hihi i znów moja kolej
* +2 Wytrzymałość, -2 Mądrość, -2 Charyzma
* Możliwość dłuższego przebywanai pod wodą
* Niewrażliwość na czary działające (tylko) na humanoidów.
*Siła czarów leczących jakie są rzucane na te istoty oraz moc mikstur leczących które wypijają jest obniżona o połowę (50%). Ta wartość może być zwiększona do 80% poprzez błogostawieństwo (enhantment) "Healer's Friend. Nie mniej jednak istota ta może być całkowicie uleczona przez naprawiające zaklęcia magów, nakładanie rąk (umiejętność Paladynów) lub poprze "Divine healing" -błogosławieństwo kleryków
*Umiejętność noszenia specjalnego pancerza (zamiast zwykłego) niedostępnego dla innych ras.
Sory za słabe tłumaczenie ale nie mam czasu an kombinowanie, a do tego nie znam w zasadzie gry więc czasem kontekstu mogę się tylko domyślać