Forum D&D Online - Najlepsze MMORPG Free to Play!


forum.DDOpl.com
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 01:37


Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 56 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
MindReaver
Offline
 Temat postu: Re: PUG - czyli ciężkie życie podróżnika
PostWysłany: 18 Kwi 2010, 23:27  
Wolny Autor DDOpl

Wolny Autor DDOpl

Rejestracja: 21 Lut 2010, 19:43
Posty: 180
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Wejherowo/Łódź

Serwer: Hardcore
Postacie: Shevarra(Bard Spellsinger)
Lighthope(Fighter tank)
Ilune(Favored Soul heal)
Płeć: Facet
Hexer napisał(a):
Ja nie widzę tej masy lepszych gier ale może mój gust jest inny.


A choćby Baldur's Gate by daleko nie szukać (ten PC-towy) :D
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: PUG - czyli ciężkie życie podróżnika
PostWysłany: 19 Kwi 2010, 00:31  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Nadal wolę DDO. Co nie znaczy, że inni mają się z tym zgadzać.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Owczy
Offline
 Temat postu: Re: PUG - czyli ciężkie życie podróżnika
PostWysłany: 17 Cze 2010, 08:09  
Awatar użytkownika

Zaprawiony w Bojach

Zaprawiony w Bojach

Rejestracja: 02 Mar 2010, 10:41
Posty: 83
Favor: Dostrzeżony
Miejscowość: Gliwice

Serwer: Hardcore
Postacie: Koniasz - Fighter 19 - człowiek
Parma - Fvs 20 - Elf
Anchel - Bard/rouge 8/2 - Drow
Płeć: Facet
Odświeżając trochę temat.
Pomimo, że teraz większość czasu gram z gildią i zazwyczaj nie brakuje ludzi, bądź też jest nas wręcz za dużo i jakoś musimy się dzielić. Byłem ostatnio zmuszony do zabawy z pugiem.
Hmm powiem tak jak na niższych poziomach można zmontować jakąś drużynę to na wyższych jest to pewien problem... Ludzie na wyższych poziomach nie potrafią grać drużynowo (w łatwiejszych niższych poziomach gra drużynowa jest mniej wymagana).
Sytuacja I
Idziemy questa z licznymi pułapkami. W drużynie jest trzech splashowców z rougem. I co? Palladyn leci cały czas do przodu ginąc co pięć sekund od pułapek (elite) A splashowcy są tak świetnie zmontowani, że nie potrafią wykryć ani jednej pułapk, ani panelu kontrolującego mechanizm... po przejściu pierwszego korytarza dałem sobie spokój bo musiałem ponad pół drużyny wskrzeszać kilkanaście razy ...
Sytuacja II
Lecę sobie z innym Pugiem Mirred in Kobolds (Elite). Trudny quest, wymagający. Prócz mnie, czyli FVS leci z nami kleryk. Pierwsze koboldy pierwsze śmierci. Miałem tego pecha, że uwzięli się na mnie casterzy i miałem pechowe rzuty na savy - zginąłem. Co robi kleryk? Leczy całą drużynę, zostaje mu zero many. A jak się go pytam, żeby mnie wskrzesił to mówi mi "no mana"... :mur:

A już miałem takie dobre zdanie o PUG i się zawiodłem. Niestety na wyższych poziomach potrzeba jest zgrana drużyna, która będzie współpracowała, a nie liczyła kille, czy też expa...


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Darkas
Offline
 Temat postu: Re: PUG - czyli ciężkie życie podróżnika
PostWysłany: 17 Cze 2010, 12:35  
Awatar użytkownika

Miejscowy Bohater

Miejscowy Bohater

Rejestracja: 23 Maj 2010, 15:26
Posty: 40
Favor: Neutralny

Serwer: Thelanis
Opis: Be water my friend.
Płeć: Facet
Skoro temat został odświeżony to i ja się wypowiem. Praktycznie non stop korzystam z PUGa, gdyż w gildii w danym przedziale lvlowym jest niewiele osób. I odczucia mam różne.

Fighter - Jak już ludzie wspomnieli, nie ma z nimi problemów. Biją wszystko co się rusza, bo taka ich rola.

Barbarian - J/W choć nie zawsze. Mam złe wspomnienia z paroma osóbkami które nie potrafiły dostosować się do teamu, dzięki czemu efektownie padaliśmy na elite za sprawą pułapek czy też hord mobów zlurowanych przez ów jegomościa.

Paladin - Imo jedna z najlepszych klas melee. Świetny tanker, dobry dps, posiada przydatne aury. Z odpowiednim buildem potrafi też podleczyć gdy wymaga tego sytuacja. Dobrze grany jest niezastąpiony.

Wizard/Sorc - Dobrze grany jest niezłym wsparciem na większości questów. Przy zadaniach takich jak gladewatch outpost jego firewalle oraz kontrola nad mobkami jest nieocenioną pomocą. Niestety przy bliższym kontakcie z wrogiem długo nie pożyje, a spotykałem magów którzy pchali się jako pierwsi do pomieszczeń.

