Jest pokazany na filmiku, ale rozpiski na forum nie ma. A co do tego mojego builda, 2 poziomy wojownika i 2 poziomy łowcy mogłoby być ciekawą opcją, przyszło mi jeszcze do głowy. Bardowi na dobrą sprawę 2 czary z 6tego wystarczą (szczególnie jeśli nie ma ambicji healować, a troll nie jest mu niezbędny), a z tych 4 poziomów wchodzą 3 darmowe featy, (rapid shot, 2 featy z woja), +1 BAB, dodatkowe hp i lepsze savy. Problem tylko jest taki, że odpada w ten sposób capstone barda (+2 do CHA, penetracji czarów, DC czarów ze szkoły zaklinania i szereg pomniejszych bonusów) i 4 caster levele do przebijania SR, więc taki oczywisty wybór to to niestety nie jest...
(i wiem, za wojownika też trochę skilli poleci, ale to można łatwo uzupełnić nie maxując na przykład UMD - poza zwojami najwyższy potrzebny UMD to 30, przy +4 za GH, +10 za CHA zakładając itemek +5, wychodzi nam wymagany bazowy UMD 16 do praktycznie dowolnego ekwipunku. Niżej, jeśli wziąść pod uwagę naszyjnik +3 UMD z STK, tomki, itemek +6 albo +7 do CHA, mikstury z House D i itemki z exceptional bonusem do CHA - oczywiście gromadzenie tych wszystkich buffów tylko po to, żeby coś założyć byłoby kłopotliwe, ale UMD trzeba mieć, żeby coś ubrać, a nie nosić, a poza tym tak nisko raczej nie trzebaby schodzić. Poza tym koleś bezproblemowo się skradał mając sneak i move silently jako crossclassy, więc te skille też pewnie na 23 z bazy nie będą potrzebne...)
PS. I te 2 punkty do zręczności z rozwojów mi tak jakoś nie pasują, niby zręczność to dodatkowa szansa trafienia i +1 do sneaka i move silently, ale jednak raczej bym charyzmę chyba o +5 podnosił. To też redukuje straty w przypadku opcji z bardem/wojownikiem/łowcą...
Edit: Mój błąd, naszyjniczek do UMD z Delery jest.