ciągnęło. W DDO gram od wczoraj i właśnie stworzyłem sobie postać - konkretnie ludzkiego Paladyna z którego chciałbym zrobić zabójcę nieumarłych (w BG 2 była taka podklasa).

Z uwagi na to, że to pierwsza postać i mechaniki do końca nie kojarzę postanowiłem pójść na łatwiznę i odpaliłem ścieżkę Płomień Sprawiedliwości (duża siła, ataki po łuku oraz wspieranie się magicznymi przedmiotami). Jedyne nad czym się zastanawiam to wybór odpowiednich ENHANCEMENT (nie wiem jak to odmienić). Wykorzystując Planner stworzyłem taką ich listę:
    Paladin Weapons of Good
    Unyielding Sovereignty
    Follower of the Sovereign Host
    Paladin Courage of Good I
    Paladin Bulwark of Good III
    Paladin Focus of Good III
    Paladin Resistance of Good I
    Paladin Divine Righteousness I
    Paladin Extra Lay on Hands III
    Paladin Extra Smite Evil I
    Paladin Hunter of the Dead III
    Paladin Redemption III
    Paladin Devotion IV
    Paladin Charisma II
    Paladin Divine Light III
    Paladin Extra Turning III
    Paladin Improved Turning III
Mój plan na grę tym Paladynem jest prosty. Jeżeli będę miał doczynienia z nieumarłym zatłukę go ręcznie, jeśli będzie ich wielu albo ich odpędzę albo zniszczę przy pomocy Divine Light. W party to samo plus aury oraz wskrzeszanie i leczenie - jeśli zajdzie taka potrzeba ewentualnie jakieś zwoje magiczne, różdżki itp (w końcu będę rozwijał Używanie magicznych urządzeń)

W sumie wszystko pięknie i cacy ale ta czysta teoria... dlatego mam prośbę o rade do graczy którzy grają lub grali paladynami. Czy to ma szanse powodzenia ?
Góra
 Profil E-mail  
 
Kuba30
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 13:37  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 12 Paź 2009, 19:07
Posty: 24
Favor: Neutralny
Buteleczek manny nie mozna dostac w zadnym sklepie . Butle dostajesz z nagród po zrobieniu zadania , lub znajdujesz je podczas wykonywania danego zadania ,chyba ze jestes bogaty to mozesz sobie dokupic butle many na aukcii
Góra
 Profil E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 13:45  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 01:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
Kuba30 napisał(a):
Buteleczek manny nie mozna dostac w zadnym sklepie . Butle dostajesz z nagród po zrobieniu zadania , lub znajdujesz je podczas wykonywania danego zadania ,chyba ze jestes bogaty to mozesz sobie dokupic butle many na aukcii

Albo jeśli nie skąpi grosza na grę :P Ale do tej pory nie poznałem polaka, który by regularnie kupował potki many za realną kasę :)
Góra
 Profil E-mail  
 
Recca
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 15:41  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 09 Paź 2009, 14:57
Posty: 277
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Recca, Tiviel, Recster, Tinuvel
Płeć: Facet
@Krzychu

Odpędzanie nieumarłych szybko staje się bezużyteczne, niestety.

Nie ma sensu moim zdaniem nastawiać się na leczenie, many będzie na to za mało, zresztą główną rolą paladyna jest zabijanie:) Lay on Hands wystarczy, dodatkowo można używać Heal zwojów mając odpowiednio wysokie UMD (użycie dowolnego przedmiotu), no i są jeszcze wandy. Dlatego Devotion IV to zdecydowanie za dużo. By móc wskrzeszać wystarczą 2 ranki, a jak już będziesz miał wystarczająca wysokie UMD będziesz wskrzeszał ze zwojów i możesz z tego Enhancementa w ogóle zrezygnować.

W Resistance of Good przydało by się więcej rank, kosztem np, Focus of Good, które takie dobre nie jest.

Przydało by się również Paladin Exalted Smite oraz Paladin Divine Sacrifice, które dość mocno zwiększą twoje obrażenia, jak również Divine Might. Chociaż ciężko o AP na to wszystko:)
Góra
 Profil  
 
Krzychu
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 17:31  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 14 Kwi 2010, 10:37
Posty: 4
Favor: Neutralny
Dzięki - właśnie o taką odpowiedz mi chodziło. Krótka i rzeczowa.

Teraz kolejne pytania:

Czy dużo jest nieumarłych przeciwników na późniejszych etapach (ostatni "Łowca" jest dopiero na 18 poziomie) ? Chciałbym wiedzieć jak opłacalny będzie Łowca Nieumarłych (a właściwie Hunter of the Dead) bo Paladin Extra Turning III i Paladin Improved Turning III są wzięte dlatego że wymagane są do "Łowcy". Jeżeli je odrzucę to sam Łowca też odpada - cały pomysł do kosza.