Cleric - Dobry healer to podstawa każdej drużyny. I w sumie nigdy nie miałem z nimi problemów. Nawet w przypadku nowicjuszy wystarczyło tylko jasno określić kilka zasad i wszystko szło gładko. Także nie narzekajcie na swoich kleryków bo zawsze możecie skończyć z hirelingiem. ;)

Rouge - I tu niestety pojawia się problem. Większość osób jakie spotkałem robi dps buildy, traktując pułapki po macoszemu. A wiadomo są questy gdzie bez dobrego łotrzyka ani rusz. Ogółem postać bardzo ceniona w party, mimo że w czasie walki nie spełnia zbyt wielkiej roli. (no chyba, że ktoś leci dps buildem, ale ja osobiście za takich łotrzyków dziękuję) Na szczęście zdarzyło mi się trafić na kilku naprawdę świetnych złodziei, z którymi jestem w stałym kontakcie.

Ranger - Sam grałem i bardzo sobie cenie dobrze granego łowce w party. Przydatni niezależnie od buildu, z racji darmowych featów do twf oraz bowów. Nie raz zdarzyła mi się sytuacja, że łucznik w sytuacji kryzysowej wyciągał 2 bronie i wskakiwał w środek walki, tym samym ratując niektórym skórę.

Bard - Pieśni i psalmy to jego moc, gdy wie jak zagrać jest bardzo pomocny w party. Buffuje, leczy i walczy. Po prostu 3 w cenie 1.

FvS - Zależnie od buildu, albo lepsza wersja kleryka, albo też dobry samowystarczalny woj który wspomaga party swoimi leczniczymi umiejętnościami. Niestety rzadko spotykany.

Monk - Co tu dużo mówić, ot mniszek bojowniczek ze świetnym dps. Bardzo przydatny w party nie tylko ze względu na swoje umiejętności bojowe, ale także z powodu krótkich buffów(-25% zjadanie many i wszyscy magowie Cię kochają) oraz umiejętności takich jak rise of phoenix i Wholeness of Body, dzięki czemu odciąża nieco healerów w ich robocie. Albo jak w przypadku dark monka, możliwość poczęstowania przeciwników debuffami oraz "palcem śmierci" który zadaje ogromne obrażenia. Imo najbardziej wszechstronna klasa melee w grze.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Asgarna
Offline
 Temat postu: Re: PUG - czyli ciężkie życie podróżnika
PostWysłany: 21 Cze 2010, 22:38  
Awatar użytkownika

Strateg Pola Bitwy

Strateg Pola Bitwy

Rejestracja: 15 Mar 2010, 22:11
Posty: 158
Favor: Dostrzeżony

Serwer: Hardcore
Postacie: Denister - Art + Zwierzak
Płeć: Facet
To i ja się podzielę nowym zjawiskiem :)
Grałem pierwszy raz A Relic of a Sovereign Past - quest w którym zbiera się Ore.
Było dwóch kozaków.
Pierwszy, FvS - przed questem chwalił się ile to on już tego questa nie robił solo. Po wejściu po 4 czy 5 śmierciach z powodu nieustannej szarży do przodu (nawet na buffy nie czekał!!) kleryk wziął mu kamień i tak już z tym kamieniem chodziliśmy prawie do końca - o dziwo pomogło i przy końcu już trzymał się grupy :) (kiedy już obiecał, że będzie grzeczny)
Drugi to typowy antykozak robiący złe opinię Rangerom na łuk. Jako, że oboje byliśmy Ranged, AA i 13 lvl to było dobre porównanie. Ja grający pierwszy raz questa zrobiłem największa ilość killi (chyba coś kolo 70 czy 80) on w tym samym czasie zrobił 6 :D (zresztą kozak FvS miał ich 3).
A na koniec, jak to bywa z takimi kozakami - nie udało się podzielić Ore i nikt się nie przyznał to wzięcia większej ilości.

Ale co tam - i tak głównie chodzę w PUGu, czasem jest niezła zabawa :)
Góra
 Profil E-mail  
 
Hexer
Offline
 Temat postu: Re: PUG - czyli ciężkie życie podróżnika
PostWysłany: 22 Cze 2010, 01:33  
Awatar użytkownika

Wielki Mentor

Wielki Mentor

Rejestracja: 19 Sie 2009, 17:30
Posty: 457
Favor: Pomocny

Serwer: Hardcore
Postacie: .
Franek Kimono
Hexer
Tryb
Chivay Zoltan
Jaskier Pankratz
Czarus
Płeć: Facet
Asgarna napisał(a):
A na koniec, jak to bywa z takimi kozakami - nie udało się podzielić Ore i nikt się nie przyznał to wzięcia większej ilości.


Z tego powodu zawsze wolę solo iść po ore. Tym bardziej, że można to zrobić na normal (może i na casual) i nie trzeba robić questu a tylko ore pofarmić i masz wszystkie w krótkim czasie.


Image
Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy wątek Odpowiedz  [ 56 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum
Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron

Zmodyfikowano na bazie "WoWMaevahEmpire" autorstwa MAËVAH: (v3.0.7.0) - wowcr.net
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 - 2020 phpBB Group.
Extended by Karma MOD © 2007—2010 m157y
Buttony (nie Google):
TOP50 Gry

Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!

|