Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Ostatnia wizyta: 07 Gru 2019, 23:39 Obecny czas: 07 Gru 2019, 23:39


 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Kamyker
Offline
 Temat postu: Trap the Soul
PostWysłany: 09 Sty 2010, 17:59  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Nie do końca rozumiem Trap the Soul. Może mi ktoś to wytłumaczuć albo podać link z dobrze wyjaśnionym tym pojęciem.


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Drachenfels
Offline
 Temat postu: Re: Trap the Soul
PostWysłany: 28 Sty 2010, 07:55  
Zbłąkany Wędrowiec

Zbłąkany Wędrowiec

Rejestracja: 28 Sty 2010, 07:40
Posty: 3
Favor: Neutralny
Służę pomocą :)
"Trap the Soul" - oznacza "uwięzienie duszy"

Jeżeli pytasz o czar o tej nazwie w DDO to jego definicja jest następująca:
Cytuj:
"Forces a creature's life force and its material body into a gem on a failed Will save. Although this essentially 'kills' the target, it is not a death effect and functions on creatures such as undead (but not most constructs). This spell requires a khyber dragonshard as a special material component."

Co tłumaczy się mniej więcej tak:
"W przypadku nieudanego rzutu obronnego na wolę, więzisz siły życiowe istoty i jej materialne ciało w klejnocie. Chociaż ta czynność w zasadzie zabija cel, nie zalicza się to do efektów śmiertelnych więc działa na istoty takie jak nieumarli (ale nie na większość konstruktów). Ten czar wymaga dragonshard jako specjalnego komponentu materialnego.

W SRD 3.5 ten czar wygląda tak:

Cytuj:
Trap the soul forces a creature’s life force (and its material body) into a gem. The gem holds the trapped entity indefinitely or until the gem is broken and the life force is released, which allows the material body to reform. If the trapped creature is a powerful creature from another plane it can be required to perform a service immediately upon being freed. Otherwise, the creature can go free once the gem imprisoning it is broken. (...)


w polskim tłumaczeniu SRD 3.5:
Cytuj:
Uwięzienie duszy zamyka siły życiowe stworzenia (i jego materialne ciało) w klejnocie. Ofiara przebywa w kamieniu przez nieskończenie długi czas lub do jego zniszczenia, co uwalnia siły życiowe i pozwala odtworzyć się materialnemu ciału. Jeżeli uwięzisz w ten sposób potężną istotę z innego planu, to po uwolnieniu możesz domagać się od niej wykonania usługi. Jeśli tego nie zrobisz, stworzenie może się oddalić, gdy więzienie przestanie istnieć.(...)
Góra
 E-mail  
 
Kamyker
Offline
 Temat postu: Re: Trap the Soul
PostWysłany: 28 Sty 2010, 10:21  
Awatar użytkownika

Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 14 Lis 2009, 23:56
Posty: 410
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wrocław

Serwer: Cannith
Postacie: Kamyker Fighter 12lvl, Diebot d'Nuke Sorcerer 10 lvl, Urdak TWF 8lvl, Soramo d'Nuke (CCer) 2lvl
Opis: Farmer TP, Lider postów w 2010
Płeć: Facet
Angelus_dead napisał(a):
Collecting
Obtained: 10,000 Khyber Dragonshard Fragments
Becomes: 100 Tiny Khyber Shards (10 HD)
Becomes: 20 Small Khyber Shards (20 HD)
Becomes: 8 Average Khyber Shards (30 HD)

Casting 20-HD version of Trap the Soul
Earth Elemental (CR 5): Weak Essence of Earth
Earth Elemental (CR 7): Essence of Earth
Fire Elemental (CR 7): Essence of Fire
Earth Elemental (CR 10): Immune
Air Elemental (CR 11): Immune
Ghaele (CR 16): Essence of the Rebel

Casting 30-HD version of Trap the Soul
Air Elemental (CR 11): Strong Essence of Air


Co oznacza HD?