Jeśli chodzi o leczenie to źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi raczej o nakładanie rąk, wskrzeszanie i leczenie przypadłości - wszystko featy nie czary.

Devotion - jak sam zauważyłeś jest do wskrzeszania ze 100% zdrowia a nie do czarów jako takich ( a właśnie czy devotion zadziała razem z nakładaniem rąk ? ).

UMD - pytanie jaki będzie mniej więcej max poziom czarów które będę mógł rzucać ze zwojów ?

Divine Might - będę miał przy mojej charyzmie (16) tylko 2 poziomy - nie wiem czy się opłaca...

Paladin Divine Sacrifice i Paladin Exalted Smite - oba bardzo ciekawe - wcześniej nie zwróciłem na nie szczególnej uwagi

Jesli chodzi o Aury to jest to raczej sprawa otwarta koszt w AP jest taki sam.
Góra
 Profil E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 17:48  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 01:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
Krzychu napisał(a):
UMD - pytanie jaki będzie mniej więcej max poziom czarów które będę mógł rzucać ze zwojów ?

To sam możesz obliczyć jak wiesz jakie umd będziesz miał :) Mozesz jeszcze do tego dodać parę puncików (+4 z gh wyklikanego, może jakis +1/+2 luck, no i inne itemy)
Wymaganie umd to 18 plus dwukrotny poziom "caster level" na przedmiocie (każdy wand czy scroll ma tę wartość) jeśli dobrze pamiętam.
Góra
 Profil E-mail  
 
Recca
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 14 Kwi 2010, 18:05  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 09 Paź 2009, 14:57
Posty: 277
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Recca, Tiviel, Recster, Tinuvel
Płeć: Facet
Krzychu napisał(a):
Devotion - jak sam zauważyłeś jest do wskrzeszania ze 100% zdrowia a nie do czarów jako takich ( a właśnie czy devotion zadziała razem z nakładaniem rąk ? ).

Devotion działa na czary, które rzucasz używając many, a LoH czarem nie jest więc nie działa. Wskrzeszenie ze 100% hp nie jest bardzo istotne, ważne by danego członka party ożywić, a paladyn ma wiele innych przydatniejszych Enhancementów, dlatego nie za wiele jest "wolnych" AP.

By móc rzucać zwoje z czarem Heal (Uzdrowienie) przy rzucie 1 potrzeba 40 UMD, nie jest łatwo to osiągnąć ale da się. Zwój wskrzeszenia na 100% szansę na rzucenie wymaga trochę mniej, 36 UMD. Fire shield, teleport również 36. W sumie to innych zwojów raczej potrzebować nie będziesz (no może jeszcze Reconstruct dla Warfrogedów, nie pamiętam jego UMD).

Divine might się opłaca, nawet jeżeli to tylko 2 ranki. Zwiększy twoje obrażenia o +4, czyli tyle ile 8 punktów w siłę. Dodatkowo jeżeli walczysz dwiema brońmi obie dostają pełny bonus do obrażeń.

Lepszy na chwilę obecną wydaje się Knight of the Chalice, ponieważ zwiększa szansę na trafienie i obrażenia przeciwko złym pozasferowcom, których na wyższych poziomach jest cała masa. W wyniku błędu (może nawet zamierzonego;p) działa również na nieumarłych, przez co wydaje się lepszy od łowcy nieumarłych. Błąd ten jest już dość stary i nie wiadomo czy go kiedyś naprawią. A nieumarłych na 20 poziomie też spotkasz na poziomie trudności Epic w Adventure packu Sands of Menechtarum.
Góra
 Profil  
 
Krzychu
Offline
 Temat postu: Re: Budowa Paladyna
PostWysłany: 18 Kwi 2010, 01:48  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 14 Kwi 2010, 10:37
Posty: 4
Favor: Neutralny
Siemka - trochę mi to zajęło, ale już jestem z czymś takim.
Założenia tego paladyna są bardzo proste:
    Łowca nieumarłych - no cóż po prostu lubię te klimaty
    Walka bronią dwuręczną - duże obrażenia podstawowe + Power Attack - jak największe obrażenia ( brak punktów na DEX i dwie bronie na raz :-( )
    Toughness - musi wyrównać niedobory w punktach życia Con = 10
    Dużo many i wydłużenie zaklęcia - dla dwóch wzmocnień
    Smite Evil i Divine Sacrifice I - jeśli musiałbym zadać większe obrażenia
    Versatility - przydaje mi się (przynajmniej na początku)
    Aury - taka zapchaj dziura przy poziomach


Character Plan by DDO Character Planner Version 3.34
DDO Character Planner Home Page

Level 20 Lawful Good Human Male
(20 Paladin)
Hit Points: 282
Spell Points: 503
BAB: 20\20\25\30\30
Fortitude: 20
Reflex: 13
Will: 16

