Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 24 Wrz 2018, 05:47 Obecny czas: 24 Wrz 2018, 05:47


 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Inhis
Offline
 Temat postu: Płatności
PostWysłany: 22 Wrz 2009, 23:11  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 02:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDOpl
Płeć: Facet
W jaki sposób można najłatwiej i najszybciej zapłacić za ddo? To pytanie męczyło mnie jakiś czas. Chyba nie znam odpowiedzi, ale jestem w stanie przedstawić możliwe wyjścia dla nas Polaków. Ogólnie rzecz ujmując mamy 2 możliwości: PayPal lub karta kredytowa. Najpierw omówię tę drugą możliwość.
Karta kredytowa przestaje być ostatnio straszna - jeśli znamy warunki jej użytkowania i uzupełniamy kartę w terminie to w zasadzie rocznie zapłacimy jakiś grosz za jej użytkowanie i tyle. Nie mniej jednak istnieją inne możliwości. Są karty przeznaczone tylko do kupowania przez internet i nie są to karty kredytowe. Obecnie jest ich niewiele, ja znam dwie:
http://www.ingbank.pl/u235/navi/61695 - karta z ING

http://kartainternetowa.pl/ - karta z WBK , poniżej kilka słów od Kamykera na jej temat.
Kamyker napisał(a):
Nie wiem czy można przez internet zamówić karte internetową z WBK...
1. Idziemy do BZ WBK i tam pytamy się o karte internetową VISA, powinni dać ją za darmo
2. Wchodzimyna strone: https://www.centrum24.pl/kartainterneto ... index=1823 (albo kartainternetowa.pl i potem rejestracja)
3. Wypełniamy wszystko (jak nie wiecie co wpisać w jakieś pole to zobaczcie: http://static.bzwbk.blue.pl/tv_03.html )
4. Zarejestrowaliście karte, teraz znowu idziecie do BZ WBK i wpłacacie kase (można też przelewem ale to kosztuje 1 zl )
5. Za Vipa płacimy w https://myaccount.turbine.com logujesz się i klikasz Get Unlimited Access.
6. Za Premium płacisz kupując dowolną ilość TP (W grze wchodzimy na DDO Store i klikamy Get more)

3% prowizji za zmiana z zl na $ i CHYBA 1 zl za każdą zapłatę



Co do PayPal - tu firma zarabia na przewalutowaniu waszej frosy (zł -> $), z tego co wiem nie za wiele. Nie mniej jednak należy najpierw uzupełnić konto PayPal. Można to zrobić za pomocą przelewu(operacja jest księgowana w 2 do 4 dni od przelania kasy) lub podpinając kartę kredytową pod konto (to w naszym przypadku chyba bez sensu bo równie dobrze można użyć karty bezpośrednio).

W przypadku gdyby z jakiś dziwnych powodów nasza karta kredytowa nie współgrała z ddo pozostaje nam pośrednictwo przez PayPal. Nie mniej jednak mylśę, że nie będzie takiej potrzeby.

Treść starego posta (przed edycją)
Cytuj:
Masakra, klnę dziś przez cały dzień.

Zamówiłem karę kredytową specjalnie dla tej gry. W końcu przyszła (cirrus/maestro), zadowolony chce nią zapłacić, wpisuje wszystko dobrze i dostaje komunikat "* Invalid credit card number. [err: 20083]" (chyba 40 razy sprawdzałem poprawność kodu)... Tę odpowiedź dostaję natychmiast więc raczej nie jest sprawdzana jakaś suma kontrolna, raczej nie ma u mowy o pobieraniu z bazy.

Nie dość, że mają mało opcji płatniczych to jeszcze takie które nie działają. Zdenerwowało mnie to do tego stopnia, że chyba dam sobie spokój z grą... GRRRRRR


Ostatnio edytowany przez Inhis, 26 Wrz 2009, 14:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 22 Wrz 2009, 23:15  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 18:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Cannith
Postacie: Sarrivin (wiz)
Grunthar (rog)
Danthar (pal)
Gardeus (clr)
Opis: Założyciel Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Inhis napisał(a):
Masakra, klnę dziś przez cały dzień.

Zamówiłem karę kredytową specjalnie dla tej gry. W końcu przyszła (cirrus/maestro), zadowolony chce nią zapłacić, wpisuje wszystko dobrze i dostaje komunikat "* Invalid credit card number. [err: 20083]" (chyba 40 razy sprawdzałem poprawność kodu)... Tę odpowiedź dostaję natychmiast więc raczej nie jest sprawdzana jakaś suma kontrolna, raczej nie ma u mowy o pobieraniu z bazy.

Nie dość, że mają mało opcji płatniczych to jeszcze takie które nie działają. Zdenerwowało mnie to do tego stopnia, że chyba dam sobie spokój z grą... GRRRRRR

Hej!

