Nie moja gildia, nie mój server (i w sumie już nie moja gra, lol). Ale warto wiedzieć:
(stan na up5, lipiec)
Protection from Evil przez godzinę - najważniejszy efekt tego czaru, czyli odporność na czary typu "command" nie działa z tego buffa (przynajmniej w formie epickiej, gdzie indziej w sumie można się bez tego buffa obyć)
DR 1/-, natural AC +1 przez godzinę - przydatne głównie dla dedykowanych tanków i levelujących postaci. Jeśli to u was większość - way to go.
Leczenie daje 10% więcej - zawsze się przyda, niezależnie czy levelowanie czy endgame
Kukła, po której zniszczeniu dostajemy +2 atack - j.w. Chociaż nieco upierdliwe dla levelujących postaci - na niskich levelach trzeba włączyć auto-attack i iść na kawę. No chyba, że ma się obok znajomego który ją ubije zostawiając dla ciebie ostatni pixel (buff dostaje postać która zada kill shot).
+1 do spell penetration, +1 DC do czarów evocations/conjurations - 2 część nie stackuje się z przedmiotami które dają ten efekt ( a które każdy szanujący się caster posiada)
+1 natural AC, +5 bonus do balance/haggle 10% - dla tanków/hagglerów
Możliwość transportu do dowolnego miejsca, w którym wykonało się explorer quest - zależy, ilu ludzi w gildii robią ten full explorer. Przydatne, ale jeśli mało to nielicznym
+4 do saves vs. fear, +2 do damage - +2 do dmg? Ludzie wydają grubą kasę na +1 do dmg na swoich broniach. Jak najbardziej
+1 do skills, +1 DC do czarów enchantments/illusions - to samo, co przy evo/conj. Rogues i hagglerzy pokochają, reszcie się nie przyda.
+1 Sacred bonus do saves, a +1 Profane bonus do attack i +1 bonus do Natural Armor - każdy meele polubi +1 to hit.
Co do +1 do statów - dla maxerów to naprawdę konkret, nie przydaje się tylko jeśli faktycznie robi to u ciebie nieparzystą liczbę i już kompletnie nie masz do czego dobić.