Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 12 Paź 2024, 12:02 Obecny czas: 12 Paź 2024, 12:02


 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Daeron
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 08 Mar 2010, 22:51  
Awatar użytkownika

Zaprawiony w Bojach

Zaprawiony w Bojach

Rejestracja: 16 Lis 2009, 22:11
Posty: 86
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Płeć: Facet
Cytuj:
to jak robienie z maga wojownika = FAIL

viewtopic.php?f=14&t=461&start=0 mehehe :P
Góra
 E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 09 Mar 2010, 00:14  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
jaxoo napisał(a):
jak dla mnie strata punktów na Cleric Improved Empower Healing III Cost: 6 action points żeby zużywało o 4 mniej many :mag:


Kazda ilosc pomaga. Z Empower Healing i Maximize uzywam niemal wylacznie Cure Light i Cure Moderate. Calkiem niezle lecza i maja krotki cool down a jak jest ciezko to walne Cure Serious i juz jest dobrze. A 4 punkty to prawie polowa ile to kosztuje.

Cytuj:
nie wiem wyślę do niego maila i zapytam :noo:


Ano zapytaj. FvS ma ten problem, ze DC ma z WIS a SP z CHA. Jak ktos robi heal bota to ma CHA na max ale czesto na WIS juz nie starcza i nawet jak spusci BB to malo ktore potworki nie robia save. Juz gralem z kilkoma, co na mnie polegali bym zabijal bo oni tylko mogli leczyc i nic wiecej.

Cytuj:
ale jak już w praktyce się znajdzie sprawdzi się lepiej \,,/


Zalezy od gracza. Wlasnie zrobilem VoD z dwoma clericami i FvS, jakby nie ja i drugi cleric to by byla padaczka.

Cytuj:
dla mnie czar który wygania potwora 1hitem jest owerpower :D


Nie jednego a cala grupe. Ale tak, jak w Invaders mozesz poszalec to juz w Vale roznie bywa a w Shavaeath to juz wcale nie dziala z oczywistych powodow.

Cytuj:
jeśli mowa o pvp tak jeśli o pve to się nie zgodzę


Ale kogo obchodzi PvP?

Cytuj:
prawda jest taka że rewelacyjne czary pod dmg ma wizzard nie kleryk


Nie znam sorca czy wiza co by pogardzil BB. Nieraz jest tak, ze arcane nie maja dobrego czaru mimo duzego wyboru a BB dziala i szatkuje. Za pomoca prawie wylacznie Maxxed BB moge latac solo prawie wszedzie i niezle dawac sobie rade.


Image
Góra
 E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 09 Mar 2010, 05:21  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 02:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
Skan napisał(a):
@Inhis

Jeśli za "słabszy" czar uważasz na przykład Moderate/serious/crit cure, to taki uleczy cię za ~100-200 hp przy podobnej lub większej (crit) manie.

Dobra. Wszystko jest pięknie ale podstawowo CCW leczy za 32-52, heal za 150. No i tu faktycznie jest 4x słabiej. Tylko jest kilka innych motywów - na CCW działaja itemy z potency, działa też empowerd i maximize (drogo ale ofensywa na tym zyskuje), rzucany jest szybko i nie martwisz się o recasty. To jest wygodne, szczególnie dla FvS który ma enhy do zwykłego empowed. Nie można tych czarów uznawać za bezwzględnie gorsze^^. Poza tym mi zwykle wystarczy te 100-200. Nie czuję się komfortowo gdy healer czeka aż hp spadnie mi to 10%.

Naturalnie mass heal to fajna sprawa. Buch i wszyscy są wyleczeni ^^ W praktyce jednak częściej widzę spadające na mnie czary typu cure niż heal, a może to ja nie potrafię ich odróżnić ;)

Inna sprawa to kwestia playstyle. To ciągnie za sobą sensowność tego co napisałem wyżej. Już nie mówiąc o tym że FvS czuje się dużo lepiej używając czarów typu cure.

No ale nie będę się kłócił, nie gram i raczej klerem grać nie będę (prędzej fvs ale chyba też dam sobie spokój). Uwierzę w Twoje doświadczenia.