Nie ma z tym problemu. Załóż sobie konto tutaj: http://www.paypal.pl/pl
Tam dodaj kartę, zweryfikuj, a potem płać w Turbine Store przez PayPal. Dlaczego mogą być ograniczenia? Ano dlatego, że to jest wersja US i Atari może sobie czegoś takiego zażyczyć. Cieszmy się, że nam nie zablokowali tego całkiem, a dali PayPala dla obejścia problemu.

Małe pytanie - gdzie dodawałeś kartę? W Turbine Store w grze, czy w Account Management na stronie?


Image
DDOpl na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/DDOpl/188970980786
Góra
 E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 22 Wrz 2009, 23:28  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 02:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDOpl
Płeć: Facet
w Account Management na stronie.
Góra
 E-mail  
 
Kavalorn
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 23 Wrz 2009, 10:20  
Awatar użytkownika

Redaktor DDOpl

Redaktor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 10:19
Posty: 59
Favor: Dostrzeżony
Można spróbować bezpośrednio z gry. Jeśli nie to tak jak Sarr polecam PayPal - wygodne, zwłaszcza do tranzakcji internetowych.


Image
Góra
 E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 23 Wrz 2009, 11:20  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 02:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDOpl
Płeć: Facet
I oczywiście trzeba zabulić 6,50 za dołączenie karty do konta... Tragedia. Nie dość, że muszę zapłacić za kartę o jeszcze za powiązanie i pewnie za samą transakcję. Wyjdzie mnie to pewnie dwa razy drożej niż realnie powinno.
Góra
 E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 23 Wrz 2009, 12:13  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 18:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Cannith
Postacie: Sarrivin (wiz)
Grunthar (rog)
Danthar (pal)
Gardeus (clr)
Opis: Założyciel Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Inhis napisał(a):
I oczywiście trzeba zabulić 6,50 za dołączenie karty do konta... Tragedia. Nie dość, że muszę zapłacić za kartę o jeszcze za powiązanie i pewnie za samą transakcję. Wyjdzie mnie to pewnie dwa razy drożej niż realnie powinno.

Zwrócą Ci 6,50 po tym, jak aktywujesz kartę w PayPalu. No, chyba że napisali inaczej.


Image
DDOpl na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/DDOpl/188970980786
Góra
 E-mail  
 
Shagh
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 23 Wrz 2009, 12:32  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 10 Wrz 2009, 22:18
Posty: 108
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Shagh - monk.
Płeć: Kobieta
Ech... nie ma to jak czytać do końca. 6.50 pobierają jako próbna transakcja (na sprawdzenie czy karta jest faktycznie prawdziwa), po powiązaniu karty zwrócą 6.50. Paypal tylko zdziera trochę na zmianie waluty...

Tak czy siak jest to najlepszy sposób. Ja miałem trochę problemów z moją kartą debetową (mBank wymaga specjalnego traktowania) którą też można powiązać, ale trochę bólu, trochę łez i już mogę płacić kiedy chce.


Image
Góra
 E-mail  
 
Aniol
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 23 Wrz 2009, 12:38  
Awatar użytkownika

Moderator: Anioł Stróż

Moderator: Anioł Stróż

Rejestracja: 04 Gru 2009, 16:29
Posty: 221

Serwer: Cannith
Postacie: Aniol
Opis: Wasz ANIOŁ STRÓŻ
Płeć: Facet
Ewentualnie inna forma czyli http://kartainternetowa.pl tez prosty sposob , i wszystko do zalatwienia przez internet.
Góra
 E-mail  
 
Sarr
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 23 Wrz 2009, 17:14  
Awatar użytkownika

Administrator

Administrator

Rejestracja: 08 Sie 2009, 18:11
Posty: 467
Miejscowość: Warszawa

Serwer: Cannith
Postacie: Sarrivin (wiz)
Grunthar (rog)
Danthar (pal)
Gardeus (clr)
Opis: Założyciel Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Podklejam temat, to bardzo ważne informacje 8-).


Image
DDOpl na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/DDOpl/188970980786
Góra
 E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Płatności
PostWysłany: 24 Wrz 2009, 11:44  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 02:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Cannith
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDOpl
Płeć: Facet
Anioł napisał(a):
Ewentualnie inna forma czyli http://kartainternetowa.pl tez prosty sposob , i wszystko do zalatwienia przez internet.


Dowiadywałem się na temat tej karty. Obecnie nie jest ona dostępna - będzie dopiero od listopada. Niemniej jednak bank ING ma podobną ofertę jesli dobrze pamiętam (kumpel miał taką kartę).

Dziś się dowiem jak to jest z ta moją kartą.
Góra
 E-mail  
 
 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry