Krzychu napisał(a):
Devotion - jak sam zauważyłeś jest do wskrzeszania ze 100% zdrowia a nie do czarów jako takich ( a właśnie czy devotion zadziała razem z nakładaniem rąk ? ).
Devotion działa na czary, które rzucasz używając many, a LoH czarem nie jest więc nie działa. Wskrzeszenie ze 100% hp nie jest bardzo istotne, ważne by danego członka party ożywić, a paladyn ma wiele innych przydatniejszych Enhancementów, dlatego nie za wiele jest "wolnych" AP.
By móc rzucać zwoje z czarem Heal (Uzdrowienie) przy rzucie 1 potrzeba 40 UMD, nie jest łatwo to osiągnąć ale da się. Zwój wskrzeszenia na 100% szansę na rzucenie wymaga trochę mniej, 36 UMD. Fire shield, teleport również 36. W sumie to innych zwojów raczej potrzebować nie będziesz (no może jeszcze Reconstruct dla Warfrogedów, nie pamiętam jego UMD).
Divine might się opłaca, nawet jeżeli to tylko 2 ranki. Zwiększy twoje obrażenia o +4, czyli tyle ile 8 punktów w siłę. Dodatkowo jeżeli walczysz dwiema brońmi obie dostają pełny bonus do obrażeń.
Lepszy na chwilę obecną wydaje się Knight of the Chalice, ponieważ zwiększa szansę na trafienie i obrażenia przeciwko złym pozasferowcom, których na wyższych poziomach jest cała masa. W wyniku błędu (może nawet zamierzonego;p) działa również na nieumarłych, przez co wydaje się lepszy od łowcy nieumarłych. Błąd ten jest już dość stary i nie wiadomo czy go kiedyś naprawią. A nieumarłych na 20 poziomie też spotkasz na poziomie trudności Epic w Adventure packu Sands of Menechtarum.