Starting Ending
Abilities Base Stats Base Stats
(28 Point) (Level 1) (Level 20)

Strength 16 17
Dexterity 8 8
Constitution 10 10
Intelligence 8 8
Wisdom 14 14
Charisma 16 20


Starting Ending
Base Skills Base Skills
Skills (Level 1) (Level 20)

Balance -1 -1
Bluff 3 5
Concentration 0 0
Diplomacy 3 5
Disable Device n/a n/a
Haggle 3 5
Heal 6 25
Hide -1 -1
Intimidate 3 5
Jump 3 3
Listen 2 2
Move Silently -1 -1
Open Lock n/a n/a
Perform n/a n/a
Repair -1 -1
Search -1 -1
Spot 2 2
Swim 3 3
Tumble n/a n/a
Use Magic Device 5 16.5

Level 1 (Paladin)
Feat: (Human Bonus) Power Attack
Feat: (Selected) Toughness
Feat: (Automatic) Attack
Feat: (Automatic) Aura of Good
Feat: (Automatic) Defensive Fighting
Feat: (Automatic) Heavy Armor Proficiency
Feat: (Automatic) Heroic Durability
Feat: (Automatic) Light Armor Proficiency
Feat: (Automatic) Martial Weapon Proficiency (ALL)
Feat: (Automatic) Medium Armor Proficiency
Feat: (Automatic) Shield Proficiency (General)
Feat: (Automatic) Simple Weapon Proficiency
Feat: (Automatic) Smite Evil
Feat: (Automatic) Sneak
Feat: (Automatic) Sunder
Feat: (Automatic) Trip
Enhancement: Follower of the Sovereign Host
Enhancement: Human Versatility I
Enhancement: Paladin Focus of Good I


Level 2 (Paladin)
Feat: (Automatic) Divine Grace
Feat: (Automatic) Lay on Hands
Enhancement: Paladin Extra Smite Evil I
Enhancement: Paladin Devotion I
Enhancement: Paladin Toughness I


Level 3 (Paladin)
Feat: (Selected) Two Handed Fighting
Feat: (Automatic) Aura of Courage
Feat: (Automatic) Divine Health
Feat: (Automatic) Fear Immunity
Enhancement: Paladin Courage of Good I
Enhancement: Paladin Bulwark of Good I
Enhancement: Paladin Resistance of Good I
Enhancement: Paladin Extra Lay on Hands I
Enhancement: Racial Toughness I


Level 4 (Paladin)
Feat: (Automatic) Turn Undead
Enhancement: Human Versatility II
Enhancement: Paladin Extra Smite Evil II


Level 5 (Paladin)
Enhancement: Paladin Divine Sacrifice I
Enhancement: Paladin Devotion II
Enhancement: Paladin Divine Might I


Level 6 (Paladin)
Feat: (Selected) Extend Spell
Feat: (Automatic) Remove Disease
Enhancement: Unyielding Sovereignty


Level 7 (Paladin)
Enhancement: Paladin Toughness II
Enhancement: Paladin Extra Turning I
Enhancement: Paladin Improved Turning I


Level 8 (Paladin)
Enhancement: Paladin Exalted Smite I
Enhancement: Paladin Extra Lay on Hands II


Level 9 (Paladin)
Feat: (Selected) Improved Two Handed Fighting
Enhancement: Human Versatility III
Enhancement: Racial Toughness II


Level 10 (Paladin)
Enhancement: Paladin Hunter of the Dead I


Level 11 (Paladin)
Enhancement: Paladin Redemption I


Level 12 (Paladin)
Feat: (Selected) Greater Two Handed Fighting
Enhancement: Paladin Extra Turning II
Enhancement: Paladin Improved Turning II


Level 13 (Paladin)
Enhancement: Paladin Improved Turning III


Level 14 (Paladin)
Enhancement: Paladin Divine Might II
Enhancement: Paladin Extra Turning III


Level 15 (Paladin)
Feat: (Selected) Mental Toughness
Enhancement: Paladin Hunter of the Dead II


Level 16 (Paladin)
Enhancement: Paladin Extra Lay on Hands III
Enhancement: Paladin Divine Might III


Level 17 (Paladin)
Enhancement: Human Versatility IV


Level 18 (Paladin)
Feat: (Selected) Improved Mental Toughness
Enhancement: Paladin Hunter of the Dead III


Level 19 (Paladin)
Enhancement: Paladin Bulwark of Good II
Enhancement: Paladin Resistance of Good II


Level 20 (Paladin)
Enhancement: Paladin Weapons of Good
Enhancement: Paladin Divine Might IV

Tak jak ostatnio - prośba o jakieś rady. Co zostawić a co można by ulepszyć.
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: DotNetDotCom.org [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|