Skan napisał(a):
Nie wiem na jakim levelu jesteś, ale większość swojego "życia" postacie spędzają na 20

Mam 20 lvl ale dzięki za "ojcowską radę" jak to postacie w DDO żyją :)
Góra
 E-mail  
 
jaxoo
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 09 Mar 2010, 09:53  
Awatar użytkownika

Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 22 Wrz 2009, 11:01
Posty: 5
Favor: Neutralny

Serwer: Hardcore
Postacie: Ksiadz Robak cleric 14lev
Opis: yyyeee
Płeć: Facet
Cytuj:
Kazda ilosc pomaga. Z Empower Healing i Maximize uzywam niemal wylacznie Cure Light i Cure Moderate. Calkiem niezle lecza i maja krotki cool down a jak jest ciezko to walne Cure Serious i juz jest dobrze.

można podobny efekt wycisnąć z eq np tarcza co zwiększa o 50% czar leczenia z 2 poziomu efekt z empower healing się nie kumuluje i nie zżera dodatkowej many
Cytuj:
A 4 punkty to prawie polowa ile to kosztuje.

kosztuje 10 - 4 = 6
mniej niż polowa
=======
może się czepiam ale we wszystkim jest sporo racji
po 20 lev pewnie sporo zmienię kto wie może przyznam ci 100% racje
a wtedy z edytuje wcześniejszego posta. amen !
Góra
 E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 09 Mar 2010, 16:15  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Orien
Płeć: Facet
@Inhis
Moje posty w tym temacie odnoszą się głownie do clerica, i czytać je należy w tym kontekście. Szczególnie post porównujący heal do cure pod względem many/efektywności.

Cytuj:
na CCW działaja itemy z potency


Na heal/mass heal też. Na 20 levelu Heal ze wszystkim AP enchami/potency itemem bez empower healing kosztuje ~35 many a leczy ok ~300 hp. Cure critical wounds który jest najmocniejszym curem, w tych samych okolicznościach, z włączonym max/empower uleczy cię za jakieś ~180 przy dobrych obrotach, a kosztuje ~65 many. Przy czym cast-time/cooldown Heal i CCW jest prawie taki sam (heal nieznacznie dłuższy). Czyli wydając prawie dwa razy many więcej, tracisz prawie połowę mocy (+efekty dodatkowe heala). Dodaj do Heala empower healing, i za cenę ~50sp masz 400-450 hp leczenia. Na niższych levelach przedstawia się to podobnie, z tym, że liczby leczone spadają. Przy mass cure/mass heal stosunek liczb wygląda praktycznie tak samo - jedyne co się różni, to cast-time, i dlatego trzeba używać mass curów w sytuacjach w których jest to konieczne.

Cytuj:
Nie czuję się komfortowo gdy healer czeka aż hp spadnie mi to 10%.


Ty nie masz się czuć komfortowo, tylko healorowi ma starczyć many :D Póki nikt nie ginie, póty wszystko gra, choćby healer leczył dopiero gdy postaci zostanie 1hp.

Cytuj:
W praktyce jednak częściej widzę spadające na mnie czary typu cure niż heal, a może to ja nie potrafię ich odróżnić ;)


Nie w praktyce, tylko w danej sytuacji. Jak party zbiera masywny damage, to logiczne, że cooldown i wolny cast-time massheala nie pozwoli na leczenie tylko i wyłącznie tym czarem. Natomiast i w praktyce, i w teorii heal/mass heal ma najlepszy stosunek efektywności do wydanej many i dlatego oszczędnie gospodarujący maną cleric będzie ciskał heal/mass heal kiedy tylko sytuacja na to pozwala.

Cytuj:
nie gram i raczej klerem grać nie będę (prędzej fvs ale chyba też dam sobie spokój)


Polecam FvS - dużo większa zabawa z grania.


A rapparee by name and deed
Góra
  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 09 Mar 2010, 21:45  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
jaxoo napisał(a):
można podobny efekt wycisnąć z eq np tarcza co zwiększa o 50% czar leczenia z 2 poziomu efekt z empower healing się nie kumuluje i nie zżera dodatkowej many


Mysle, ze Sup Potency VI w raczce by sie z ta tarcza nie zsumowalo. :)
I to jest nastepny powod, ze uzywam glownie Cure Light i Moderate Mass.

Cytuj:
Cytuj:
A 4 punkty to prawie polowa ile to kosztuje.

kosztuje 10 - 4 = 6
mniej niż polowa


Ja rozumiem czepiac sie, ale to juz lekka przesada.


Image
Góra
 E-mail  
 
jaxoo
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 10 Mar 2010, 16:43  
Awatar użytkownika

Włóczykij

Włóczykij

Rejestracja: 22 Wrz 2009, 11:01
Posty: 5
Favor: Neutralny

Serwer: Hardcore
Postacie: Ksiadz Robak cleric 14lev
Opis: yyyeee
Płeć: Facet
Cytuj:
Mysle, ze Sup Potency VI w raczce by sie z ta tarcza nie zsumowalo.

no pewnie że nie właśnie to napisałem :P
buff z eq nie sumuje sie z niczym

Cytuj:
Ja rozumiem czepiać sie, ale to już lekka przesada.


to jeszcze nic to było równanie jeśli chodzi o mane

a teraz równanie jeśli chodzi o użyte punkty potrzebne na tego Enhancementa
Cleric Improved Empower Healing I AP cost = 2
Cleric Improved Empower Healing II AP cost = 4
Cleric Improved Empower Healing III AP cost = 6
----------
12
czyli 12 AP trzeba zużyć żeby zmniejszyć kosz many o 4 punkty (bardzo opłacalne :P)
Góra
 E-mail  
 
Inhis
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 10 Mar 2010, 17:05  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 23 Sie 2009, 02:12
Posty: 262
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Inhiss 8wiz/2rogue (reincarnated form sorc)
Inhissss 12lvl clerick
Opis: Oficer Gildii DDO Polska
Płeć: Facet
jaxoo napisał(a):
a teraz równanie jeśli chodzi o użyte punkty potrzebne na tego Enhancementa
Cleric Improved Empower Healing I AP cost = 2
Cleric Improved Empower Healing II AP cost = 4
Cleric Improved Empower Healing III AP cost = 6
----------
12
czyli 12 AP trzeba zużyć żeby zmniejszyć kosz many o 4 punkty (bardzo opłacalne :P)


A na co innego wydasz AP? 12/80 przy tak istotnym bonusie to dla mnie sporo. Pozostałe 68 punktów raczej powinno wystarczyć na inne ważne bonusy.

Gram sorcem i mimo, że mam spory manapool to mam wybite wszystkie enhy pod empowerd i maximize (to razem aż 24) i uważam że się opłaca. Mimo, że to inna para kaloszy to jeśli uważasz że obniżanie kosztu u clericka jest za drogie to idąc tym topem dla sorca mającego sporo many wywalanie 24AP to już totalnie nieporozumienie, tak :P?

A może ta spalająca Ci się mana na beholderach to brak podrasowanego empowerd heal właśnie :P?
Góra
 E-mail  
 
Lotti
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 12 Mar 2010, 14:25  
Zabójca Trolli

Zabójca Trolli

Rejestracja: 29 Gru 2009, 03:59
Posty: 215
Favor: Dostrzeżony
na poczatku odrazu powiem, ze ide sciezka Warpriest of Siberys, wiec nie kombinuje nic sam, zdajac sie na pomysl tworcow, i dlatego pisze wlasnie w tym temacie swoje pytanie

a problem jest taki, ze przestaje ta postacia trafiac wrogow majac ciagle miss, miss, miss, co zaczelo byc bardzo denerwujace, chociaz jak juz trafia (znalazlem fajna maczuge Vicious), to obrazenia sa konkretne

czy sciezka przewiduje, ze z biegiem czasu przestaje sie trafiac (mam obecnie dopiero 6 lvl i juz jest problem), mimo, ze sciezka nazywa sie jak sie nazywa, czy tez musze cos zrobic, zeby bylo dobrze?


wg mnie, najfajniejszy (jak dotychczas) pomysl na postac:
http://www.youtube.com/watch?v=-UqSHCIJ1jo
super zabawa:
http://www.youtube.com/watch?v=-lpFjS_7 ... re=related
Góra
 E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: Cleric - opis klasy
PostWysłany: 12 Mar 2010, 16:36  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 18:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
1. Wylacz Power Attack, daje -5 to-hit. Zawsze poexperymentuj ale jak masz ciagle miss to wylacz i zobacz. DMG bedzie znacznie mniejszy ale przynajmniej bedzie.
2. Postaraj sie o bron z jak najwiekszym plusem. Masz chyba level 6 to +4 powinno byc w uzyciu. Nie martw sie o dodatkowe efekty bo nic nie pomoga jak nie trafisz.
3. Zawsze uzywaj buffow jak Bless i Divine Favor poki co by dostac extra +2 to-hit. Mysle, ze Bull Str to standard dla ciebie. Na poziomie 7 dostaniesz super buff dla siebie Divine Power, ten ci mocno pomoze. Mozesz kupic potki z Heroism dla extra +2 a potem postarac sie zdobyc Greater Heroism dla +4.

Generalnie to jak chcesz troche pomachac to musisz zawsze polegac na buffach a i z nimi czasem mozesz miec problem bo jednak ta klasa do tego nie zostala stworzona.


Image
Góra
 E-mail  
 
 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|