Witam!
Muszę się z Wami podzielić tym, co mnie spotkało, byście takich samych błędów nie popełnili. Miałem problem z dokonaniem płatności za konto VIP, po kilku nieudanych próbach wysłałem Ticket do DDO suport team. Otrzymałem oficjalną odpowiedź, że spróbują manualnie przeprowadzić transakcję. Musiałem tylko podać im moje dane typu, imię, nazwisko, adres oraz ostatnie cztery cyfry z karty debetowej. Za pierwszym razem się nie udało, po jakimś miesiącu zmieniłem kartę i spróbowałem jeszcze raz... i co? Zamiast obiecanych 15$ ktoś chciał mnie okraść na 5200 euro! Dobrze, że tyle na koncie nie miałem, a bank zanim transakcję puścił, to zadzwoniła obsługa, by potwierdzić transakcję. Oczywiście anulowałem transakcję, a kartę zablokowałem. Mam nadzieję, że support DDO ustosunkuje się w jakiś sensowny sposób do zgłoszonego przeze mnie problemu. Nie radzę płacić w taki sposób, bo jak widać siedzą tam "zwykli" ludzie, co mogą mieć chrapkę na waszą kasę.
Izwor
Mimo ogólnego fanu z gry, po takim czymś chyba do niej jednak nie wrócę :/
|