Grajac wczoraj dowiedzialem sie o pewnym sposobie na zmniejszenie laga w grze. Sprawdzilem go empirycznie w 2 questach i albo jest to wysmienite placebo albo rzeczywiscie dziala. Idea jest taka: jesli gracze przestana pobierac z serwera informacje o kazdym zdarzeniu w czasie walki gra bedzie miala lepszy czas reakcji. Aby wylaczyc pobieranie tych informacji nalezy wejsc w opcje/ui settings i zaznaczyc "turn off all combat chat feedback" (jak widac na zalaczonym obrazku) Istnieja podejrzenia, ze gra wysyla wszystkie informacje do kazdego gracza i dopiero klient gracza dokonuje filtracji i wyswietla tylko te odnoszace sie do gracza. Z tego powodu najlepszy efekt uzysuje sie gdy wszyscy bioracy udzial w quescie wylacza ten feedback. Podobno tym sposobem lag w pierwszej czesci shroud przestaje byc zauwazalny.
Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie za free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości
Nie możesz zakładać nowych wątków na tym forum Nie możesz odpowiadać w wątkach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
Zapraszamy do Polskiej Społeczności Dungeons & Dragons Online!