:brodacz: Aktualnie nie gram :brodacz:
Zająłem się koszykówką, grafiką 3d i (lekko :p) szkołą.
I słuch po nim zaginął...
Góra
 E-mail  
 
Ravenger
Offline
 Temat postu: Re: Trap the Soul
PostWysłany: 28 Sty 2010, 11:34  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 17 Lis 2009, 16:56
Posty: 359
Favor: Respektowany

Serwer: Orien
Opis: Forumowa wyszukiwarka
Płeć: Facet
Kamyker napisał(a):
Angelus_dead napisał(a):
Collecting
Obtained: 10,000 Khyber Dragonshard Fragments
Becomes: 100 Tiny Khyber Shards (10 HD)
Becomes: 20 Small Khyber Shards (20 HD)
Becomes: 8 Average Khyber Shards (30 HD)

Casting 20-HD version of Trap the Soul
Earth Elemental (CR 5): Weak Essence of Earth
Earth Elemental (CR 7): Essence of Earth
Fire Elemental (CR 7): Essence of Fire
Earth Elemental (CR 10): Immune
Air Elemental (CR 11): Immune
Ghaele (CR 16): Essence of the Rebel

Casting 30-HD version of Trap the Soul
Air Elemental (CR 11): Strong Essence of Air


Co oznacza HD?


Hit Dice - coś jak "kostki życia" potworów (ale nie myl tego z CR, najczęściej CR i HD danego potworka są różne).

HD możesz sprawdzić aczkolwiek nie jest to takie łatwe, więcej info tutaj


Image
"Koboldy były dla niego jak cukierki - nigdy nie mógł przestać na jednym..."
Góra
 E-mail  
 
Nox
Offline
 Temat postu: Re: Trap the Soul
PostWysłany: 28 Sty 2010, 18:04  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 05 Gru 2009, 21:09
Posty: 147
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo

Serwer: Cannith
Postacie: Gitsby - rogue
Brillin - ranger
Płeć: Facet
ravenger napisał(a):
Hit Dice - coś jak "kostki życia" potworów (ale nie myl tego z CR, najczęściej CR i HD danego potworka są różne).]


dokładnie chodzi o kostki życia potworów, każdy potworek tak jak gracz ma swoją ilość życia a biorą się one tak jak u graczy z kostek życia

dla przykładu - nieumarli mają kostki życia d12, taką samą ma barbarzyńca którym możesz grać

P.S. mam nadzieję, że zbytnio nie zamieszałem :P


Image
Góra
 E-mail  
 
Raclaw
Offline
 Temat postu: Re: Trap the Soul
PostWysłany: 11 Mar 2010, 00:50  
Awatar użytkownika

Poszukiwacz Przygód

Poszukiwacz Przygód

Rejestracja: 14 Lis 2009, 12:23
Posty: 26
Favor: Neutralny

Serwer: Ghallanda
Postacie: Sithrandil, Tankredd, Yatech
Opis: Lider Swords & Machineguns
Płeć: Facet
ok... to łapiemy dusze w kamień i co dalej??? słyszałem coś, że można je wykorzystać do tworzenia broni i pancerzy, ale nigdzie nie widziałem 'przepisów'... znam tylko jeden gdzie wykorzysuje sie adamantine ore i essence of earth do utwardzenia broni lub zbroi... natomiast inne np. essence of dominator ponoć dają vampirism do broni, ale w jaki sposób mogę tak ulepszyć broń??
Góra
 E-mail  
 
Skan
Offline
 Temat postu: Re: Trap the Soul
PostWysłany: 11 Mar 2010, 01:04  
Awatar użytkownika

Mistrz Oręża

Mistrz Oręża

Rejestracja: 01 Paź 2009, 16:01
Posty: 130
Favor: Pomocny

Serwer: Argonessen
Płeć: Facet
Na ta chwilę nie mają one żadnego zastosowania - oprócz wspomnianego przez ciebie Adamantine Ritual. Zaklęcie samo w sobie jednak bywa użyteczne - taki instant dead działający prawie na wszystko. Nie wyobrażam sobie co prawda sorca który zajmuje nim slot, ale już wizard, może się nim od czasu do czasu pobawić.


A rapparee by name and deed
Góra
  
 
 [ 7 posty(ów) ] 



Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum


Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry